Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במשפט שהתנהל הבוקר, בית המשפט קיבל את ההחלטות הבאות:

תקופת השלילה המנהלתית של 30 יום, לא תקוצר.

הנאשם חויב בתשלום קנס של 1800 ש"ח.

מה היו טיעוני והעובדות שהציגה התביעה, מה היו טיעוני ההגנה, ואיך התמודדה התביעה עם טענות אלו?

פורסם

עסקה נרקמה בין עורך הדין לבין התובע, עוד מחוץ לכתלי בית המשפט. העבירה מוגדרת כעבירת תלתן, מה שהקשה על התובע לבוא לקראת הנאשם ובכל זאת, מיקום הניידת ודברי השוטר המופיעים בדו"ח, שעקב במבטו אחר האופנוע, מרגע שחלף על פניו ועד לרגע שעצר אותו, לא תאמו במדויק את תווי השטח ודי ברור היה שהשוטר לא בדיוק תאר את מה שהיה. מצד שני, זה לא הוכחה מוחלטת שעשויה לבטל את הדו"ח, אלה רק להכעיס את בית המשפט עוד יותר. סיבות מקלות נוספות, היו התיק הנקי לחלוטין של הנאשם במהלך 9 השנים האחרונות ועיסוקו, שהותיר רושם חיובי על התובע ולאחר מכן על השופטת, שכמעט התנצלה שעליה לתת קנס של 300 ש"ח מעל קנס המינימום של עבירת ברירת מחדל, מדו"ח מהסוג הזה.

ארז רונן

פורסם

כלומר לקנס ולשלילה יש להוסיף את עלות העו"ד

 

עדיין שווה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא מבין למה אנשים ממשיכים לקחת עו"ד בלי לנסות לפחות להתדיין עם התובע לבד.

כדי להתדיין עם התובע לבד, ללא עזרת עו"ד, אתה צריך לבוא עם טעוני נגד סבירים. איזה נתוני פתיחה יש לך, כשמדובר בעבירת תלתן וכל מה שאתה יכול לטעון, זה ש"לא הגיוני", שהשוטר אכן לא הסיר את עיניו מהאופנוע מרגע זיהוי העבירה ועד העצירה. התובע המשטרתי הוא לא גולם חסר ביטחון, הרועד מכל נאשם בעל השכלת רחוב משפטית וכשאין כשלים מהותיים בדו"ח, הוא לא ימהר להגיע לפשרה עם הנאשם, על אחת כמה וכמה בעבירת תלתן. לעתים צריך לדעת מתי להניח בצד את האגו ולתת לבעלי מקצוע את הבמה.

ארז רונן

פורסם

את הנסיון להתדיין לבד עם התובע, מחוץ לאולם לפני שלב ההקראה.

לא הצלחת לבד להגיע עם התובע להסכמה מחוץ לאולם? בשלב ההקראה תטען בנחישות ״לא מודה״ (ולהיזהר לא להפליל את עצמך בהודאה בחצי פה, כשהשופט ינסה לשדל אותך להודות, כדי להרשיע אותך ולחסוך את שלב ההכחות).

 

לשלב ההוכחות (שנקבע לעוד כמה חודשים) תצטייד בעו״ד, שינסה לסגור דיל עם התובע מחוץ לאולם.

פורסם

^^^^^^^

לא מודה במה?

שזה לא היית אתה?

שלא נסעת במהירות בה נתפסת?

אתה גוזל את זמנו היקר של בית המשפט, מבלי שבמקרה הזה יש לך יותר מידי במה להאחז ומצפה שאחר כך יבואו לקראתך?

מה אתה מרוויח במהלך הזה?

הרווח של דחיית התשלום בכמה חודשים, זניח, מול המחיר שתשלם על גזלת זמנו היקר של בית המשפט.

ארז רונן

פורסם (נערך)

תהיה רציני. מה קשור דחיית תשלום.

המגיב מלמעלה תהה איך אנשים לא מנסים לסגור בעצמם עם התובע ולחסוך הוצאות עו״ד.

 

הרעיון הוא שיש לך שתי נקודות זמן לתפוס את התובע לפני הכניסה לאולם.

אחת לפני שלב ההקראה והשניה לפני שלב ההוכחות בו מתנהל המשפט.

למה לא לנצל את המפגש הראשון ולנסות להגיע לדיל עם התובע??

לא הצלחת להגיע לעסקה בעצמך (ועדיין רוצה להימנע ממשפט), מגייס עו״ד בהמשך שיסגור עבורך עם התובע.

 

להודות תמיד אפשר. לא חייבים על ההתחלה.

עריכה אחרונה על ידי Gidimi
פורסם (נערך)
תהיה רציני. מה קשור דחיית תשלום.

המגיב מלמעלה תהה איך אנשים לא מנסים לסגור בעצמם עם התובע ולחסוך הוצאות עו״ד.

 

הרעיון הוא שיש לך שתי נקודות זמן לתפוס את התובע לפני הכניסה לאולם.

אחת לפני שלב ההקראה והשניה לפני שלב ההוכחות בו מתנהל המשפט.

למה לא לנצל את המפגש הראשון ולנסות להגיע לדיל עם התובע??

לא הצלחת להגיע לעסקה בעצמך (ועדיין רוצה להימנע ממשפט), מגייס עו״ד בהמשך שיסגור עבורך עם התובע.

 

להודות תמיד אפשר. לא חייבים על ההתחלה.

מאחר ושאלת, אענה לך:

לו אני התובע המשטרתי ולפני הדיון היה פונה אלי הנאשם בבקשה להגיע לעסקה, הייתי שואל אותו, מדוע לדעתו עלי להסכים לעסקה, בתיק תלתן, כשאשמתו ברורה ומוחלטת?

