Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בניגוד לכל הרכבים הסובייטים שהבאתם שהם סתם דיי מעפנים אבל אפשר לחיות איתם

 

כמעט כל הרכבים הסובייטים (להוציא כמה יוצאים מן הכלל) הם העתקים של מכוניות מערביות, להעתקה תמיד נבחרו הדגמים הטובים והמוצלחים ביותר של אותה תקופה. זה שהם נשארו בייצור 30 שנה אחרי שהמקור ירד מפס הייצור, סיפור אחר.

 

 

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תשכחו את ה Peel Trident, שאולי התאימה לאנשים משבט הפיגמאים, ונסיעה בה בארץ בקיץ, היתה מן הסתם מסתיימת במוות ממכת חום.

 

[h=3][/h]

פורסם
כמעט כל הרכבים הסובייטים (להוציא כמה יוצאים מן הכלל) הם העתקים של מכוניות מערביות, להעתקה תמיד נבחרו הדגמים הטובים והמוצלחים ביותר של אותה תקופה. זה שהם נשארו בייצור 30 שנה אחרי שהמקור ירד מפס הייצור, סיפור אחר.

 

לא בהכרח כי זה דגם מוצלח, יכול להיות סתם בגלל קומבינות עם שלטונות מקומיים.

 

אני יודע שבמקרה של לאדה, לפני שהם קנו רישיון לייצור פיאט 124, הם בחנו מספר מכוניות, שהמוצלחת בהן הייתה רנו 16, שהייתה גם יותר מתקדמת מפיאט 124, והפיאט די התפרקה לחתיכות בידיים של בוחנים במסלול ניסויים סובייטי. וזאת שעברה את כל המבחנים בהצלחה הייתה הרנו 16.

 

אבל אחר כך במשרד התחבורה הסובייטי קיבלו הוראה מלמעלה - "הולכים לקנות את פיאט 124 וזהו, ואם יש בעיות, שהמהנדסים שלנו יסדרו".

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל בכל זאת, יפה שטרחו לבחון את המכוניות ועוד במבחנים קשים כאלה, למרות שזה שוק שבוי ואנשים היו קונים את הרכב כי אין אלטרנטיבות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא בהכרח כי זה דגם מוצלח, יכול להיות סתם בגלל קומבינות עם שלטונות מקומיים.

 

אני יודע שבמקרה של לאדה, לפני שהם קנו רישיון לייצור פיאט 124, הם בחנו מספר מכוניות, שהמוצלחת בהן הייתה רנו 16, שהייתה גם יותר מתקדמת מפיאט 124, והפיאט די התפרקה לחתיכות בידיים של בוחנים במסלול ניסויים סובייטי. וזאת שעברה את כל המבחנים בהצלחה הייתה הרנו 16.

 

אבל אחר כך במשרד התחבורה הסובייטי קיבלו הוראה מלמעלה - "הולכים לקנות את פיאט 124 וזהו, ואם יש בעיות, שהמהנדסים שלנו יסדרו".

 

פיאט הציעו את תנאי העסקה היותר טובים ובנוסף באיטליה הייתה מפלגה קומוניסטית יותר חזקה.

 

הנקודה שלי שכל אלו (גם דגמים שהועתקו בלי רישיון) היו דגמים מערביים טובים של יצרנים מובילים.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...