Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי רנו לוגאן מודל 2011 - יד ראשונה!!!!

אוטו ללא שום תקלה משמעותית מאז הרכישה בקרסו.

בתחילת השבוע המנוע היה כבה במצב סרק בתהנעה של בוקר או לאחר מנוחה ממושכת. המוסך ביצוע ניקוי למצערת עם ספריי והבעיה נפתרה ליומיים.

ביום שלישי המנוע נכבה במצב סרק גם כשהוא "חם". יום למחרת, הבעיה נעלמה וזה חזר רק במצב שהמנוע קר.

הבוקר נדלקה מנורה כתומה של תקלת מנוע, אך הרכב נוסע וסוחב ממש טוב. ניגשתי למוסך והוא משער שזה תקלה במייצב טורים, אך למצוא כזה חלק ולכזה רכב ישן זה מורכב מאוד. לדבריו במוסך מורשה ינקנקו אותי 😮‍💨.

 

האם למישהו יש המלצות מה לעשות במקרה כמו שלי? אני מהקריות

 

בתודה מראש לעונים

פורסם
לפני שעתיים, דויטס קרור אויר כתב:

המוסך ביצוע ניקוי למצערת עם ספריי והבעיה נפתרה ליומיים

פה הבעיה, ניקוי מצערת ייסודי עושים רק עם פירוק המצערת לגמרי מהמנוע וניקוי יסודי של כל מעברי האוויר ודגש על המנוע צעדים ולא סתם השפרצת ספרי לתוך לוע המצערת שהיא מחוברת למנוע דבר שעלול לגרום יותר נזק מתועלת

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי גישה לספרות טכנית של רנו-דצ'יה לפי מס' שלדה. לא מבטיח שזה יעבוד לרכב מ-2011, אבל אפשר לנסות (מוזמן לשלוח לי בפרטי אם לא מעוניין לפרסם כאן את המספר לעיניי כולם). אם יעבוד - יהיה לי פירוט של מק"ט, ותוכל לחפש היכן ניתן לרכוש אותו בחו"ל. 2011 לא אמור להיות ישן ברמה של מחסור בחלקים.

 

יחד עם זאת, קח בחשבון שזו דיאגנוסטיקה של ניסוי וטעייה - אף אחד לא מבטיח לך שזה מייצב טורים, במיוחד כשאין לך קוד תקלה מדויק מהרכב (ולשם כך אתה תצטרך להתחבר עם מתאם OBD-II ותוכנה מתאימה). כך שאם מחיר החלק יהיה גבוה, לא הייתי ממהר להזמין אותו בלי לבדוק זאת קודם.

פורסם

למה המוסך לא חיבר OBD והוציא קוד תקלה במקום לנחש ניחושים על נקניקים?

  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

המוסך לא התחבר למחשב כי אין שום נורת תקלה.

הבעיה שהתקלה היא אקראית פעם בשבועיים/חודש ונעלמת לאחר נסיעה של 10 דקות.

מוסך מורשה רצו ממני 850 ש"ח - חיבור מחשב כתנאי ראשוני לטיפול בבעיה.

 

ניגשתי למוסך נוסף שהומלץ לי, המוסכניק הציץ במצערת ואמר שהכל נראה נקי וכנראה זה חיישן, אך הרכב כבר מאוד ישן ולא ניתן למצוא חלקים.

האם זה נכון?

 

בינתיים אני נוסע...

פורסם

הציעו לך מעלה לבדוק את הזמינות לפי מס' שלדה ומקט.. הייתי מנצל את ההצעה במקומך,
 

סביר להניח שאפשר להזמין את החיישן הזה בלי יותר מדי בעיות ולמוסך סתם אין כוח להתעסק בזה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

לא יודע איך זה מודל 2011 נחשב רכב ישן שאין לו חלפים.

 

אנשים מוצאים חלפים לרכב אספנות משנות ה 50 וה 60...

 

 

לוגאן דור 1 עדיין רכב נפוץ במזרח אירופה ואפשר להזמין כל חלק שרוצים. 

 

האם הוא נכבה מידית כמו שסוגרים סוויץ' או רועד ורק אז נכבה?

 

 

דברים לבדיקה:

 

הקונקטור של חיישן קרנק. לנתק, לנקות עם ספריי מגעים, להדק את המגעים מעט.

 

אותו דבר הקונקטור של סליל הצתה. 

 

מוסכים לא רוצים להתעסק כי אתה מגיע כשאין תקלה, הכל עובד, אין נורת Check אז הם צריכים לאבחן משהו שעובד תקין באותו רגע ולהחליף משהו על בליינד.  שאולי לא יעזור ואז הם יצטרכו לבצע עוד בדיקות ועוד החלפת חלקים וזה כביכול תחת אחריות על התיקון הראשון. 

 

אז מעדיפים לא להכנס לזה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תודה רבה לעונים,

אני לא מכונאי, איך אני אוכל לדעת מה להזמין כולמר איך החלקים נקראים ולמי אני אמור לתת את מספר השלדה?

לפני שעה, Gauss כתב:

הציעו לך מעלה לבדוק את הזמינות לפי מס' שלדה ומקט.. הייתי מנצל את ההצעה במקומך,
 

סביר להניח שאפשר להזמין את החיישן הזה בלי יותר מדי בעיות ולמוסך סתם אין כוח להתעסק בזה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...