Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויוטה יאריס 2003 שהמוטות הטלסקופים כבר עשו את שלהם והדלת האחורית של תא המטען כבר לא נשאר מעלה כקבוע אלא יורד לאט לאט.. מפריע לקניות בסופר

 

מעולם לא התעסקתי עם מוטות טלסקופיים, האם יש המלצה אילו מוטות לקנות, כח של המוטות ושאר הטיפים לפני שאני קונה או ניגש למלאכה?

פורסם

אל תעשה מזה יותר מידי עסק ולא צריך שיעורי בית! זה עניין של 100 שקל בערך לזוג חדשים

אמור להיות בכמעט כל חנות חלפים

עדיף שתביא איתך דוגמא

בהצלחה

רמי

פורסם

הייתי בחנויות חלקי חילוף לרכב ודרשו ממנו כ100 שקל לאחד

דהיינו 200 שקל לזוג

איכן אפשרי כמו שאמרת למצוא ב100 שקל לזוג?

ועל המוטות שלי כתוב 245 ניוטון האם לא שווה לקחת כ260 ניוטון?

פורסם

200 ש"ח לזוג זה מחיר רגיל בחנויות חלפים.

 

אפשר להזמין מחו"ל במחיר 60-70 ש"ח לזוג.

 

 

לא ממליץ להתקין בולמים עם כוח פתיחה גדול ממה שאמור להיות.

 

הדלת תיפתח במהירות וגם יהיה קשה לסגור אותה.

 

הרכבתי פעם בולמים עם כוח פתיחה חזק יותר ב 70 ניוטון מהמקור וזה היה בילתי אפשרי, הדלת קפצה למעלה חזק מידי.

 

אחרי זה שמתי אחד ישן ואחד חדש, עדיין הדלת קפצה למעלה חזק מידי והיה קשה לסגור אותה.

 

 

ואז הזמנתי בולמים בדיוק בכוח פתיחה הנדרש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...