Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע דווקא לחופשים יש לי חבר טוב מוסכניק שידאג לי לחלקים הכי זולים

 

ולמה מצמדים? מוכר הרכב החליף מצמדים וגם בטופס בדיקה הבוחן עשה שזה תקין

 

וגם הבוחן לא רשם משהו קריטי בגיר!!

למרות שהבנתי שהגיר רגיש בסקודה!

פורסם

לטיפול בחופשים עדיף לטפל בחומרים טובים ולא הכי זולים.

 

לגבי המצמדים יש בלאי מסויים של תיבות הילוכים כפולות מצמדים ויש פה עלות טיפול שצריך לקחת בחשבון במידה ותקרה - אם אתה מודע להם זה מעולה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מה זאת אומרת להכנס להרפתקאות בסקודה אוקטביה?

 

ולגבי הענין החופשים ..זה מסביר אם יש או היה תאונות או מכות?

 

ביקשת חוות דעת, אז זאת חוות דעתי האישית: ללכת לכיוול גרמניה מזדקנת עם מאה פלוס על השעות ועוד עם בעיות גירים ידועה, זה כמו להיכנס לבור בלי תחתית

רק עניין החופשים פה יכול להיגמר במערכת היגוי,ציריות,בולמים ידועים לשימצה באוקטביה, תפוחים,משולשים כיוונים והשד יודע מה.

יש לך רק 35, תכין עוד 10 בצד. אישית לא הייתי נוגע באוקטביה בטח שלא שנת 2010.

שמע, אתה אמיץ, תעבור דרך מוסך או 2 מחר ותשאל מה דעתם לגבי הרכב בשנתון הנל, אולי אני טועה.

בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
ביקשת חוות דעת, אז זאת חוות דעתי האישית: ללכת לכיוול גרמניה מזדקנת עם מאה פלוס על השעות ועוד עם בעיות גירים ידועה, זה כמו להיכנס לבור בלי תחתית

רק עניין החופשים פה יכול להיגמר במערכת היגוי,ציריות,בולמים ידועים לשימצה באוקטביה, תפוחים,משולשים כיוונים והשד יודע מה.

יש לך רק 35, תכין עוד 10 בצד. אישית לא הייתי נוגע באוקטביה בטח שלא שנת 2010.

שמע, אתה אמיץ, תעבור דרך מוסך או 2 מחר ותשאל מה דעתם לגבי הרכב בשנתון הנל, אולי אני טועה.

בהצלחה.

 

תראה נכון שאני לא יודע את את העניין של החופשים..וכן זה יכול להיגמר באלפי שקלים ואת זה כן צריך לבדוק

במוסך לפני הקניה שגם זה יעלה לי כסף רק כדי לבדוק!

ודרך אגב הסקודה שנת 2012 אם זה משנה משהו

ולפי התגובה שלך או הדעה שלך אתה בכלל לא ממליץ לגעת בסקודה

×
×
  • תוכן חדש...