Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים ממשיכים לרכוש רכבים עם גיר רובוטי?


Michael01
שימו לב! השרשור הזה בן 2125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סוגיה טובה מאד שאני מזדהה איתה.

 

בחיפושים שלי כרגע אחרי רכב הסיבה שאני אפילו מסתכל לכיוון של אודי זה בגלל הגיר הרובוטי,הוא לא אמין,דורש תחזוקה תמידית,בנסיעה איטית/פקקים הוא ממש מעצבן,וזה עוד שהוא חדש.

 

הגירים הפלנטארייים החדשים אפקטיביים מאד,זריזים עם הפסדי כוח נמוכים,ריבוי של הילוכים {כיום כבר 8 הילוכים ברכבים עממיים} נותן מיצוי מרבי של המנוע,ולא פחות חשוב,אמינות גבוהה מאד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז משתמע מכך שאנשים שרוכשים רכבים בעלי גיר רובוטי dsg וכדומה.. יש להם הגבלת זמן של 3 שנים.

שאחריהם הם בחסדי הגיר והזמן

ומכיוון שרוב התקלות קורות לאחר תקופת האחריות, אז זו אולי הסיבה למה ממשיכים להשתמש בגירים האלה, שהיבואנים ירוויחו כסף על התיקונים

 

 

הכי טוב לקנות ידני: אמין וללא תקלות ופעם בעשור (לפי סטטיסטיקה שאני קורא בפורום) צריך להחליף מצמד.

גם חסכוני וגם הנאה מובטחת. אבל אנחנו ים מפונק שלא אוהב את הגיר הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור למפונק, אם אתה לרוב נוסע בפקקים האוטומט נוח יותר.

כשאני יודע שאני צריך לנסוע לחיפה או פעם ב למרכז אני לוקח את הספייס סטאר האוטומטית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב לקנות ידני: אמין וללא תקלות ופעם בעשור (לפי סטטיסטיקה שאני קורא בפורום) צריך להחליף מצמד.

גם חסכוני וגם הנאה מובטחת. אבל אנחנו ים מפונק שלא אוהב את הגיר הנ"ל.

זה לא קשור למפונק, אני לא יכול לקנות ידני בגלל אשתי שלא נוהגת על ידני

ובינינו גם לי שאני נוסע המון בעיר לא נוח ידני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך בידיוק למה:

 

כשאנשים באים לקנות רכב חדש, הגיר ה"רובוטי", מוצג לאנשים כגיר אוטומטי רגיל. הוא גם נראה גיר אוטומטי רגיל (ברוב הרכבים), ועל זה משחקים אנשי המכירות על אנשים שלא מבינים. אף אחד לא יגיד לך במגרש רכב, או בסוכנות רכב "תזהר מהרכב הזה יש לו גיר DSG והגיר הזה ידוע כבעייתי, זה לא גיר אוטומטי רגיל כמו שאתם מכירים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר ידני זה נחמד במדינה שאין בה פקקים כמו בישראל או כשרוצים לנהוג ספורטיבי ולהיות מעורבים בנהיגה. בבוקר כשנוסעים לעבודה באילון זה הרבה פחות סבבה הידני הזה. גיר כפול מצמדים, הוא יעיל וחסכוני מאוד. מעביר הילוכים יותר נכון, מהר וחלק מכל בן אנוש ונהג מקצועי שתרצה. הטכנולוגיה בשלה. היו בשנים הראשונות בעיות כמו בכל טכנולוגיה, בעיקר כל כך משוכללת. כיום בקושי שומעים על זה ושומעים רק כי כשיש כבר איזה תקלה מיד כולם קופצים "אה, אמרנו לכם" כמוצאי שלל רב. ציפור אחת לא מעידה על בוא האביב ואחוז התקלות הוא מינורי לחלוטין ובעיקר משנתונים ישנים. אני מאמין שתוך כמה שנים ספורות לא יהיה אף יצרן שיעבוד עם גיר אוטומטי רגיל.

