Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הA3 ETRON היא הגרסה הכי נמכרת של הA3. יש שם הנחה ויותר אבזור כמו ה330E ושאר מכוניות יוקרה היברידיות?

כנ"ל הQ7.

אני רואה שהמגמה ממשיכה והדגמים ההיברידים של מכוניות היוקרה הם הגרסאות הכי נמכרות שלהן השנה.

סיוויק 1.5 ידנית אחת?

I30 עדיין לא באולמות תצוגה ולא עלו על הכביש.

ניסאן יבאו ארמדה אחד, או שזה מייבוא מקביל.

בסגמנט המיני הI10 עקפה את הפיקנטו ב6 מכוניות עם 1171 מסירות והרחק מאחור הספארק במקום השלישי עם 413 מסירות.

בסגמנט הסופרמיני, היאריס כרגיל מככבת במקום הראשון עם 644 מסירות , מקום שני מאזדה 2 עם 635 מסירות ומקום שלישי איביזה עם 616 מסירות.

בסגמנט המשפחתיות האיוניק במקום הראשון עם 1469 מסירות , סקודה אוקטביה במקום השני עם 1116 מסירות ואחריה מאזדה 3 עם 1056 מסירות.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

תודה על העידכון!

 

שאפו לרנו עקפה את פיגו וסיטרואן גם יחד עם מכירה של 1835 יחידות , גם שברולט וסיאט מאחוריה.

 

מפתיע שקורולה מדשדשת קצת , אם המגמה הזאת תמשך, אולי סוף סוף נראה מחירים קצת יותר שפוים.

פורסם

אם כבר התחלתי:

משפחתיות גדולות- סונטה עם 330 מסירות, אחריה סופרב עם 254 יחידות (למה ההפרדה לרגילה וחדשה לא יודע)ומזנבת בהן המאזדה 6 עם 86 מסירות.

קרוסאוברים בינוניים : טוסון עם 1867 מסירות , ספורטאג' עם 1164, אאוטלנדר עם 1061.

טנדרים : די מקס כהרגלו שוכן בפסגת הקטגוריה עם 156 מסירות, אחריו המציבושי טרייטון עם 91 ובמקום השלישי, המתחרה החדש בקטגוריה, הנבארה עם 75 מסירות.

פורסם

מפתיע שהטוסון עקף החודש את הספורטאג', בניגוד לחודשים הקודמים שהספורטאג' תמיד הוביל.

 

בייחוד עכשיו שעולה הדרישה למערכות בטיחות מקוריות - זה נראה די תמוה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מפתיע שהטוסון עקף החודש את הספורטאג', בניגוד לחודשים הקודמים שהספורטאג' תמיד הוביל.

 

בייחוד עכשיו שעולה הדרישה למערכות בטיחות מקוריות - זה נראה די תמוה.

אנשים בוחרים בטוסון כי הוא פשוט יפה.

לא שמח לי לדעת שנרשמו עוד כ1500 של איוניק. מניח שהנתח הגדול הוא מליסינג לפי הגרסה, והן יהיו לבנות. ועדין.

אמור לאסוף את שלי מחר. נתחיל לחסוך קצת בדלק וללמוד את כל המערכות עזר נהיגה שיש בה..:-P

פורסם

אפילו לא אחת לסיאט איביזה evo הידנית 1.5

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
מפתיע שהטוסון עקף החודש את הספורטאג', בניגוד לחודשים הקודמים שהספורטאג' תמיד הוביל.

 

בייחוד עכשיו שעולה הדרישה למערכות בטיחות מקוריות - זה נראה די תמוה.

 

אל תתבלבל, זה שאתה רואה בפורום מודעות למערכות בטיחות אקטיביות לא מעיד שום דבר על הציבור שממשיך להיות מונע ממוניטין (תקרא לזה סטיגמות, דעות קדומות, תופעת עדר), פוזה ומחיר.

תוסיף לזה את העובדה שציון הבטיחות של משרד התחבורה הוא מוכוון מובילאיי באופן משווע ותקבל את התוצאות שאתה רואה פה.

פורסם

דגם הכניסה של הטוסון כיום מגיע עם מנוע 2.0 לעומת 1.6 בספורטאז' באותה רמת מחיר, מסתבר שלרוב הלקוחות זה מטה את הקו לכיוון הטוסון למרות הנחיתות בסעיף מערכות הבטיחות.

בנוסף נראה שקהל פוטנציאלי של ספורטאז' זולג גם לכיוון הנירו עם 943 מסירות בינואר לעומת 3,755 בכל 2017.

פורסם

40 אלף בחודש מראה לנו כבר כמה שנים כי המספרים בחודש הזה לא מייצגים הרבה.

 

נמתין עד למרץ כדי לדעת כיוון.

 

כרגיל תודה על המידע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כרגיל עבודה מרשימה.

 

אני התרשמתי ממספר המכירות של מותגי יוקרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...