Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל יום שישי אני בים עם האופניים, יום שישי הזה אני ישים לב מה קורה שם בכניסה לחניון.

הבעיה עם הים היא שהחניה שלו ענקית, אז צריך לקבוע ליד מקום מסויים.

ד"א יש פה עוד מישהו בקטע של בשר על האש חוץ מממני ומיזיזינו השוטר?

 

גם אני מראשון.

אבל ימי שישי אני במועדון החמש( ב1.4.05 ההשקה של הקורטינה:beerchug:) .

אם אפשר אולי יום שבת , אני בטוח שיש הרבה חברה שנוסעים למפגשים בימי שישי.

 

בכל מקרה ימי שישי ,למרות כל הרצון אני לא יוכל להגיע.

לירון

לירון, המפגש מתוכנן ליום ו ה-8/4/2005, שבוע אחרי ההשקה של הקורטינה.

באיזה שעה מתחילים בערך המפגשים ברמת גן?

No worries 8)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי זה רעיון מצויין, רק חבל שבראשל"צ!

 

צריך להפוך את זה למנהג הפורום שרק חברי הפורום יפגשו ככה..בר"ג זה לא מפגש של הפורום נכון?

(אם כן אז אני לא ראיתי שם הרבה חברה מהפורום)..

כל פעם אולי במקומות אחרים בארץ, או במקום קבוע!

פורסם

אני יודע שהמפגש מתוכננן ל05\4\8 אבל זה יוצא כשבוע לאחר ההשקה.

וזה יהיה הפעם הראשונה שאני יכנס עם הקורטינה למועדון כחבר רגיל ולא כהשקה.

 

לכן אני חושב שיום שבת יותר מתאים לזה.

בכל אופן זו דעתי בלבד.

 

נ.ב

למפגש כדאי לבוא עם הקורטינה או עם הקאדילק?:wink:

 

לירון

פורסם
לדעתי זה רעיון מצויין, רק חבל שבראשל"צ!

 

צריך להפוך את זה למנהג הפורום שרק חברי הפורום יפגשו ככה..בר"ג זה לא מפגש של הפורום נכון?

(אם כן אז אני לא ראיתי שם הרבה חברה מהפורום)..

כל פעם אולי במקומות אחרים בארץ, או במקום קבוע!

ברמת גן מתקיים מפגש אודיו כל שלושה שבועות . שכן זה מפגש שאותו מארגן חבר פורום מאודיו לרכב.

המפגש שמתקיים ברמת גן כל שישי זה מפגש של כולם ולא רק של הפורום


×
×
  • תוכן חדש...