Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם הראפיד סדאן תמשיך להיות מיוצרת במקביל, או שגם הייצור שלה ייפסק?

האם הפסקת הייצור של הפאביה ספייס רומזת על גרסת סטיישן עתידית לסקאלה? ואם גם תהיה גרסה מרבילה של סיאט?

 

הראפיד סדאן תמשיך להיות מיוצרת, בהמשך יגיעו עוד גרסאות "אמוציונליות יותר".

מבחינת סקאוט/סקאוט ליין הגורם איתו דיברתי היה קצת יותר אניגמטי ואמר ש"אל תצפה לאותן גרסאות כמו שהיו בראפיד".

 

לגרסת RS כרגע אין תכנון, אבל - כרגיל - אמרו שאם תהיה דרישה מהשוק הם יחזרו לשולחן הדיונים ויחליטו.

אודות ה-dq200 :

בקודיאק ובטיגואן לא השתמשו בו במנוע 1.4, האם התיבה הזו בדרך החוצה?

מה יש להם לומר ללקוחות שחוששים מעניין המצמדים/מכטרוניקס בגיר הזה? האם יש מגבלות על נסיעה מרובה בפקקים וכדומה?

מה לגבי התקלה החוזרת במכלול בורר ההילוכים שעולה כאן מדי פעם?

 

הרבה ישמחו לשמוע תשובות על כך מן הגורמים המוסמכים, ועדיף "מעל" צ'מפיון..

 

תודה! :)

 

ה-dq200 תמשיך להיות מיוצרת. גורם בסקודה מסר לי שהם משפרים אותה כל הזמן וממשיכים לעבוד עליה קשה. יחד עם זאת, יש להם (כמו שאתם בטח יודעים) עוד תיבות 7 הילוכים רטובות והם יתאימו אותן לדגמים שונים על פי הביקוש של השוק.

 

מדוע השימוש בפלטפורמה MQB-A0 מוארכת במקום להשתמש בפלטפורמה MQB הסטנדרטית?

על פניו זה תמוה לייצר במיוחד גרסה מוארכת לפלטפורמה מקוצרת, במקום להשתמש בפלטפורמה המקורית מלכתחילה. זה היה המצב גם במקרה של ראפיד ספייסבק אך שם דובר בפלטפורמות שאין ביניהן קשר רב. מעניין גם לשמוע מה המשמעויות של השימוש בפלטפורמה המקוצרת ביחס לרוחב תא הנוסעים, מתלים וכיוצ"ב.

 

זאת היתה הפלטפורמה הכי טובה שהם יכלו לקבל וזו שהכי התאימה לאופי ולעיצוב של הרכב. חלק מזה בגלל שלא כל המודולים של ה-mqb ה" רגילה"התאימו לעיצוב ולרעיון של הרכב.

 

יותר מזה, אותו גורם סיפר לי גם שהם אפילו נדרשו להמציא דברים משלהם, כמו למשל פתח התדלוק, שלא היה קיים על המדף והם היו צריכים ממש לייצר אחד חדש ועכשיו הוא קיים על המדף של הקבוצה. בשורה התחתונה, הסידור הזה היה זה שהכי התאים.

 

תגיע גרסה ידנית ?

 

תהיה גרסה ידנית כמובן, אבל עדיין לא החליטו אם היא תגיע לארץ. הימור שלי, לא.

 

פבל, לי יש שאלה אחרונה; איך אתה מדרג את פ"ת בין שלל המקומות בהם היית בהשקות בינלאומיות?

 

בעצם, אתה צריך להשיב אחרי האירוע, כשתחווה את העיר כראוי.

 

אין תגובה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

עוד שיעמום עיצובי מבית הוואגיות, איפה הם ואיפה מאזדה (ששם או שאתה אוהב או שלא אבל לפחות יש נסיון), איפה טויטה שנראת חדשנית לידה....

פורסם

כבוד גדול שיצרנית כמו סקודה משיקה דגם בארץ!נראה יופי של רכב ויש לי תחושה שתהיה הצלחה בארץ כמו שאר דגמי היצרן.

