Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת איך מעבירים הילוכים באופנוע ואם הילוכים באופנוע 50 סמ"ק הם אותו דבר כמו באופנועים יותר כבדים?

למשל באופנועים הקלאץ' הוא הידית השמאלית והברקס האחורי הוא ברגל ימין אז גם באופנועי 50 סמ"ק זה ככה?

ואיך מעבירים הילוך לוחצים קלאץ' כמובן ואיפה נמצאת הרגלית של ההילוכים ואיך מעלים הילוך ואיך מורידים?

תודה.

פורסם

אופנועי חמישים זהים מהבחינה הזו גם לR1.

 

רגלית שמאל משמשת להעברת הילוכים. לחיצה למטה זו הורדת הילוך, משיכה למעלה זו

העלאה.

הניוטרל נמצא בין ההילוך הראשון להילוך השני.

 

זהו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

באופנועים 50 סמ"ק המנגנון זהה לאופנועים גדולים.

 

עם הזמן מגלים שתפעול הילוכים עם הרגל הוא הרבה יותר חכם מאשר השיטה הידנית.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
באופנועים 50 סמ"ק המנגנון זהה לאופנועים גדולים.

 

עם הזמן מגלים שתפעול הילוכים עם הרגל הוא הרבה יותר חכם מאשר השיטה הידנית.

 

סקוטר לא הבנתי , כשאתה אומר שיטה ידנית אתה מתייחס להעברה ברכב? כי למעט כמה אופנועים עתיקים לא מוכרים לי כלים שיש להם העברה ידנית

פורסם

וכל פעם שלוחצים על הרגלית היא חוזרת לאיך שהיא הייתה ואז לוחצים עוד פעם להעלות הילוך וחוזר חלילה? או שלוחצים עליה וכל הילוך היא יורדת עוד קצת ועוד קצת וככה גם בהורדת הילוך שהיא עולה? ואיך אפשר לדעת באיזה הילוך אתה כי לא כמו באוטו שיש לך ידית ואתה רואה על איזה הילוך אתה... אז איך זה באופנוע?

תודה.

פורסם
וכל פעם שלוחצים על הרגלית היא חוזרת לאיך שהיא הייתה ואז לוחצים עוד פעם להעלות הילוך וחוזר חלילה? או שלוחצים עליה וכל הילוך היא יורדת עוד קצת ועוד קצת וככה גם בהורדת הילוך שהיא עולה? ואיך אפשר לדעת באיזה הילוך אתה כי לא כמו באוטו שיש לך ידית ואתה רואה על איזה הילוך אתה... אז איך זה באופנוע?

תודה.

בכל פעם שמעבירים הילוך (למעלה או למטה), אז היא חוזרת למיקומה הרגיל.

ואתה לא יודע.

יש אופנועים שאולי רשום עליהם על צג דיגיטלי, אבל לא נתקלתי בזה.

אפשר גם להתקין מעיין מכשיר שרושם לך באיזה הילוך אתה.

אבל חוץ מזה, תזכור, בשביל זה יש תאים אפורים.

פורסם
בכל פעם שמעבירים הילוך (למעלה או למטה), אז היא חוזרת למיקומה הרגיל.

ואתה לא יודע.

יש אופנועים שאולי רשום עליהם על צג דיגיטלי, אבל לא נתקלתי בזה.

אפשר גם להתקין מעיין מכשיר שרושם לך באיזה הילוך אתה.

אבל חוץ מזה, תזכור, בשביל זה יש תאים אפורים.

בכל דגמי BMW יש חיווי למצב ההילוכים. גם ב GSX הישן שלי היה כזה.

אפשר גם לקנות צג דיגטאלי שמתחבר לאופנוע.

 

בכל מקרה קצת נסיון ואתה חש את ההילוך שבו אתה נמצא.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

חח שאלה מצחיקה ,איך זוכרים באיזה הילוך,

למה אתה צריך לזכור?

אם תעשה ווילי בהילוך שישי לא תשכח שזה היה בשישי! :)

פורסם

כן אני בטוח שכשאני יעלה על אופנוע עם הילוכים אני מתישהו יתרגל ויכיר ת'אופנוע...פשוט כי עוד לא יצא לי לנהוג על הילוכים רק על אוטומאט אז אני לא יודע איך זה הולך וזה נשמע מסובך, אני מקווה שזה פחות קשה...

ותודה על התשובות.

פורסם
חח שאלה מצחיקה ,איך זוכרים באיזה הילוך,

למה אתה צריך לזכור?

אם תעשה ווילי בהילוך שישי לא תשכח שזה היה בשישי! :)

לא ניראה שאופנוע יעלה לווילי בהילוך שישי אם כבר הוא רק יגמגם, ואז יכבה.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

אפילו אני (אופנוען טסטים) מצליח לזכור באיזה הילוך אני (כשפעם ב.. אני רוכב)

וואלה מאז שעשיתי רשיון כמעט לא רכבתי די מבעס....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מה ז"א ה"גמדים"?

עזוב, זה היה אמור להישאר סוד..

יש לי הרגשה שתומר לא חשב פעמיים לפני שהוא זרק משהו בנושא הסודי הזה..

hope for the best, expect the worse.

פורסם
עזוב, זה היה אמור להישאר סוד..

יש לי הרגשה שתומר לא חשב פעמיים לפני שהוא זרק משהו בנושא הסודי הזה..

 

התגובה הרשמית בנושא הגמדים היא כדיקלמן:כל מידע בנושא "הגמדים" ,וכל הזכר של הנושא. הן בגדר שקר וכזב .אין שום "גמדים" ,הם לא הוזכרו בשום ישיבה של ה"אירגון",ולא נמצאים בשימוש .כמו כן כל המזכיר את הנושא הוא גורם מסוכן שבא במטרה לגרום נזק ל"אירגון" ע"י פיזור מידע כוזב,הטעיה ,פיזור מסך עשן והמרדה כנגד ה"אירגון" .

(ציטוט מפי גורם בכיר ב"מועדון")

כך שתומר כנראה נרדף בזה הרגע ע"י מרשלים רגועים .

 

 

רגע בדיקת המהירות ביחס לסל"ד (כמובן היחס שונה בכל כלי) בדרך כלל תזכיר די טוב באיזה הילוך אתה נמצא .

Dead but dreaming

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...