Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הזה מחליף את הראפיד וכמוה קטן יותר מאוקטביה (ספייס זה השם של הסטיישן).

הג'טה מיוצרת, פשוט לא מיובאת יותר, כנראה כי האוקטביה מוצלחת/משתלמת יותר לצ'מפיון.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נשמע משעשע להשיק רכב עם גיר יבש בעיר כמו תל אביב....סתם מחשבה..

 

 

 

אני חושב שהם מסתמכים על החלקים "החדשים המשופרים" שיצלחו לפחות את ההשקה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
נוראי. טרנד מכוער וזול למראה

 

ובנימה אופטימית זו, מקווה שהמכונית תוצע בארץ עם גיר רטוב

 

להבנתי מיוצרת עם dq200 בלבד (או ידנית).

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
הרכב הזה מחליף את הראפיד וכמוה קטן יותר מאוקטביה (ספייס זה השם של הסטיישן).

הג'טה מיוצרת, פשוט לא מיובאת יותר, כנראה כי האוקטביה מוצלחת/משתלמת יותר לצ'מפיון.

 

הג'טה לא נמכרת יותר באירופה, הוצג לה דור חדש שנועד לאמריקה וסין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אני חושב שהם מסתמכים על החלקים "החדשים המשופרים" שיצלחו לפחות את ההשקה :wink:
לגמריי נכון, חבל, כי הקונצרן מציע מכוניות איכותיות מאוד בשאר הפרמטרים, לפחות לדעתי.

 

Polo 9N 1.4

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום הסקאלה הושקה בארץ במחיר של 118K יקר יחסית לראפיד/ספייסבק שהיא מחליפה.

 

מי שחשב לקחת כזאת בליסינג שישכח מזה כי הערך שדווח לרשות המיסים הוא לא פחות מ-132990 ש"ח :shock:

 

כלומר מי שירצה לנסוע בסקאלה יחוייב בשווי שימוש של 3300 ש"ח :? רק 25 ש"ח פחות מהחבר שלו שנוסע באוקטביה 1.5 ברמת גימור Ambition

 

לצ'מפיון הפתרונים.

פורסם

המחירון שלה זהה לאקסנט, אבל בסקודה יש מערכות בטיחות שבאקסנט אין.

רכב שלדעתי לא ימכור הרבה, במחיר הזה הציבור יעדיף קרוסאוברים קטנים.

מה שגם אומר שהקאמיק תהיה מעט יותר יקרה ולא תתומחר כמו הארונה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
היום הסקאלה הושקה בארץ במחיר של 118K יקר יחסית לראפיד/ספייסבק שהיא מחליפה.

 

מי שחשב לקחת כזאת בליסינג שישכח מזה כי הערך שדווח לרשות המיסים הוא לא פחות מ-132990 ש"ח :shock:

 

כלומר מי שירצה לנסוע בסקאלה יחוייב בשווי שימוש של 3300 ש"ח :? רק 25 ש"ח פחות מהחבר שלו שנוסע באוקטביה 1.5 ברמת גימור Ambition

 

לצ'מפיון הפתרונים.

 

גם אם מחיר המחירון נכון (ולפי מה שאני מבין הוא 118 ולא 133 אבל לא חיפשתי פרסומים רשמיים של צמפיון) רכב זה לא רק שווי שימוש אלא גם עלות הליסינג/קנייה ועלות הדלק.

 

זה שאתה רואה בתלוש רק סעיף אחד מהעלויות לא אומר שהבוס שלך לא לוקח בחשבון את כולן כי בשורה התחתונה לא מעניין אותו אם אתה הולך הביתה עם 3000 שקל ומרצדס או 30,000 שקל וחופשי חודשי. אותו מעניין כמה אתה עולה לו בסך הכל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אצטרך לחכות ולראות מה יהיה ההבדל בין גרסת הליטר לגרסת הליטר וחצי מבחינת האבזור כדי לראות עד כמה הסקאלה תהיה רלוונטית מבחינתי. בשביל שהיא תהיה יותר אטרקטיבית בשבילי מהמועמדת הנוכחית לרכב הבא שלי (יונדאי קונה), היא תהיה חייבת לבוא מאובזרת לפחות כמו הגולף ליטר וחצי, מה שלא נראה לי סביר כ"כ.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם (נערך)
הרכב גדול מהגולף בקצת, אבל רוכב על mqb-a0, שזה הפלטפורמה של הפולו והאחיות שלה. משהו לא יושב לי טוב בזה

 

האליבי הרשמי: הפלפורמה היא 'מודולרית', כלומר מגיעה בכמה גדלים.

המציאות: שים לב לסרחי העודף הבלתי אסטתיים, שלא לומר פוגעים ביכולית הדינמית.

עריכה אחרונה על ידי ליפיגו
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית

×
×
  • תוכן חדש...