Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
SMZ-S3D

 

היה לזה דור יותר ישן, עוד יותר פשוט ובסיסי.

היום דווקא הדור הישן נראה מגניב.

rps20180418_204122.jpgrps20180418_204057.jpg

 

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תיקון למה שואדים כתב - לאדה ייצרה כבר בסוף שנות ה 80' את הריבה עם תיבת הילוכים אוטומטית של GM.

 

ייצרו רק כמה מאות. וזה לעומת מיליונים רבים של הדגם הידני. לא ייצרו יותר בטענה שלא היו אז במדינה בסיס טכנולוגי, הכלים, היידע, הציוד והחלפים למתן שרות לגיר אוטומטי ולא היו שמנים מתאימים לגיר אוטומטי.

 

לא ראיתי לאדה כזאת אוטומטית אף פעם, גם לא במוזיאונים.

 

 

פורסם
תיקון למה שואדים כתב - לאדה ייצרה כבר בסוף שנות ה 80' את הריבה עם תיבת הילוכים אוטומטית של GM.

.

 

לא הרכיבו אותם במפעל.

 

יבואנים ודילרים של מכוניות סובייטיות במדינות מערב היו מרכיבים להן מנועי דיזל ותיבות אוטומטיות לפי דרישת הלקוח. גירסאות דיזל לפעמים היו עושות את דרכן בחזרה לברית המועצות, והיו מאוד מבוקשות שם (אני זוכר שלשכן שלנו הייתה וולגה סטיישן דיזל).

 

היה לזה דור יותר ישן, עוד יותר פשוט ובסיסי.

 

היה לזה דור עוד יותר ישן עם שלושה גלגלים

 

רליאנט רובין, check and mate

 

download.jpeg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פורד פינטו, ולא היה ניצת בגלל תקלה בדלק, אלא בגלל מיכל דלק שממוקם במקום מאוד פגיע קרוב לפגוש האחורי , ומספיק מכה בכוח מסוים מאחור כדי להדליק אותה.

 

מי זוכר באיזה להיט מהניינטיז היא כיכבה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
היה לזה דור יותר ישן, עוד יותר פשוט ובסיסי.

היום דווקא הדור הישן נראה מגניב.

[ATTACH]503462[/ATTACH][ATTACH]503463[/ATTACH]

גם האוטו הזה הופיע בסרט קלאסי מסויים, ואדים?

הייתי בשנה שעברה במפגש אספנות ענק בקייב, שם צילמתי את התמונות האלו. בעל האוטו הכחול לבוש בלבוש של אתת הדמויות מהסרט, הסיע באוטו ילדים בחינם...ככשאלתי למה, אמרו לי שפשות "מדגדג לו" לנהוג על האוטו.

 

 

פורסם

ללא ספק הרכב הגרוע ביותר הוא זה שכל החלפת שמן צריך לפרק את המנוע לגורמים. שהצמיגים שלו מתפוררים אחרי 15 דקות נסיעה במהירות מקסימלית ושאת הגלגלים צריך להחליף בחדשים כל 3 החלפות צמיגים אחרת הצמיגים יעופו מהגלגלים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם (נערך)

 

יוגוסלבים מנסים את השוק האמריקאי עם רכב בשם של יוגורט

אוטו זול לאללה קליל והכי פשוט שאפשר

 

האוטו היה כל כך קל שהבעלים הרגישו את הרכב נוסע על 2 גלגלים (הצדדים) בשילוב של רוחות חזקות ופנייה חדה

עריכה אחרונה על ידי young97

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היוגו לא רכב כזה גרוע ביחס לשאר המכוניות הסובייטיות שהזכירו כאן, הוא פשוט לא מתאים בכלל לאמריקאים שרגילים לסטנדרט אחר לגמרי. אם היו מוכרים את זה באותו זמן כאן בארץ למשל, זה היה נחשב לרכב בסיסי בינוני מינוס (כמו ספייס סטאר היום בערך) אבל לא "זוועה" כמו שהוא מגזים שם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נדמה לי שחילקו אותו כבונוס למי שקנה איה רכב אחר. אבל אולי אני מבלבל עם איזה קוריאנית מוקדמת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מי זוכר באיזה להיט מהניינטיז היא כיכבה?

התכוונת לזה? אבל זה מהאייטיז

[video=youtube;4-Qj58o87sY]

 

לא צריך את טופגיר (או מיסטר בין) בשביל להבין שמדובר בכשל הנדסי. הנטיה של הרכב הזה להתהפך היא יותר מסבירה.

הרובין נמכרה גם בארץ (להבדיל משאר הרכבים בשירשור)

לא זוכר שאי פעם ראיתי אחת הפוכה

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן


×
×
  • תוכן חדש...