א. לו היה עונה לי, שהוא נהג שומר חוק, עם גיליון נקי, שבתשע השנים האחרונות, זו המעידה היחידה שלו ולכן מבקש מבית המשפט שיתחשב בו, הייתי מציע לו, 3000 ש"ח קנס, שזה מינימום על עבירת תלתן, חודש שלילה ושלושה חודשי שלילה על תנאי למשך שנתיים.

ב. לו היה עונה לי שהשוטר שיקר ושלא יכול היה לשמור על קשר עין עם האופנוע ושהוא ילך עם זה עד הסוף, הייתי מציע לו, 3000 ש"ח קנס, שזה מינימום על עבירת תלתן, חודש שלילה ושלושה חודשי שלילה על תנאי למשך שנתיים...

לו היה מסכים ואני בספק גדול שזה היה קורה, אתה צודק בשאלתך "מדוע למהר לקחת עורך דין". לו היה מתנגד להצעותיי, הייתי רושם על גבי הדו"ח תזכורת, שהנאשם סירב לקבל את הצעתי הנדיבה ולכן אני לא מחויב אליה כשיבוא אלי שוב עם עורך דין. פשוט אתן לבית המשפט לגזור את דינו.

כתובע משטרתי, מאוד שמחתי שבבוקר המשפט, ניגש אלי עו"ד פלוני, שאתו אני נפגש כמעט כל יום בבית המשפט, סוגר אתו מאות דילים ואחר כך יוצאים לשתות קפה באיזה שהוא מקום ובמקום להתחיל ולהתחרבש מול השופט כל מה שאני צריך לעשות זה להסכים ולהוריד את המהירות ולהתאימה לרמה אחת פחות ושיתמודד מול השופטת על גובה הקנס.

כתובע, אני מוכן בדרך כלל, להתפשר מול עורכי דין ולהתקדם הלאה. לחכמולוגים, שינסו את מזלם אצלי ואם לא יצליחו יפנו לעורך דין, אגרום, כמיטב יכולתי, לשלם את המחיר.

(אם זה לא ברור, אני לא תובע משטרתי, אבל אני יכול להבין את הלך מחשבתם)

עריכה אחרונה על ידי erez59

ארז רונן

פורסם

עסקות טיעון טובות לכל הנוגעים בדבר הן בשלב ההרקאה והן בשלב ההוכחות

שופט - סטטיסטיקה טובה

תובע - סטטיסטיקה מצויינת

נאשם - יצא בזול

סנגור - יצא ברווח

מתוך אלפי הדוחות וההזמנות לדין שרשמתי נקראתי (במהלך 20 השנים האחרונות) למספר קטן מ מ 20 דיוני הוכחות. בשאר המקרים נסגרו בעניינים בעסקת טיעון או בחזרה מכפירה

פורסם

חבר, אתה לא תובע משטרתי. התובע לא עושה לך דווקא. בנוסף, פגישה בדלתיים סגורות בתחנת המשטרה בכלל מתקיימת עם תובע אחר מזה שמגיע למשפט.

יתרה מזו - ישבתי בפגישה עם תובעת בדלתיים סגורות כפי שתיארתי, לפני היה עו"ד.

התובעת אכן לחצה את ידו של העו"ד, בירכה אותו, שאלה על הילדים וכד'העו"ד יצא ואני נכנסתי.

אחרי שסגרנו אמרה לי התובעת שבמידה והייתי שוכר עו"ד היא היתה מפחיתה לי 2 קמש ולא 20 קמש.

 

אז נכון, היא לא הוכחה לכלום, אבל המקרה כן מראה לך שתובע אחד שונה מתובע אחר, המשותף לכולם הוא הרצון לחסוך עומס על בתי המשפט. במידה ונתבע רוצה הוא יכול לגרור תביעה שכזו גם שנים.

פורסם
אחרי שסגרנו אמרה לי התובעת שבמידה והייתי שוכר עו"ד היא היתה מפחיתה לי 2 קמש ולא 20 קמש.

 

מה אתה רוצה שהיא תגיד לך, שעורכי דין עובדים ויודעים לעבוד והורסים לה הרשעות? לא, היא רוצה שתרגיש טוב ושתעשה את מה שאתה עושה יופי עכשיו - מנסה לגרום לאנשים לא לשכור אנשי מקצוע ולעשות לה ולשכמותה חיים קלים.

 

בפועל, לא תשכור עו"ד מספיק מוקדם, תעשה טעויות שיקשו עליו את העבודה, או יהפכו אותה לבלתי אפשרית. הרבה יותר קשה לתקן מאשר לעשות מאפס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

"אפילו כולנו חכמים, כולנו שמאים, כולנו עורכי דין וכולנו יודעים את התורה". מי בכלל צריך אנשי מקצוע? מה הם יודעים לעשות, שאני לא יודע...? צודק RK באומרו, "הרבה יותר קשה לתקן מאשר לעשות מאפס". המחיר שתשלם לבעל מקצוע ולא משנה אם הוא שרברב, טכנאי, מכונאי או עורך דין, יהיה גבוה יותר אם תזמין אותו לתקן תקלה, אותה ניסית לתקן קודם בעצמך ולא הצלחת.

ארז רונן

פורסם

אם כך, האם מותר לשאול מדוע מלכתחילה פתחת שירשור עם בקשת יעוץ, אם דעתך היא כי עדיף על ההתחלה לשכור בעל מקצוע/עו״ד, וכל פעולה עצמאית מביאה ליותר נזק מתועלת?

פורסם

כי לא מזיק לשמוע מניסיון של אנשים אחרים?

כי עו"ד לא יתנהל בצורה הכי טובה ולמישהו כאן יש כלים להעריך זאת ולעזור?

נראה לי שזה די ברור, לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...