Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים – גולף 2015 125 כ"ס TSI עם גיר DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Tapatalk

 

הרעש יבבה הזה הוא כשל מכני.

ולדעתי אתם לא מדברים על אותו רעש.

 

אם לא מחליפים מצמדים כאשר הרעש מופיע,גלגל התנופה נשחק.

זה מופיע בעיקר בהאצה זריזה/ האצה בשיפוע.

 

אכן נכון, זה רעש יבבה שמופיע בעיקר בהאצה ונשמע גם מתוך הרכב.....עובדה שהבוחן בצמפיון לא ניסה למרוח וישר אמר שהתופעה מוכרת ואישר החלםת מצמדים.

 

ברצוני לציין שבצמפיון תמיד התייחסו לטענות שלי בהגינות ולא ניסו למרוח או להתחמק.....בהיבט הזה המוסך היה בסדר גמור.

פורסם

תקלות כאלה לרכב חדש בקושי בן 3 פשוט מחדל.

 

גם בליסינג לא הייתי לוקח, למה אני צריך לבקר את המוסך כל הזמן במה פשעתי.

 

במה עוזר דאשבורד שאפשר ללטף כשהגיר שלך כל היום מיבב :?

  • מצחיק 1
פורסם

אתה לא מבקר את המוסך בליסינג - אבל כן אתה מתפנק על איזה רכב סטייל פוקוס 2012 עם 170 אלף קילומטר כרכב חלופי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בליסינג אתה גם מתפנק על שני צמיגים שונים על אותו סרן, אחד מהם סיני, אבל בקטנה.

 

מעניין אם גם ב-2021 יסדרו שוב את כל הבעיות בגיר, ואז, סוף סוף הוא יהיה אמין, לא כמו הדרעק מ-2018.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

במה עוזר דאשבורד שאפשר ללטף כשהגיר שלך כל היום מיבב :?

 

זה כמו פינת הליטופים בגן חיות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה על השיתוף!

כן נפתרו הבעיות, לא נפתרו הבעיות.. השרשור הזה מצדיק את "השמרנות" שלי במחשבות על הרכב הבא!

אחרי הרבה שנים עם יפניות משעממות שיודעות לעשות את העבודה כמו שצריך אני יכול להתפגר מרכב כזה - ועוד משומש בלי אחריות.. בהחלט מוכן להתפשר על דשבורד פחות נעים למגע..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אני לא חושב שהרכב היה "לימון".

בסופו של יום ברכב חדש - הוחלפו פלסטיק, פנס ראשי, רדיו ומודול חלונות חשמל.

את עניין חלונות החשמל לא הצליחו לפתור.

עניין הלחץ אוויר לא באשמת VW.

והגיר.

 

בהחלט לא רשימת תקלות שאתה רוצה לראות ברכב חדש.

 

מהגיר אני מצפה להתקלקל. בכל זאת. כמו שהסבירו לנו כאן כמה חברים, גיר מקולקל ב-VW זאת לא תקלה. הבעיה היא בחברות האחרות שמייצרות גיר פשוט מדי שלא מצריך נהיגה מיוחדת ומחזיק המון שנים וק"מ.

 

כל השאר זה כבר יותר מדי.

החזקתי כמה ואגיות (ישנות יותר משלך).

לא היו להן כל כך הרבה תקלות. גם אחרי 10 שנים.

פורסם
אתה לא מבקר את המוסך בליסינג - אבל כן אתה מתפנק על איזה רכב סטייל פוקוס 2012 עם 170 אלף קילומטר כרכב חלופי.

 

זאת בדיוק הסיבה שאני לא מבין את פותח השרשור,הוא עדיין מקבל רכב חלופי מטונף שעבר 150 ידיים,ולא מדובר בפעם בשנה,מדובר בכניסות מרובות למוסך שבהם הוא מקבל רכב חלופי ישן.

 

ועדיין..עכשיו לקח עוד פעם רכב מתוצרת VAG,באמת שלא מבין,יש אלטרנטיבות ולפחות ע"פ בוחנים מקצועיים שאפילו עדיפות על הבחירה שלו ועדיין..לא ברור לי.

 

פותח שרשור,תודה על השיתוף.

פורסם

בחרתי שוב ברכב של הקונצרן בגלל חווית הנהיגה ובגלל התקווה שהפעם אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה חף מבעיות. כפי שאמרתי, באופן פרטי לא הייתי מעיז לחזור על החוויה, אבל כל עוד בליסינג, מוכן שוב להתנסות ואולי להיווכח שהטכנולוגיה השתפרה .

אכן, החוויה המפוקפקת של הרכבים החליפיים המוזנחים שמקבלים ומשך התיקון שאורך לפעמים מספר ימים זה מאוד מבאס ולכן בחודשים האחרונים נמנעתי כמה שרק יכולתי מלנסות לתקן דברים שהייתי בטוח שחברת הליסינג תמרח אותי (כי אין אחריות ואין בעיה מידית) ואינם משביתים את הרכב (בעית ידית הילוכים, חלונות חשמל, חריקה בגיר).....

פורסם
בחרתי שוב ברכב של הקונצרן בגלל חווית הנהיגה ובגלל התקווה שהפעם אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה חף מבעיות.

 

המשפט הזה שלך יכול לשמש את וואג הסלוגן :-)

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
בחרתי שוב ברכב של הקונצרן בגלל חווית הנהיגה ובגלל התקווה שהפעם אולי יתמזל מזלי והרכב יהיה חף מבעיות. כפי שאמרתי, באופן פרטי לא הייתי מעיז לחזור על החוויה, אבל כל עוד בליסינג, מוכן שוב להתנסות ואולי להיווכח שהטכנולוגיה השתפרה .

אכן, החוויה המפוקפקת של הרכבים החליפיים המוזנחים שמקבלים ומשך התיקון שאורך לפעמים מספר ימים זה מאוד מבאס ולכן בחודשים האחרונים נמנעתי כמה שרק יכולתי מלנסות לתקן דברים שהייתי בטוח שחברת הליסינג תמרח אותי (כי אין אחריות ואין בעיה מידית) ואינם משביתים את הרכב (בעית ידית הילוכים, חלונות חשמל, חריקה בגיר).....

 

אני מקוה בשבילך שלא תצטרך לבלות ברכבים חלופיים,לגבי חווית הנהיגה,אני חושב שיש רכבים אחרים בסגמנט שנותנים חווית נהיגה/נסיעה ברמה גבוהה יותר {כמו הCX5 וה3008},בכל מקרה בהצלחה.

פורסם
אני מקוה בשבילך שלא תצטרך לבלות ברכבים חלופיים,לגבי חווית הנהיגה,אני חושב שיש רכבים אחרים בסגמנט שנותנים חווית נהיגה/נסיעה ברמה גבוהה יותר {כמו הCX5 וה3008},בכל מקרה בהצלחה.

 

ממתי ה-cx5 מתחרה בגולף?

אני גם פחות מתחבר למשפט ״זה רכב ליסינג אז לא אכפת לי מכמות התקלות״.

×
×
  • תוכן חדש...