Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אחי עדיין מחפש להחליף את הרכב השני שלהם (גרנדה פונטו), מצרף.כאן תוצאות בדיקה של הונדה ג'אז,

בגדול מטופלת במוסך המרכזי לפי הספר, טסט לשנה.

המוכרת אומרת שהרכב עבר תאונה שהוחלף רק מכסה מנוע בבדיקה נשמע יותר משמעותי.

האם זה פגיעת שילדה?

ובהנחה שמחירון לאחר הפחתת קלומטרכ' הוא 61000 ש"ח, כמה לדעתכם צריך להוריד?

 

מכיוון שאין לי פשרות להוסף קובץ אז בתאונות רשום:

תיקון תאונה לפנים, הוחלפו חלקי מרכב+קורת רוחב קידמית מעיכות/תיקוני מרכב מסביב+ תחתית, חלקי פלסטיק פגומים/חסרים פגושים פגומים.

תודה

פורסם

נשמעת תאונה כלל לא קלה.

בקש לראות דוח שמאי.

לדעתי יש פה ירידת ערך נוספת של לפחות לפחות 5% אם לא יותר.

מה נתוני הרכב? כמה ק"מ איזה יד ומה התקציב שלך?.

פורסם

קורת רוחב זה לא שילדה שכן היא מחוברת בברגים אבל כן יש ירידת ערך, תבקש לראות דוח שמאי, או שאתה יכול לבדוק פה:

http://www.slika-ins.co.il

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

איזה שנה הרכב?

בכמה נמכרים רכבים מאותו שנתון בעלי נתונים דומים.

בדקת כמה ירידת ערך יש?

מדובר על רמת איבזור אלגנס?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הייתי עף על הרכב הזה קח בחשבון שהתאונה תעלה בזמן המכירה, ותרחיק קונים פוטנציאלים בנוסף לירידת הערך.

ממה שראיתי המצב של הג'אז בשנים האלה (2015-2018) הוא טוב ואפשר למצוא רכבים טובים במחירים קרובים וללא תאונות, ולדעתי זה כדאי יותר.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם

שלחתי לך הודעה פרטית אודות הג'אז שלי.

מציע לך לחפש באוטוסנטר. תשאיר להם פרטים ותבקש מהנציג ליצור עמך קשר.

אם אתה מאשדוד או מהאזור ורוצה טלפון של הנציג שטיפל בי, אשמח לשלוח לך בפרטי.

 

בנוסף אם מצאת רכב תבדוק שמערכת start & stop עובדת ושהמצבר חדש. כי מצבר לרכב הזה עולה סביב 1100 ש"ח.

במקרה שלי הוחלף על חשבון אוטוסנטר במצבר מקורי אבל אם הייתי קונה מבנאדם פרטי, הייתי אוכל אותה כי בבדיקה מטעמי אמרו שהמצבר תקין ומדי פעם המערכת כן הייתה נכנסת לפעולה אז חשוב לבדוק את גיל המצבר.

פורסם

אכן,עדיף לחפש רכב נקי במיוחד שיש מבחר כאלו בשוק (לא יודע לגבי הרמת גימור,אלא על סוג הרכב הספציפי).

באוטו סנטר יש מבחר פרטיות- הם טרייד אין מורשה הונדה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מעדכן שנקנת ג'אז אחרת, גם 2016 ויד ראשונה עם 100K ק"מ, פגיעות פח מסביב ו...גג צבוע בלבן (כל הרכב כסוף), הבחור החליט שזה יקל עליו מהחום וצבע את הגג, (יש תוצאות בדיקה שמוכיחות שהרכב לא היה הפוך),

הרכב נקנה במחיר אטרקטיבי עם טסט לשנה ואחרי טיפול וצמיגים.

תודה למייעצים

פורסם

מצבר ישן אבל תקין (אז אין מה להוריד), מה שכן אחרי הפחתת קלומטרג' מהמחירון והורדה על שריטות, קילפנו עוד 3000 ש"ח מהמחיר באופן כללי מקווה שזה יכסה שונות,

אחי מרוצה סה"כ, הוא קיבל רכב צעיר יחסית (2016) במחיר מבחינתו מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...