Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לדעת עד כמה הצמיגים האלו איכותיים, נגיד במידה 185\60 R15 סימול מהירות H למגאן קופה... והאם הצעה של 900 ש"ח לזוג היא הצעה טובה ? או שמישהו יכול להמליץ על יצרן אחר במידה בזו... (חוץ ממישלין)...

Veni Vidi Vici

פורסם

TOYO זה צמיג טוב. המחיר נשמע לי קצת יקר. אני החלפתי את הצמיגים שלי לדנלופ SP SPORT באותה מידה כמו שציינת. ואני חייב לציין שהצמיג מותקן אצלי ברכב למעלה מחצי שנה והוא עדיין כמו חדש !

אני ממש מרוצה מהצמיג וקניתי אותו ב400 שקל לצמיג + עבודה .

:smilecolr:snipersmi
פורסם

התכוונתי לדגם PROXES CF1. לא יודע אם קיים דגם PROXES TS1 במידה 185\60 R15 מה גם שאורך חייו קצר מדי בשבילי. אולי איזשהו דגם מעט נמוך מהTS1 ?

Veni Vidi Vici

פורסם
TOYO זה צמיג טוב. המחיר נשמע לי קצת יקר. אני החלפתי את הצמיגים שלי לדנלופ SP SPORT באותה מידה כמו שציינת. ואני חייב לציין שהצמיג מותקן אצלי ברכב למעלה מחצי שנה והוא עדיין כמו חדש !

אני ממש מרוצה מהצמיג וקניתי אותו ב400 שקל לצמיג + עבודה .

400 שקל לצמיג +עבודה על צמיג 15" ?!?!? הכי זול שמצאתי היה כמעט כפול!

אפשר לקבל כתובת למקומות זולים של צמיגים ?

מידה 195/50/15

פורסם

סרק , אני לא יודע איפה בדקת , אבל חבר קנה בלי קומבינות במידה שכתבת את הSP9000 , שהוא צמיג מדהים ב500 וקצת לצמיג ... וזה הטופ ... צמיג לא רע אפשר לקנות החל מ1500 לרביעיה פלוס מינוס.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סרק , אני לא יודע איפה בדקת , אבל חבר קנה בלי קומבינות במידה שכתבת את הSP9000 , שהוא צמיג מדהים ב500 וקצת לצמיג ... וזה הטופ ... צמיג לא רע אפשר לקנות החל מ1500 לרביעיה פלוס מינוס.

 

ליביו

אוטודיפו רוצים 1100 שקל לצמיג!!! :)

אתה יודע איפה אפשר למצוא רביעיה ב1500 ? .....

פורסם

אוטו דיפו לא פונקציה.

 

את הקוהומו אקסטה סופרה אפשר להשיג בין ה350-400 ש"ח לצמיג ל15"

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אוטו דיפו לא פונקציה.

 

את הקוהומו אקסטה סופרה אפשר להשיג בין ה350-400 ש"ח לצמיג ל15"

 

ליביו

מחזק את דברי ליביו.

 

ברכבי נעולים סט של קומהו אקסטא סופרה, שקניתי לפני חודשיים שלוש לערך ..

מידה:

195/45/15

 

אני מאוד מרוצה, צמיג עם אחיזה מעולה, ובייחוד אחיזה סופר מעולה על רטוב.

צמיגים שקטים ולא קשים מידי.

פורסם

פירלי P6000 יהיו מצויינים לך.

נמכרים בסביבות 400 שח ליחיד

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם
פירלי P6000 יהיו מצויינים לך.

נמכרים בסביבות 400 שח ליחיד

במשפט שבו מופיעים צמיגי פירלי P6000 והמלה מצויינים יש סתירה לוגית קשה.

ה-P6000 הוא אחת ההמלצות היותר גרועות שאפשר לתת למישהו שמחפש איזשהו שמץ של התנהגות ספורטיבית מהצמיג שלו... שים אותם על ה-STI שלך אחרי שהצמיגים המקוריים נגמרים ותבין לבד.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...