Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים – גולף 2015 125 כ"ס TSI עם גיר DSG


meir_gi
שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בחנתי גם את ה CX5 וגם את ה 3008 אבל ברמת התקציב שהיית לי ה 3008 מגיע עם איבזור בטיחות בסיסי (אקטיב) והCX5 מגיע עם מובילאיי. היה חשוב לי איבזור בטיחות מלא וללא מובילאיי. ה CX5 היה יכול להיות הבחירה שלי שכן הוא מאוד מרשים, אבל הוא לוקה באיבזור בטיחות. אפילו חיישני רוורס מקוריים אין לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הרגשת צורך לעבור קטגוריה? מה רע בקטגוריה של הגולף, אוקטביה, מאזדה 3 וכו׳?

 

רכבים יותר מהנים לנהיגה וגם יותר חסכוניים לרוב, היה חסר לך גובה מאיזשהי סיבה?

 

אני שואל כי אני קצת מתבאס שהקטגורייה הזו של הג׳יפונים משתלטת על הכל, זה או מיני קטן (ובמקסימום סופר מיני) או ג׳יפון גדול כאילו משפחתית סולידית בגודל סביר שיכולה לספק יותר מבחינת כל מדדי האיכות זה כבר לא שווה עוד כי היא לא גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתה סיבה מיוחדת, אולי תנוחת נהיגה גבוהה יותר ואולי חלק מטרנד "העדר" הנוכחי. אין לי סיבה ממש משכנעת מלבד הבת זוג שדי דחפה בכיוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הרגשת צורך לעבור קטגוריה? מה רע בקטגוריה של הגולף, אוקטביה, מאזדה 3 וכו׳?

 

רכבים יותר מהנים לנהיגה וגם יותר חסכוניים לרוב, היה חסר לך גובה מאיזשהי סיבה?

 

אני שואל כי אני קצת מתבאס שהקטגורייה הזו של הג׳יפונים משתלטת על הכל, זה או מיני קטן (ובמקסימום סופר מיני) או ג׳יפון גדול כאילו משפחתית סולידית בגודל סביר שיכולה לספק יותר מבחינת כל מדדי האיכות זה כבר לא שווה עוד כי היא לא גבוהה.

 

למה שמשפחתית רגילה תספק יותר מבחינת "כול מדדי האיכות"?

רוב הגיפונים של ימינו בנויים על פלטפורמת המשפחתיות + גידול קטן לכן מרווחים לא פחות אם לא יותר בנוסף אתה מקבל יותר פוזה יותר נפח ו/או אפקטיביות אכסון ויכולת שיבוש מהמורות טובה יותר ויכולת לעבור מכשולים בצורה בטוחה יותר. בסופו של דבר ג'יפון זאת משפחתית מוגבהת על סטרואידים וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו בכסף (תוספת של 20-40 אלף)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משפחתית ״נמוכה״ היא יותר דינאמית עם היגוי עדיף יותר שמתרגם לנהיגה מהנה יותר וגם במקרי חירום, להתחמק ממכשולים בצורה הרבה יותר בטוחה.

 

בנוסף גם לרוב היא חסכונית יותר וזריזה יותר, וכמובן היא יכולה להיות מרווחת לא פחות מאף ג׳יפון מוגבה (אני רוצה לראות מישהו שאומר לי שבאוקטביה אין מספיק מרווח), אז מה בעצם השארנו? עם פוזה וגובה, אם זה נחשב למדד איכות בשבילך אז סבבה, לדעתי זה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דינמיות וחיסכון לא באמת מדבר אל ציבור נהגי הליסינג. אולי פרומיל מהמשכירים באמת מתעניין בזה. פוזה בהחלט כן בשיקולים.

כמה פולו gti ראית בליסינג ? (ואפשר לעשות הזמנה מיוחדת)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מנהגי הליסינג לפחות מתעניינים גם בזה, סקודה היא היצרן הרביעי הכי נמכר בארץ וזה הודות כמובן לאוקטביות שנחטפות בליסינג.

 

אבל כן בגדול זה נכון לצערי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שמשפחתית רגילה תספק יותר מבחינת "כול מדדי האיכות"?

רוב הגיפונים של ימינו בנויים על פלטפורמת המשפחתיות + גידול קטן לכן מרווחים לא פחות אם לא יותר בנוסף אתה מקבל יותר פוזה יותר נפח ו/או אפקטיביות אכסון ויכולת שיבוש מהמורות טובה יותר ויכולת לעבור מכשולים בצורה בטוחה יותר. בסופו של דבר ג'יפון זאת משפחתית מוגבהת על סטרואידים וזה בדיוק מה שאתה משלם עליו בכסף (תוספת של 20-40 אלף)

הג'יפונים ברמת כניסה.

opel crossland.

renualt capture

c3 aircross

seat arona

וכו'

בנויים על בסיס סופר מיני.

