Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוצרים את העושק


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התחבורה הציבורית במדינה היא מסריחה.

מסריחה כי היא צפופה ועמוסה ולא נעים להשתמש בה, בשנים האחרונות אכן יש שיפור מסוים.

הרכבת הקלה או הרכבת עצמה לא ייפתרו בעיות אם לא יהיה תכנון נכון, צריך לבנות ערים סביב תחנות רכבת, צריך לבנות יותר מסילות רכבת כולל תת קרקעיות והרבה יותר מהירות.

הפקקים לא ייפחתו אם לא ישדרגו את התשתיות גם תחבורה ציבורים וגם להוסיף נתיבים, לא ניתן כל חודש להעלות עוד ועוד רכבים על הכביש וכמות הרכבים שיורדת אפילו לא קרובה לכמות שעולה.

רוצים לעודד תחבורה ציבורית? כל מי שגורט רכב ואין בבעלותו רכב אחר יהיה זכאי לתחבורה ציבורית חינם למשך שנה או עד שייקנה רכב חדש.

 

אבל אצלנו במדינה לא מטפלים בבעיות מטפלים רק בסימפטומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התחבורה הציבורית במדינה היא מסריחה.

מסריחה כי היא צפופה ועמוסה ולא נעים להשתמש בה, בשנים האחרונות אכן יש שיפור מסוים.

הרכבת הקלה או הרכבת עצמה לא ייפתרו בעיות אם לא יהיה תכנון נכון, צריך לבנות ערים סביב תחנות רכבת, צריך לבנות יותר מסילות רכבת כולל תת קרקעיות והרבה יותר מהירות.

הפקקים לא ייפחתו אם לא ישדרגו את התשתיות גם תחבורה ציבורים וגם להוסיף נתיבים, לא ניתן כל חודש להעלות עוד ועוד רכבים על הכביש וכמות הרכבים שיורדת אפילו לא קרובה לכמות שעולה.

רוצים לעודד תחבורה ציבורית? כל מי שגורט רכב ואין בבעלותו רכב אחר יהיה זכאי לתחבורה ציבורית חינם למשך שנה או עד שייקנה רכב חדש.

 

אבל אצלנו במדינה לא מטפלים בבעיות מטפלים רק בסימפטומים.

כמות הרכבים אולי עולה ולא יורדת, אבל לא מעטים האנשים שקונים רכב חדש ומשאירים את הישן בחצר מהרבה בחינות
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצים להוריד משמעותית את יוקר המחיה? תעלו את הפטור ממס לחבילות ביבוא אישי מ-75 דולר ל-500 דולר, או לפחות למאתיים דולר שזה הפטור הממוצע במדינות ה-OECD.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף כשכולם מומחים לכלכלה וניהול עסקים בישראל.

לא זכור לי ששר האוצר שלך מר. משה כחלון מומחה לכלכלה וניהול עסקים. (במקרה הטוב למדעי המדינה ואולי משפטים)

וכמו כן שרת המשפטים המכובדת איילת שקד שהיא בכלל מגיעה מתחום הנדסת המחשבים.

ואפשר לעבור שר שר ולהבין שהתיק שלו והמומחיות שלו זה כמו .....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי להצליח בתפקיד שר, לא צריך להיות מומחה בתחום עליו חולש המשרד.

צריך רק הגיון בריא, זה הכל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי להצליח בתפקיד שר, לא צריך להיות מומחה בתחום עליו חולש המשרד.

צריך רק הגיון בריא, זה הכל.

 

דווקא לא.

כדי להצליח בתפקיד שר צריך ללכת להרבה בריתות ובר מצוות של לוביסטים וראשי ועדי עובדים,

שאם לא היו מתקמבנים בתפקיד, היו מתים מרעב.

ולצעוק "שמלאני" ו"רודפים אותנו" לכל מי שאתה לא מסכים איתו או לא יכול להתמודד על העובדות שהוא שם לך בפנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי ששר האוצר שלך מר. משה כחלון מומחה לכלכלה וניהול עסקים. (במקרה הטוב למדעי המדינה ואולי משפטים)

וכמו כן שרת המשפטים המכובדת איילת שקד שהיא בכלל מגיעה מתחום הנדסת המחשבים.

ואפשר לעבור שר שר ולהבין שהתיק שלו והמומחיות שלו זה כמו .....

אני מסכים איתך אבל מכיוון אחר.

שרי הממשלה לא צריכים להיות מומחים בתחום במשרד שלהם, למשרדים כבר יש (אמור להיות לפחות) את המומחים הרלוונטים.

השר תפקידו להיות מנהל מצוין ובעל יכולת אדפטיביות טובה, בנוסף נדרש ממנו להיות ישר וכמה שיותר חף משיקולים אישיים ומפלגתיים.