פורסם

נראית נחמד הסקאלה הזאת. לא מחדשת שום דבר אבל המתכון המקורי לא רע.

אני מאמין שרוב ההתרגשות סביב האירוע נוגעת יותר לקיומו בישראל ולא מההתלהבות מהדגם החדש.

עניין הפלטפורמה באמת מוזר אבל נקווה לפחות שזה יתרום לתמחור נמוך בסביבות המחיר של הספייסבק ולא במחוזות הגולף.

אותי היא מעניינת בגלל ממדים דיי דומים ללאון שלי, אני לא צריך יותר מזה ורוב הדגמים הולכים וגדלים.

אם היא תוצע עם מנוע ה-1.5, אבזור בטיחות מלא ואבזור נוחות טוב היא יכולה להיות מחליפה פוטנציאלית עבורי.

פורסם

לגרסת RS כרגע אין תכנון, אבל - כרגיל - אמרו שאם תהיה דרישה מהשוק הם יחזרו לשולחן הדיונים ויחליטו.

 

תמסור לצ'כוב צ'קובסון שאני מעוניין בערסמוביל סטיישן טורבו אז יש ביקוש בבקשה אם אפשר. ואם הוא רוצה ביקוש בשוק אני עובד ליד שוק הכרמל, מוכן ללכת ולבקש משם.

פורסם (נערך)
גם לא נראה לי יהיה כלל להיט מכירות פה

אם המחיר יהיה טוב, למה לא? הוא בגודל שיכול להתאים להרבה סוגים של אנשים, החל ברווקים ועד למשפחות קטנות, ואין לו שום מגרעות מיוחדות (חוץ מתיבת ההילוכים, שלא נראה שמפריעה לרוב עמישראל).

 

בהתחשב בכל הנתונים שלו, אם יתומחר בגרסה הבכירה עד אזור ה-140K, הוא יהיה מועמד בולט להיות הרכב הבא שלי.

עריכה אחרונה על ידי Trilandian

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

140 זה מחיר מוגזם - כבר יותר מהאוקטביה.

לדעתי ימשיך באותם מחירים כמו של הראפיד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זו שלדת גולף הבא? או שזה שלדת פולו? רכב נראה הרבה יותר טוב מפולו.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
140 זה מחיר מוגזם - כבר יותר מהאוקטביה.

לדעתי ימשיך באותם מחירים כמו של הראפיד.

 

לדעתי אתה אופטימי מדי. סקודה תכננו את הסקאלה כדי לעמוד מול הגולף (משפחתיות קומפקטיות האצ'בק). ככה שסביר להניח שהיא תתומחר דומה לגולף ולשאר המתחרות שלה. הראפיד לא הייתה במשחק הזה, לא ביכולות, לא בתמחור וכנראה שהיא תמשיך רגיל בלי קשר לסקאלה.

 

זו שלדת גולף הבא? או שזה שלדת פולו? רכב נראה הרבה יותר טוב מפולו.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

לא מאמין שזאת תהיה שלדת הגולף הבאה, הגולף הנוכחית יושבת על פלטפורמה זהה לאוקטביה ול-A3, לעומת זאת הסקאלה יושבת על הפלטפורמה מוארכת של הפולו החדשה.

 

השערה שלי שהגולף הבאה תכוון לחצי קטגוריה מעל ותהיה ממוצבת בין הסקאלה (שתחליף את הגולף מול המתחרות) לבין ה-A3 והסקאלה תהיה הבחירה האיכותית והקומפקטית לאוקטביה כמו שהגולף לג'טה. לא נראה לי הגיוני ש-VAG ירצו מתחרה מבית שתאיים על הגולף. אבל זאת רק השערה...

פורסם

זה פשוט מאוד...

לגולף יש ערך מוסך שלסקאלה אין .

היסטוריה, מיצוב,ומיתוג.

 

האחות מבית לא מפחידה אותה... בדיוק כמו שהאוקטביה לא הפחידה אותה.