בדר"כ עם מתלים קשים יחסית.

בליסיניג תקבל מחיר זול יותר על משפחתית שעולה 130,000 לעומת ג'יפון שעולה 120,000.

אני ממליץ למי שקונה לעשות נסיעת מבחן לפני שהוא מחליט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בערך ב 75,000 ק"מ, החלה להופיע הודעה Error! Service vehicle. Only exit vehicle in P position . ההודעה היתה מופיעה לשניה שתיים ונעלמת ולא רושמת תקלה במחשב הרכב. משיטוט ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת בחישן/מיקוסוויץ במנגנון ידית הילוכים שדורש החלפה של כל מנגנון הידית בעלות של כמה אלפי שקלים

ברשותי רכב זהה, מאותו שנתון, שעלה לכביש בספטמבר. נסע עד היום כ-72k ק"מ.

התקלה היחידה שחוויתי ברכב, אירעה לפני חודשיים, והיא זו שמצוטטת מעלה. הוחלף מנגנון ידית הילוכים בשלמותו במסגרת האחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מזל שזה קרה לך בזמן האחריות בזכות הנסועה הדי גבוהה שלך. יש המון אנשים שלא יגיעו לקילומטראז׳ים האלה בזמן תקופת האחריות שלהם ובשנה הרביעית-חמישית תחכה להם הפתעה בכלל לא נעימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול השוותי גיפונים שעולים 20-30 אלף ש"ח יותר מהמשפחתיות לא מדובר על ג'יפונים על בסיס סופרמיני אלא על בסיס משפחתיות (3008, CX5, גרנדלנד).

 

ההבדל בצריכת הדלק אל מול משפחתית מקבילה לרוב יהיה זניח מבחינת מרווח הם שקולות מכיוון שמדובר על אותו בסיס נשארנו רק עם היתרון הדינמיות (יכולת פניה בגדול כי בתאוצה הם גם שקולות) למשפחתיות אל מול ההיתרונות שציינתי לג'יפונים (אכסון, שיבוש מהמורות, יכולת לעבור מכשולים בראש שקט, ישיבה גבוהה)

בגדול משפחתית לא ממש זוכה ב"כול מדדי האיכות" אולי לדעתך כן אבל זאת דעתך ולא עובדה גורפת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי רכב זהה, מאותו שנתון, שעלה לכביש בספטמבר. נסע עד היום כ-72k ק"מ.

התקלה היחידה שחוויתי ברכב, אירעה לפני חודשיים, והיא זו שמצוטטת מעלה. הוחלף מנגנון ידית הילוכים בשלמותו במסגרת האחריות.

 

זו אחת הסיבות שבגללן הייתי זהיר והגדרתי את הרכב שלי כרכב לימון.....

אני עוקב אחרי passat04 לאורך זמן תוך ידיעה שרכבו זהה לשלי ועלה על הכביש חודש אחרי, ומודע לעובדה שאצלו הרכב הפגין אמינות מלאה מלבד לאחרונה בעיית ידית ההילוכים שהוחלפה. אני מכיר עוד בעלים אחד של גולף 2015 ללא שום בעיות, למרות שאצלו הקמ שהרכב עבר נמוך משמעותית.

לכן, צריך להיזהר ולא לצאת בהצהרות גורפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול השוותי גיפונים שעולים 20-30 אלף ש"ח יותר מהמשפחתיות לא מדובר על ג'יפונים על בסיס סופרמיני אלא על בסיס משפחתיות (3008, CX5, גרנדלנד).

 

ההבדל בצריכת הדלק אל מול משפחתית מקבילה לרוב יהיה זניח מבחינת מרווח הם שקולות מכיוון שמדובר על אותו בסיס נשארנו רק עם היתרון הדינמיות (יכולת פניה בגדול כי בתאוצה הם גם שקולות) למשפחתיות אל מול ההיתרונות שציינתי לג'יפונים (אכסון, שיבוש מהמורות, יכולת לעבור מכשולים בראש שקט, ישיבה גבוהה)

בגדול משפחתית לא ממש זוכה ב"כול מדדי האיכות" אולי לדעתך כן אבל זאת דעתך ולא עובדה גורפת.

 

אין ל-"ג'יפ" יתרון אינהרנטי בשיבוש מהמורות. נהפוכו, הגובה דורש פשרות בכיול המתלים. הבדלי מרווח הגחון לא משנים בהתניידות בכביש. לשטח הם לא מגיעים. אחסון גם לא בטוח שיש יתרון (תלוי אילו דגמים משווים).

נשאר "לשבת גבוה", שאני לא יודע למה זה טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...