Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום היום הייתי בסוכנות יונדאי

עשיתי 2 מבחני רכב

 

1 יונדאי i30

רכב מדהים, מראה יפה מבפנים הרבה יותר, מאובזר ומלא דברים מבחינת בטיחות, והקינוח גג שמש פנורמי נפתח!

 

2 יונדאי קונה

הדגם פרסטיג הנעה 4/2

מנוע נדיר, 1.6 סוס עבודה

מראה נדיר מבחוץ מנקר עיניים כמו ג’יפ סקסי

מבפנים קצת משעמם . לכן ההתלבטות

 

אני ממש לא יודע מה לקחת , זוג ללא ילדים

הסכום כמעט אותו דבר

 

מישהו יכול לעזור לי פלוסים מינוסים???

שניהם קבוצה 3

מאמין גם בביטוח אין כמעט הבדל

תודה למי שעוזר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקונה מטחנת דלק, מבוססת על סופר מיני מה שזה אומר שהיא סוג של I20 מוגבהת, פחות נוחה, פחות יציבה, איכות חומרים פשוטה בתא נוסעים.

 

הI30 תיהיה עדיפה משמעותית למעט עניין הביצועים שזה מינורי. (גם ביופי אין מה להשוות לדעתי)

 

 

פורסם

נכון בגלל זה רשמתי שזה מינורי, אין לקונה יתרון מהI30 חוץ מעניין זה.

 

בהחלט נסעתי על שניהם, הייתי בוחר בI30 בעיניים עצומות.

 

 

פורסם
הקונה מטחנת דלק, מבוססת על סופר מיני מה שזה אומר שהיא סוג של I20 מוגבהת, פחות נוחה, פחות יציבה, איכות חומרים פשוטה בתא נוסעים.

 

הI30 תיהיה עדיפה משמעותית למעט עניין הביצועים שזה מינורי. (גם ביופי אין מה להשוות לדעתי)

לא נכון, היא מבוססת על ה i30.

אגב מפליא אותי ההבדל שפותש מציין את הפנים של הi30 לטובה, גם פה הפנים של הקונה דומה עד זהה לזה של הi30, רק שבi30 יש אפשרות לשילוב צבע שונה, אבל החומרים אותם חומרים.

פורסם

דווקא בפנים של הi30 ממש אהבתי וזה נראה כאילו שיותר השקיעו מבפנים לא בטוח! גם המערכות בטיחות יותר קצת בi30... ועוד דברים מעטים!

 

לגבי הקונה שוב חיצוני הוא נראה יוקרתי ומושך וסקסי אבל עדין לא מרגיש ג’יפ

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עדין מבחינה חיצונית היא גוברת על המון רכבים גם על i30.. מבפנים אתה קצת מרגיש שעבדו עלייך

ובא לך את הi30 יותר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

עיצובית הקונה חמודה ממש. וקצת מגניבה אפילו.

אבל יוקרתית ומנקרת עיניים? ממש אבל ממש לא.

הi30 רכה יותר, הקונה מהנה יותר לנהיגה. אני נוטה להסכים שהi30 קצת פחות משמימה בפנים, אולי בזכות המסך מולטימדיה הגדול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני ה i30 טיפה יותר מושך אותי

מזה שהיא קומפקטית כזאת

הגג שמש פנורמי נפתח, ועוד תאים חמודים...

והפנים שלו מקדימה, הכסא נהג החשמלי ועוד ממש דברים קטנים... הזוי שבדגם הזה החלונות מאחורה לא כהים ...

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יעלה לך בערך 200 ש״ח לסדר את זה...

אגב ברוב הרכבים שאני מכיר הסאנרוף נפתח. לא בכולם, אבל ברובם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

גם בקרת שיוט אדפטיבית נחמד מאוד ביונדאי...

מקווה מאוד שהמנוע שלהם והגיר אמין ואחרי שנה לא יהיה לי מלא תקלות...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...