לא נמאס מהתירוץ הזה? הרי באירופה יש פקקים גם כן. אנשים עומדים בכיכר הניצחון בפריז גם חצי שעה או שעה בשעות העומס, ועדיין לא מעט מהם נוהגים על גיר ידני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האירופאים קמצניים וזה מה שמוביל אותם, רוכשים מנועי דיזל מזהמים כדי לחסוך כמה גרושים והורסים את הבריאות שלהם, נוהגים ברכבים ידניים לא נוחים כדי לחסוך עוד כמה גרושים (ואל תספרו לי על הנאה מנהיגה, אחוז אוהבי הנהיגה באירופה דומה לכל מקום אחר בעולם, דהיינו אחוז שולי), הרכבים הנמכרים ביותר שם הם רכבי סופר מיני ורכבים קומפקטיים וכאמור לא יותר צפוף שם מכל מקום אחר בעולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר שלא מצריך דוושה שלישית יותר נוח,גם בפקקים וגם בנסיעה רגילה.

להעביר הילוכים זו עוד מטלה שיש לבצע ואני גם ככה קונה רכב בהמון כסף-אז למה לי לעבוד בשביל הרכב?

+זה עניין תרבותי.

(אני עם גיר ידני,לא מפריע לי).

 

אין שום קשר לאירופה,האיזורים ההרריים שם הרבה יותר קשים לנהיגה מהעליות בחיפה/ירושלים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה רגילה מה הבעיה? מה ההבדל בין רכב ידני בשיוט בכביש מהיר לבין רכב אוטומטי? אני לא מוצא את עצמי מעביר הילוכים ב-100-110 קמ"ש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נמאס מהתירוץ הזה? הרי באירופה יש פקקים גם כן. אנשים עומדים בכיכר הניצחון בפריז גם חצי שעה או שעה בשעות העומס, ועדיין לא מעט מהם נוהגים על גיר ידני.

 

קצת לתת פרופורציות, אני מכיר נהגי מונית שנוסעים על ידני. גם יצא לי כמה פעמים לנסוע עם נהגי מונית שנוהגים על רכב ידני, חלק סקודה וחלק רנו. מדובר באנשים שיושבים כל יום 10 שעות על הכביש, לפעמים גם בשבתות וחגים.

רמות הפינוק של האנשים כאן הגיעו לשיאים שקשה להאמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לתת פרופורציות, אני מכיר נהגי מונית שנוסעים על ידני. גם יצא לי כמה פעמים לנסוע עם נהגי מונית שנוהגים על רכב ידני, חלק סקודה וחלק רנו. מדובר באנשים שיושבים כל יום 10 שעות על הכביש, לפעמים גם בשבתות וחגים.

רמות הפינוק של האנשים כאן הגיעו לשיאים שקשה להאמין.

 

למה לא?

אם יש את הכסף להיות מפונק,מה הטעם בלחסוך מעצמך את זה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוריד מעצמך את ההתעסקות הזאת, למי שזה מעצבן אותו...

כמו שאמרו כאן - הרכב עובד בשבילי ולא להיפך, אז למה שאתפשר על מרכיב כל כך משמעותי בנהיגה?

לי למשל - פחות מתאים לבחוש בהילוכים, (בעיקר בתנועה פקוקה) לעומת זאת מכיר אנשים שזה ממש לא משנה להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעל 20 שנה אני נוהג, כ 800 אלף ק"מ על ידני ואולי 5000 ק"מ במצטבר על אוטומטי. לא הבנתי עדיין על איזה "פינוק" מדברים.

 

סתם דוגמה פשוטה.

יש בעבודה חניון תת קרקעי עם 7 קומות.

כשאני מגיע מאחור אין ברירה אלא לרדת ל-7-.

לעלות את זה זה משחק קבוע בין 1-2 כי רכבים חונים עקום ועל המעברים,ואנשים יוצאים מחניות תוך כדי.

עם אוטומט אני פשוט לוחץ על הברקס,בלי אף מטלה נלווית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...