Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שמשרד התחבורה מעודד התקנת מערכות. רואים את זה עם ההטבה ברישוי הרכב על התקנת מובילאיי, ורואים את זה גם בהטבות אחרות. הסיבה העיקרית היא כי זה אמור לחסוך כסף למדינה. רואים את זה בבירור בכל המחקרים בנושא, וגם באירופה יאמצו את התקן הזה בקרוב.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מסכים עם התזה שלך חוץ מעניין אחד.

אני כן מוצא חשיבות בהתראה המקדימה על אי שמירת מרחק ולא מסתפק רק ביכולת הבלימה האוטונומית במצב קיצון.

 

לא חסרות דוגמאות ליבואנים שמוותרים על מערכות בטיחות מקוריות ומחליפים אותן בצפצפה של מובילאיי

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

הווירוס של מובילאיי! - כמות הסחות הדעת שהוא מייצר גורמת לאנשים לא לשים לב לדברים אחרים

קובי

:-)

פורסם
אין ספק שמשרד התחבורה מעודד התקנת מערכות. רואים את זה עם ההטבה ברישוי הרכב על התקנת מובילאיי, ורואים את זה גם בהטבות אחרות. הסיבה העיקרית היא כי זה אמור לחסוך כסף למדינה. רואים את זה בבירור בכל המחקרים בנושא, וגם באירופה יאמצו את התקן הזה בקרוב.

 

אלעד,

אם קראת קצת על אופי ההתנהלות של משרד התחבורה בנושא אתה יכול להבין למה מה שאתה אומר פשוט לא נכון - הלוח בטיחות של משרד התחבורה מעוות(רץ על זה מספיק מידע בפורום, אפילו פה בפוסט) לטובת מערכת מוביליאי בהתקנה מקומית(גם על למה המערכת הנ"ל פחות טובה ממקורית נכתב מספיק).

 

מה שכן נכון זה שגם הממשלות במערב אירופה מתעוררות בנושא ומתחילות לעודד יצרנים דרך הטבות מס שונות ליצר!(לא להתקין מקומית,לייצר) מכוניות עם מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן! כאלו שיודעות גם לבלום ולתקן ולא רק להתריע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

שכרתי CX-5 לפני כמה זמן בצרפת.

אחרי כמה ימים עם מערכת מולטימדיה בצרפתית שאני לא מבין ניסיתי להעביר לאנגלית. לאחר שמצאתי את המקום בתפריט גיליתי שיש גם עברית. עבד נהדר.

 

כאן הבעיה היא שונה מעט,

המערכות בישראל דורשות תהליך מורכב של תרגום לעברית - שזה שפה ש..מורכב לתרגם אליה, להשקיע בתרגום בשביל 3000 מכוניות בשנה? האם שווה? הרבה יצרנים\יבואנים קבעו שלא.

 

פורסם

מאזדה דוגמא ליצרן שכן השקיע בזה, הסיבה? ביחס לגודל שלו בעולם(מאזדה נחשבת יצרן נישתי וקטן יחסית) מאזדה מוכרת הרבה רכבים בישראל(לפני שנתיים-שלוש קראתי כתבה שהיה רשום בה שמאזדה מוכרת רכבים בישראל באותם מספרים שהיא מוכרת באוסטרליה, לא ביחס לגודל - אלא מספרית!) וזה הופך את ישראל לשוק מרכזי בשבילה כדי להשקיע בתרגום המערכת.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אלעד,

אם קראת קצת על אופי ההתנהלות של משרד התחבורה בנושא אתה יכול להבין למה מה שאתה אומר פשוט לא נכון - הלוח בטיחות של משרד התחבורה מעוות(רץ על זה מספיק מידע בפורום, אפילו פה בפוסט) לטובת מערכת מוביליאי בהתקנה מקומית(גם על למה המערכת הנ"ל פחות טובה ממקורית נכתב מספיק).

 

מה שכן נכון זה שגם הממשלות במערב אירופה מתעוררות בנושא ומתחילות לעודד יצרנים דרך הטבות מס שונות ליצר!(לא להתקין מקומית,לייצר) מכוניות עם מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן! כאלו שיודעות גם לבלום ולתקן ולא רק להתריע.

 

 

נוקנוק, לא אומר שאתה טועה. רק מציין שמשרד התחבורה נותן את ההטבות האלה כי הוא מאמין שזה יעזור להפחית את תאונות הדרכים.

גם בישראל מעניקים הטבות מס ליבואנים, רק שהם בוחרים לייבא את הרכב בלי ולא עם.

בכל מקרה אין ספק כי צריך לעשות יותר.

