Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מעוניין לרכוש מאזדה 3 2.0 2016 ספיריט או מאזדה 2 1.5 2016 דינמיק .

רציתי לדעת האם הרכבים אמינים מבחינה מכנית?צריכת דלק?נוחות?

 

אשמח לדעתכם !

תודה!

פורסם

שניהם אמינים במידה שווה ובעלי אמינות טובה. המאזדה 2 תהיה צפופה יותר הואיל והיא מקטגורית הסופר מיני.

המאזדה 2 דינמיק תהיה גם נוחה יותר הודות לצמיגים בעלי חתך גבוה יותר ממאזדה 3 ספיריט.

 

שים לב שאלו שני רכבים בעלי ייעוד מעט שונה (אחד משפחתי והשני לא), מהם הצרכים שלך ?

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

הצרכים הפ נסיעות יומיות לעבודה וחזור ,לסידורים,בילויים ומדי פעם לנסיעות רחוקות .

מחשבה לתווך קצת ארוך ..

פורסם

המאזדה 3 תהיה חזקה יותר, מרווחת יותר, ומהנה יותר לנהיגה (ביחס לקטגוריה).

ה-2 תהיה מעט חסכונית יותר, זולה יותר ביחס לשנתון, ואולי פחות מאובזרת (צריך לבדוק, לא סגור על זה).

2 הרכבים נחשבים לסחירים ואמינים, תעשה חשבון מה אתה מעדיף.

אישית הייתי בוחר ב- 3 אם אין אילוצים לאחד הצדדים.

פורסם

לא יודע לגבי ה2,

 

יש לי 3 ספיריט, הנסיעות שלי משולבות בתוך ומחוץ לעיר, צריכת הדלק אצלי נעה ב12.5 ל13.5 ק"מ לליטר, אני חייב להגיד שהמנוע הזה ביחס לזה שמדובר ב2.0 ליטר, הוא מאוד חסכוני, אפשר לראות השוואה כאן:

 

https://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=14252&compare-version[]=13611

 

רואים שה3 הרבה יותר מאובזרת, אך מה שמוזר זה שנראה שצריכת הדלק די דומה בשתיהן, אפילו נוטה לחסכון טיפה יותר טוב ב3 בתוך העיר.

פורסם

ברור שה 3 רכב איכותי יותר, מרווח, מהנה וחזק יותר. השאלה היא אם לצרכים שלך זה נדרש. אם אין פה שיקול כספי או של גודל הרכב אז ברור שהייתי הולך על 3.

פורסם

תודה רבה!

 

האם הייתה לכם בעיות עם מצבר או סטרטר לגבי מערכת STOP AND START?

למרות שניתן לבטל את מערכת זו.

פורסם

במאזדה המערכת משום מה נקראת i-stop, ולמערכת הזו כמו בכל רכב אחר עם s&s, נדרש מצבר מיוחד שמחירו יקר יותר ממצבר רגיל, אך יש לא מעט מבצעים שמוכרים אותם ב600-700, ההבדל מינורי, אמנם מדובר בכ200 ש"ח יותר ממצבר רגיל אך אם לוקחים בחשבון שהחלפת מצבר מתבצעת כל כ3 או 4 שנים, זה 50 בשנה :roll:

פורסם

תודה רבה !

 

ורק כדי לוודא דבר אחרון, האם בדגם ספיריט 2.0 2016 יש בורר למצב בין מצב רגיל לספורט ?

פורסם (נערך)

לא, זה רק בדגם הפרימיום משנת 2017 או 18, בעיקרון, לא חושב שזה כזה משנה , יש לך גם בספיריט מחוגים מאחורי ההגה שתוכל להעביר הילוכים בצורה ידנית.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
×
×
  • תוכן חדש...