Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ... אוקיי נתחיל מזה שאני הרבה זמן מחפש נעליים ובכל חנות שהייתי בה יש את אותו המבחר של הנעליים בדיוק.

הבעיה שלי היא שאני מאוד בררן ולא אוהב את הסוג החדש של הנעליים עם הסולייה הגבוהה, כאלו שנראות נעלי ספורט אבל הן בעצם נעליים מבד שאיכשהו הפכו לנעליים צבעוניות וסטנדרטיות שכולם נועלים היום.

מחפש נעל שטוחה ואלגנטית, עדיפות לאדידס וטימברלנד... איפה מוצאים נעליים בסגנון הזה:

0__05bded60c3ca84.jpg

0__05bded626ad6aa.jpg

אני מוצא את עצמי כבר 3 שנים לא קונה נעליים רק בגלל שאני לא אוהב כלום!

אתמול קניתי נעליים מחוסר ברירה אבל לא מרוצה מהן בכלל בגלל סולייה גבוהה.

הייתי בכל קניון הזהב, סינימה סיטי, ביג אשדוד וצומת בילו ופשוט לא מצאתי כלום ועברתי בכל החנויות.

אגב... את שלושת הזוגות נעליים האלה לא קניתי בכלל בארץ, אלא בפוט לוקר באירופה לפני 3 שנים.

 

תודה רבה לכל מי שיעזור לי למצוא סוף סוף נעליים.

פורסם

מחפש נעל שטוחה ואלגנטית

0__05bded60c3ca84.jpg

 

 

אוי א-ברוך, אלגנטית וזה באותו משפט?!

 

 

זה אלגנטי:

03951583_zi_black.jpg

 

זה אלגנטי:

C6__99843.1503559724.jpg

 

יש אפילו שיאמרו שזה אלגנטי (למרות שכל אדם עם לפחות עין מתפקדת אחת יכול להגיד שזה יותר מכוער מסלט פצעי הרפס על מצע עלי זיבה שורצי רימות):

gucci-jordaan-leather-loafer-MENSDRESSSHOES0118.jpg

 

 

אבל מה שאתה שמת זה לא אלגנטי. זה נעלי סקייטבורד, סניקרס, נעלי הליכה, אולי אפילו יכולים להחשב לנעלי ספורט. אלגנטי זה לא.

 

לשאלתך, במקרה הייתי לפני כמה ימים עם הגברת באליטל, כל הקיר מפוצץ בדברים דומים, ואחרי זה נכנסו לקניון (G כפ"ס) שצמוד ומיד מולנו היה סניף של foot locker שגם הוא היה מפוצץ בדיוק בדברים כאלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אבל מה שאתה שמת זה לא אלגנטי. זה נעלי סקייטבורד, סניקרס, נעלי הליכה, אולי אפילו יכולים להחשב לנעלי ספורט. אלגנטי זה לא.

 

ספורט-אלגנט. :lol:

פורסם

הנעל האפורה - יש בהמון מקומות. יש לי גם חבר שקונה שוב ושוב את הדגם הזה. פעם של נייק, פעם של אדידס.

 

יש בארץ גם פוט לוקר וגם חנויות של טימברלנד. שווה אולי לבדוק שם.

פורסם

איפה יש בבאר שבע אלוף ספורט עודפים? מכחר את הסניף הרגיל בביג

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

לגבי הדיון על האלגנט, אני בן 21... בשבילי זה ספורט אלגנט ליומיום, מה ששמת בתמונות Spire היקר אולי אשים ביום שאלבש קצת בגדים מחויטים, אבל העיקר שהבנת את כוונתי.

הייתי ב3 סניפים של פוט לוקר וחוץ ממחירים מופקעים לא מצאתי נעל אחת עם סולייה שטוחה.

פורסם

היי, זה שאתה צעיר ומגניב לא אומר שאתה לא יכול להתלבש כמו זקן מעפן :)

אבל ברצינות, כתבתי את זה כדי לעזור לך - כי אם תדבר עם חברים או תכנס לחנות ותשאל על נעלי ספורט אלגנט, כאלה כמו שאתה רוצה לא יביאו לך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בתור משהו שגם ממש לא אוהב את הסגנון החדש של הנעליים, ואוהב מאוד מבחינת איכות את הנעליים של טימברלנד, האש פאפיז וכו',

 

נכנסתי לאתר של טימברלנד :

https://www.timberland.co.il/sale/%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%94

 

מצאתי את הדגם שניראה לי, במבצע טוב, ופשוט הלכתי לאחד הסניפים שלהם למדוד ולקנות(אותם מחירים כמו באתר, מקסימום המבחר שונה)

פורסם

טימברלנד אלה הנעליים הכי לא נוחות שנעלתי בחיי בלי להזכיר שהן מתפרקות. (סוליה וכד')

ובנוסף מחליקות על מעט מים/שמן. (עבורי זה חשוב)

 

חפש נעלי ECCO או Geox. בתחילת השנה חזרתי עם חצי מגף של ECCO נעל מצוינת.

 

המלצתי בעבר על כמה סוגים.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?618470-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%9B%D7%AA&highlight=%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99+%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA

פורסם
איפה יש בבאר שבע אלוף ספורט עודפים? מכחר את הסניף הרגיל בביג

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ליד מכתשים/כל האזור המוסכים באזור.

תרשום אלוף הספורט עודפים, יש שם מתחם 2 בניינים. הבניין הפנימי, קומה שניה.

הכל חדש, בלי קופסאות במחירים נוחים מאוד.

פורסם
טימברלנד אלה הנעליים הכי לא נוחות שנעלתי בחיי בלי להזכיר שהן מתפרקות. (סוליה וכד')

ובנוסף מחליקות על מעט מים/שמן. (עבורי זה חשוב)

 

חפש נעלי ECCO או Geox. בתחילת השנה חזרתי עם חצי מגף של ECCO נעל מצוינת.

 

המלצתי בעבר על כמה סוגים.

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?618470-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%9B%D7%AA&highlight=%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99+%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA

 

אני מחליף טימברלנד בטימברלנד בגלל הנוחות. לגבי מתפרקים ממש לא נתקלתי בזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...