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר, יש לא מעט אנשים שמקובעים על הגולף ומחליפים אותה ישנה בחדשה בלי להסתכל בכלל על המתחרות.

 

אם ניקח אבל את האוקטביה לעומת הגולף, היא לא איכותית כמוה (לא רק מבחינת פלסטיקה, אלא איכות נסיעה כוללת) והיא גם נראית שונה ממה שהלקוח הפוטנציאלי של הגולף מחפש. הסקאלה מכוונת למקום בו הגולף נמצאת בדיוק ואם באמת היא תהיה איכותית כמוה כמו שהשמועות מספרות, יש לה פוטנציאל לגנוב לגולף לא מעט לקוחות.

 

הלאון למשל גם קרובה לגולף מבחינת קטגוריה, אבל היא ממוצבת כרכב לצעירים וזול יותר, בעוד הגולף בוגרת ומכובדת יותר וגם מכוונת לקהל רחב יותר (אפילו שאין ביניהן הבדל משמעותי בפועל).

 

VAG עד היום לא מיצבו רכב שיתחרה ישירות בגולף, ולא נראה לי שזה עומד להשתנות. אבל שוב, אני רק משער...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

סקודה חושפת את המפרט של הסקאלה

 

http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%94%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%A7%D7%90%D7%9C%D7%94-2019

 

1.0TSI: שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 115 כ״ס ומומנט מרבי של 20.4

קג״מ.

מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה לתיבת 7 הילוכים DSG. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.8 שניות, מהירות מרבית של 201 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 20 ק״מ לליטר (נתונים לתיבת הילוכים ידנית).

 

1.5TSI: ארבעה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 150 כ״ס ומומנט מרבי של 25.5

קג״מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה לתיבת 7 הילוכים DSG. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.2 שניות, מהירות מרבית של 219 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 20 ק״מ לליטר (נתונים לתיבת DSG-7).

 

 

1.6TDI: ארבעה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 115 כ״ס ומומנט מרבי של 25.5

קג״מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה לתיבת 7 הילוכים DSG. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.1 שניות (אוטו׳: 10.3 ש׳), מהירות מרבית של 201 קמ״ש (אוטו׳: 200 קמ״ש) וצריכת דלק משולבת של 23.8 ק״מ לליטר (אוטו׳: 24.4 ק״מ לליטר).

 

במספר מצומצם של שווקים, הדגם יוצע גם עם אופציה לתדלוק בגז בדגם 1.0G-TEC, עם 95 כ״ס ו-14.8 קג״מ.

 

 

ברשימת האבזור ניתן למצוא מולטימדיה ״6.5 Swing עם 4 רמקולים או ״8 Bolero עם 8 רמקולים - אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בשתי המערכות, תאורה ראשית LED כסטנדרט או Bi-LED כאופציה, לוח מחוונים סטנדרטי או דיגיטלי ״10.25, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, דיבורית BT, שליטה מההגה, תאורת אווירה, ריפודי בד, אלקנטרה משולב בעור או עור מלא, חישוקי סגסוגת ״16 עד ״19, דלת תא מטען חשמלית, משטח טעינה אלחוטי, עד 4 כניסות USB-C - שתיים מאחור, מפתח חכם לכניסה והתנעה, חיבור אלחוטי מלא למערכת המולטימדיה (Wireless Smartlink + ) ללא צורך בכבל, חבילת ספורט עם חישוקי ״19 ומושבי ספורט אוחזים, מושב נהג חשמלי, חיישני תאורה וגשם, שלדת ספורט עם הנמכת מרכב של 15 מ״מ ושתי דרגות קשיחות לבולמים, וו גרירה נשלף חשמלית, חימום למושבים מלפנים ומאחור, חלון גג פנורמי מלא, מצלמה אחורית, מולטימדיה ״9.2 מתקדמת עם e-SIM ומערכת ניווט 3D ועוד.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Elico48

×
×
  • תוכן חדש...