Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר שנורית המנוע נדלקה בכתום מספר פעמים, חיברתי את המאזדה 3 2009 (צורה ישנה) לדונגל ELM327 OBD2. וסרקתי את התקלות.

 

האפליקציה החזירה לי קוד תקלה P0328 - Knock Sensor 1 Circut High Input (Bank 1 single sensor)/

 

מספר שאלות:

1. כמה תעלה החלפה\תיקון של חיישן הנקישות?

2. האם זה משהו שניתן לעשות בצורה עצמאית?

3. מה הדחיפות של תיקון התקלה?

 

תודה

פורסם

ברוב הרכבים החלפה של חיישן נקישות היא יחסית מאוד פשוטה והמחיר של חיישן תחליפי כ-300-500 שקלים. ברכבים מסויימים לפעמים יש צורך לפרק את סעפת היניקה ככה שעלות העבודה לפעמים עלולה להגיע 300-500 שקלים.

 

לפני שאתה אץ רץ להחליף את החיישן רצוי מאוד שתתייעץ עם בעל מקצוע מומחה כי לא תמיד קוד תקלה מצביע ישירות על החלק הבעייתי.

איזה כייף לי :)

פורסם
ברכבים מסויימים לפעמים יש צורך לפרק את סעפת היניקה

זה המצב במזדה 3..

עבודה לא נעימה במיוחד שלוקחת כשעתיים.

יום טוב גם לך

פורסם

כלומר, איך שלא אסובב את זה, סדר גודל של 1,000 ש"ח?

האם זה משהו שהכרחי לתקן?

האם יש חשיבות למוסך מורשה או לא במקרה הזה?

 

תודה

 

 

זה המצב במזדה 3..

עבודה לא נעימה במיוחד שלוקחת כשעתיים.

פורסם

תוכל לחסוך נתח מכובד מעלות החיישן אם תזמין אותו ממזרח אירופה. לזכרוני חיישן מקורי עולה שם כשליש מחיר לעומת ארץ הקודש.

 

אני הייתי מחליף אותו בהקדם.

יום טוב גם לך

פורסם

יש אתר מומלץ?

 

תוכל לחסוך נתח מכובד מעלות החיישן אם תזמין אותו ממזרח אירופה. לזכרוני חיישן מקורי עולה שם כשליש מחיר לעומת ארץ הקודש.

 

אני הייתי מחליף אותו בהקדם.

פורסם

תודה רבה. ראיתי כל מיני דגמים (מספרים קטולוגים), איך אני יכול להיות בטוח מה מתאים לי?

והאם מוסכים מסכימים להתקין כשמביאים את החלק עצמאית?

 

היי חבר,

תבדוק את הלינק הזה:

https://www.ebay.com/itm/MAZDA-LF0218921-GENUINE-OEM-KNOCK-SENSOR/132403949753?epid=1122074170&hash=item1ed3e3f0b9:g:5pQAAOSwTM5Y4w3A&vxp=mtr

(אם כי המחיר נראה לי נמוך באופן חשוד).

פורסם

בוא תרשום מספר שילדה וננסה להוציא לך מקט של החיישן ולפי זה תזמין. כמדומני קיים בפורום פרוייקט מצולם של חיישן זה ברכב דומה. תמצא ותראה אם אתה יכול להסתדר עם זהבכוחות עצמך. אם תרצה כלי עבודה ובוקים רק תבקש ותקבל. אתה תחסוך בשקט 80 אחוז מהעלות במוסך.

פורסם

תודה, שולח לך מספר שילדה בפרטי

 

בוא תרשום מספר שילדה וננסה להוציא לך מקט של החיישן ולפי זה תזמין. כמדומני קיים בפורום פרוייקט מצולם של חיישן זה ברכב דומה. תמצא ותראה אם אתה יכול להסתדר עם זהבכוחות עצמך. אם תרצה כלי עבודה ובוקים רק תבקש ותקבל. אתה תחסוך בשקט 80 אחוז מהעלות במוסך.
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

חברים, אשמח לעזרה מהיכן ניתן לקנות חלק מקורי במחיר טוב או לחלופין מחו"ל. מדובר בחיישן נקישות למאזדה 3 אקטיב שנת 2009 מנוע 1.6. תודה לעוזרים

×
×
  • תוכן חדש...