Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים

לפני שאתחיל רק חשוב לי לציין, אני לא מבין דבר בעולם הרכב ולכן אשמח לשמוע עצות ממי שכן.

 

 

ברשותי כיום 2 רכבים המשמשים את המשפחה (5 נפשות)

הרכב הראשון הוא קיה סראטו שנת 2006 עם ק"מ יחסית נמוך - 140000 בערך, משמש בעיקר לנסיעות לעבודה וחזרה (ממוצע של 35 ק"מ נסיעה ליום לכל היותר)

רכב מצויין ללא תאונות או תקלות כלשהן (טפו טפו טפו)

הרכב השני הוא יונדאי I30cw שנת 2011 והוא הרכב העיקרי של המשפחה שמשמש לכל שאר הנסיעות ועושה די הרבה ק"מ (היום יש לו קרוב ל 190000)- הוא היה בעבר רכב ליסינג שהיה לי בעבודה שלאחר עזיבתה קניתי אותו.

מכיוון ששני הרכבים כבר לא שווים הרבה כסף, ברור לי שאצטרך לגייס סכום נכבד אם ברצוני לשדרג/לרכוש רכב חדש וגדול יותר (מעוניין להחליף את אחד הרכבים ברכב 7 מקומות)

השאלות שיש לי אליכם המומחים:

 

 

1. האם יש טעם במכירה של הרכבים?

2. מהו רכב מומלץ למשפחה שיהיה נוח חסכוני וגם 7 מקומות (למשל המליצו לי מאוד על טויוטה ורסו)

3.יש כדאיות לקחת רכב בליסינג פרטי? כזה שמאפשר לקחת את ההלוואה דרכם נניח? או שמשלמים סכום ראשוני...

4.האם כדאי לחפש משהו ביד שניה? האם לעשות טרייד על אחד הרכבים גם שהוא שווה מעט דרך סוכנות רכב כלשהי ?

 

 

אשמח לשמוע עצות מומחים בתחום

תודה רבה

קובי

פורסם

יחסית, הרכבים לא שווים הרבה, אבל למזלך, לא סובלים מאי-סחירות כלשהי כמו רוב הצרפתיות.

ואם אין לך בעיה מיוחדת להתעסק עם המכירה, אין טעם לגשת לטרייד אין איתם, ולנסות למכור לבד יהיה עדיף.

הייתי נשאר עם היונדאי ומנסה למכור את הקיה.

 

השאלה העיקרית היא מה התקציב שיש לך שמיועד לרכישת רכב ?

השאלות הלא פחות חשובות הן דרישות - חוץ מ7 מקומות, יש עוד דרישות שצריך לקחת בחשבון ?

פורסם

1. בתום השימוש דין כלי הרכב להמכר, נראה לי שעל ה-i30 תוכל לקבל קצת יותר, והיא גם עם קילומטראז יותר גבוה - אז הייתי מוכר אותה.( קח בחשבון שלמרות דבריו המלומדים של stum שתי המכוניות שלך הן לא "לחמניות חמות" ותצטרך להתאזר בסבלנות כדי למכור אחת מהן )

2. יש שני דגמים של 7 מקומות שהם יחסית חסכוניים הרנו גראנד סניק דיזל, והטויוטה פריוס+. תגדיר תקציב נוכל לדון עניינית.

3. ליסינג פרטי זה בד"כ רק לרכב חדש, ולכלי רכב שבעה מקומות הוא גם די יקר. אם תרכוש משומש מליסינג, בד"כ הם נותנים אשראי נדיב.

4. בטרייד אתה תייקר את העסקה בערך בעוד 10000 ש"ח אני הייתי מנסה למכור עצמאית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יחסית, הרכבים לא שווים הרבה, אבל למזלך, לא סובלים מאי-סחירות כלשהי כמו רוב הצרפתיות.

ואם אין לך בעיה מיוחדת להתעסק עם המכירה, אין טעם לגשת לטרייד אין איתם, ולנסות למכור לבד יהיה עדיף.

הייתי נשאר עם היונדאי ומנסה למכור את הקיה.

 

השאלה העיקרית היא מה התקציב שיש לך שמיועד לרכישת רכב ?

השאלות הלא פחות חשובות הן דרישות - חוץ מ7 מקומות, יש עוד דרישות שצריך לקחת בחשבון ?

 

בעקרון אין לי כסף, בכלל :)

ולכן כמובן שאשאף לכמה שפחות

אבל לצורך העניין אני מניח שלפחות 80000 יהיה הגיוני בתור התחלה

אפשר גם מעל, אם אני אמצא משהו מספיק טוב אני אבדוק איזה אפשרויות יש לי

קודם כל אני רוצה לקבל כיוון כללי של מה לעשות / לא לעשות

פורסם

ב 80 אלף שקלים תוכל למצוא טויוטה ורסו 2014 במצב נורמלי.

או גרנד סניק דיזל שהיא הרבה יותר חסכונית אבל הגיר הרובוטי אחרי 120 אלף קילומטרים בסימן שאלה לגבי האמינות ( במיוחד מחשב הגיר ).

טויוטה פריוס פלוס יותר יקרה.

אפשרות נוספת - סיטרואן גרנד פיקאסו דיזל 2014. רכב מוצלח מאוד.

אל תלך לטרייד - תצטרך למסור את הרכב חינם ( לא משנה עם איזה רכב תגיע ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אתה בונה על אשראי קח בחשבון שברוב המקרים הגופים שנותנים אשראי לא יקבלו את הרכב כבטחון כי הוא בן יותר משלוש שנים.

 

לכן כדאי שתתחיל בבדיקת מקורות המימון שלך, הריבית, ויכולת ההחזר.

 

אולי גם הייתי מחפש שברולט אורלנדו דיזל 2012 ב-50-60.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...