באופן אישי, אני חושב שלתעשייה ישראלית צריך לתת עדיפות, ולא רק בתחום הרכב. הרי חברה מצליחה שמכניסה כל כך הרבה כסף למדינה צריכה לקבל עדיפות, ככה יווצרו יותר מקומות עבודה וכדומה.

פורסם
נוקנוק, לא אומר שאתה טועה. רק מציין שמשרד התחבורה נותן את ההטבות האלה כי הוא מאמין שזה יעזור להפחית את תאונות הדרכים.

גם בישראל מעניקים הטבות מס ליבואנים, רק שהם בוחרים לייבא את הרכב בלי ולא עם.

בכל מקרה אין ספק כי צריך לעשות יותר.

באופן אישי, אני חושב שלתעשייה ישראלית צריך לתת עדיפות, ולא רק בתחום הרכב. הרי חברה מצליחה שמכניסה כל כך הרבה כסף למדינה צריכה לקבל עדיפות, ככה יווצרו יותר מקומות עבודה וכדומה.

 

זה שוק חופשי - אם יש לי אפשרות לקבל משהו טוב יותר מתוצרת מקומית, אני יעדיף אותו וגם מעדיף שלא יעשו עיוותים לטובת המערכת המקומית.

הלוביסטים של מובילאיי עובדים יפה בכנסת, ואת האמת ההתקנות המקומיות זה כסף קטן ביחס לפעילות שלהם.

מי שבאמת מרויח זה המתקינים המקומיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
נוקנוק, לא אומר שאתה טועה. רק מציין שמשרד התחבורה נותן את ההטבות האלה כי הוא מאמין שזה יעזור להפחית את תאונות הדרכים.

גם בישראל מעניקים הטבות מס ליבואנים, רק שהם בוחרים לייבא את הרכב בלי ולא עם.

בכל מקרה אין ספק כי צריך לעשות יותר.

באופן אישי, אני חושב שלתעשייה ישראלית צריך לתת עדיפות, ולא רק בתחום הרכב. הרי חברה מצליחה שמכניסה כל כך הרבה כסף למדינה צריכה לקבל עדיפות, ככה יווצרו יותר מקומות עבודה וכדומה.

 

 

כאן אתה טועה, המוצר של מוביילאי באופן אבסולוטי נחות יותר מהמוצר המקורי שמגיע מהיצרן(ושוב,דובר על כך רבות) - מה שלא משתקף בכלל מהציון של משרד התחבורה.

 

לגבי לתת קידום לתעשיה הישראלית? באם המוצר נחות יותר האם את טוען בגלל שמוביילאי חברה ישראלית נגזר עלינו לנהוג ברכב פחות בטיחותי מאשר האירופי הממוצע רק בשביל גאווה וקידום התעשייה הישראלית?,

או כמו שדובר פה בכתבה - להתקין מערכת מיותרת שבאופן מעשי לא עושה כלום ומשולמת מהכיס שלנו? רק בשביל הרווח של חברת מוביילאי(שהיום אגב, בכלל בבעלות אינטל ולא בבעלות ישראלית יותר), מה גם שחלק מהמערכות הבטיחות המקוריות והאקטיביות גם ככה משתמשות בחיישנים כאלו ואחרים של מוביילאי כך שלא הייתי דואג לרווח שלהם גם במקרה הזה.

 

העדיפות שנוצרה למוביילאי נוצרה עקב עיוות בחוק - עיוות שלא יתקיים באירופה ונדרש ע"י משרד התחבורה לתקנו ע"מ שיהיה ליבואנים אינטרס לייבא רכבים עם מערכות בטיחות המקוריות - חוק אשר בסופו של יום יציל באופן מעשי אנשים בכבישים, ולא יצפצף להם שניה לפני שיכנסו ברכב מקדימה כמו שמוביילאי עושה היום.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

סתם לידע כללי בלי קשר למה יותר טוב - השוק העיקרי של מובילאיי זה לא הקשקוש הזה שמתקינים ברכב כמוצר אפטר מרקט, הם אחראים ל80% מהמערכות המקוריות בכל הרכבים בעולם, שאר השוק מתחלק בין שאר המתחרות שלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הציבור משלם על זה קודם כל בקבלת רכב פחות בטוח, שזה החמור מבחינתי.

אין לי בעיה שיסבסדו את מוביל אי, אבל לא על חשבון הבטיחות שלי ושל הנוסעים בכבישים

 

אציין כי אני בעד המובלאי, בגרסאות החדשות אין מה לדבר, באמת שהיא בסדר.

בישנות קצת מציק ולמרות זאת עדיף עם.

ראיתי כמה תאונות של פקקים בשבועות האחרונים שהיו נמנעות אל היה להם גרסא כלשהי של מובילאי

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.


×
×
  • תוכן חדש...