Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהו הרכב הגרוע ביותר שאי פעם יוצר?


HyperViper
שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בניגוד לכל הרכבים הסובייטים שהבאתם שהם סתם דיי מעפנים אבל אפשר לחיות איתם

 

כמעט כל הרכבים הסובייטים (להוציא כמה יוצאים מן הכלל) הם העתקים של מכוניות מערביות, להעתקה תמיד נבחרו הדגמים הטובים והמוצלחים ביותר של אותה תקופה. זה שהם נשארו בייצור 30 שנה אחרי שהמקור ירד מפס הייצור, סיפור אחר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמעט כל הרכבים הסובייטים (להוציא כמה יוצאים מן הכלל) הם העתקים של מכוניות מערביות, להעתקה תמיד נבחרו הדגמים הטובים והמוצלחים ביותר של אותה תקופה. זה שהם נשארו בייצור 30 שנה אחרי שהמקור ירד מפס הייצור, סיפור אחר.

 

לא בהכרח כי זה דגם מוצלח, יכול להיות סתם בגלל קומבינות עם שלטונות מקומיים.

 

אני יודע שבמקרה של לאדה, לפני שהם קנו רישיון לייצור פיאט 124, הם בחנו מספר מכוניות, שהמוצלחת בהן הייתה רנו 16, שהייתה גם יותר מתקדמת מפיאט 124, והפיאט די התפרקה לחתיכות בידיים של בוחנים במסלול ניסויים סובייטי. וזאת שעברה את כל המבחנים בהצלחה הייתה הרנו 16.

 

אבל אחר כך במשרד התחבורה הסובייטי קיבלו הוראה מלמעלה - "הולכים לקנות את פיאט 124 וזהו, ואם יש בעיות, שהמהנדסים שלנו יסדרו".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אבל בכל זאת, יפה שטרחו לבחון את המכוניות ועוד במבחנים קשים כאלה, למרות שזה שוק שבוי ואנשים היו קונים את הרכב כי אין אלטרנטיבות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח כי זה דגם מוצלח, יכול להיות סתם בגלל קומבינות עם שלטונות מקומיים.

 

אני יודע שבמקרה של לאדה, לפני שהם קנו רישיון לייצור פיאט 124, הם בחנו מספר מכוניות, שהמוצלחת בהן הייתה רנו 16, שהייתה גם יותר מתקדמת מפיאט 124, והפיאט די התפרקה לחתיכות בידיים של בוחנים במסלול ניסויים סובייטי. וזאת שעברה את כל המבחנים בהצלחה הייתה הרנו 16.

 

אבל אחר כך במשרד התחבורה הסובייטי קיבלו הוראה מלמעלה - "הולכים לקנות את פיאט 124 וזהו, ואם יש בעיות, שהמהנדסים שלנו יסדרו".

 

פיאט הציעו את תנאי העסקה היותר טובים ובנוסף באיטליה הייתה מפלגה קומוניסטית יותר חזקה.

 

הנקודה שלי שכל אלו (גם דגמים שהועתקו בלי רישיון) היו דגמים מערביים טובים של יצרנים מובילים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...