 

בגלל שרוב התנאים האלה לא מתקיימים אצל מרבית השרים, אני יותר ממסכים איתך.

 

 

תגובתי באה להגיד שבעיני, רוב ה"רעיונות" שעלו בדיון זה הם לא יותר מאיזשהו צורך ילדותי להגיד משהו - חכם או טיפשי, העיקר להגיד, להראות ש"אני" הרבה יותר חכם מכל ה"טפשים" כאן.

 

החלק האחר של התגובות הן התגובות שכל מטרתן היא להוציא עצבים, ולא משנה את מי מאשימים, העיקר להאשים. מרבית ההאשמות כאן נראות כאילו האדם המאשים אינו מצליח לחשוב יותר מאשר הבועה הקטנה שלו, אשר חייבת לחפוף לחייו האישיים - כי מבחינתו "מה כל השאר בכלל מבינים".

 

אם אתם כבר מקדישים את הזמן לשבת ולכתוב תגובה, לפחות תחשבו על הדברים עד הסוף ותשקלו את העניין שמאוד יכול להיות שקיימים פערים גדולים בין הידע שלכם לבין המציאות.

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שר צריך שיהיו לו כוונות טובות, אינטיליגנציה, יכולת עבודה עם אנשים אבל לא פחות חשוב, שר צריך ממלכתיות וחייב כח פוליטי.

בשביל להבחר אתה צריך להיות מוכר ציבורית, בשביל להיות מוכר ציבורית אתה צריך נוכחות תקשורתית אבל אם בעבר בהמות לא ממלכתיות היו מודרות מהשיח הציבורי, היום אתה לא תקבל אותה אלא אם כן אתה מתבהם בפרהסיה.

זו גם בעיה של התקשורת אבל זו בעיקר בעיה של ציבור מטומטם. הפוליטיקאים בסופו של דבר משקפים את הציבור.

אין לי מושג איך שוברים פרדיגמה מטומטמת כזו אבל ברור לי לחלוטין שאם ההתייחסות לנושאי משרות ציבוריות תהיה בדומה לזו של אייל ("שר האוצר שלך") אז אנשים מאוד לא מרשימים, כמו מר כחלון, רק יוחלפו באנשים מאוד לא מרשימים אחרים. זו גם הסיבה שאני משתדל לשפוט את המציאות ואת נושאי המשרות בצורה קונקרטית, אפילו שהמפלגה שאליה הצבעתי יושבת באופוזיציה ואפילו שהשתלחויות פוליטיות הפכו לספורט לאומי "לגיטימי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי רושם לכם בדיוק אבל בדיוק למה המחירים בישראל הם כמו שהם אבל ממש לא בא לי לחטוף אזהרה, הרחקה או כיוצא בזה.

אתם יכולים להתעודד בדבר אחד, בשנת 2035 כאשר הביטוח הלאומי יפשוט את הרגל כי פשוט לא נשאר כסף ואז כל האנשים ששילמו כל חייהם ביטוח לאומי יגלו שעבדו עליהם בעיניים, אז נהפוך לסטייל של וונצואלה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמענו על האיומים האלו שנהפוך למדינת עולם שלישי כבר לפני 20 שנה, וכלום לא קרה.

המחירים בישראל גבוהים מסיבה פשוטה - אנחנו מרוויחים טוב, וכל יבואן שעושק אותנו מעסיק מאות אנשים בשכר ראוי בהחלט.

אם אף אחד לא ירוויח בכלל כי נקנה הכל בחו"ל, שכרנו יצא בהפסדנו.

תחשבו על זה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמענו על האיומים האלו שנהפוך למדינת עולם שלישי כבר לפני 20 שנה, וכלום לא קרה.

המחירים בישראל גבוהים מסיבה פשוטה - אנחנו מרוויחים טוב, וכל יבואן שעושק אותנו מעסיק מאות אנשים בשכר ראוי בהחלט.

אם אף אחד לא ירוויח בכלל כי נקנה הכל בחו"ל, שכרנו יצא בהפסדנו.

תחשבו על זה.

 

המחירים בארץ לא משקפים את ההכנסות במדינות מערביות אחרות.

לא ייקרה כלום אם כמה ייבואנים ייפגעו אם הישראלים יילמדו לקנות חלפים בחול.

הדרך היחידה שיהיה שינוי זה אם אנחנו נרים את הכפכפה ונעזור לציבור להזמין מחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים בישראל גבוהים מסיבה פשוטה - אנחנו מרוויחים טוב, וכל יבואן שעושק אותנו מעסיק מאות אנשים בשכר ראוי בהחלט

 

באופן כללי, התשובה להנחה שלך היא שהשכר החציוני בישראל נע סביב 6,500 ש"ח ברוטו.

לא יודע איך זה מסתדר עם מה שרצית לומר, כי זה לא.

 

למעט שכר מהנדסים בהיי-טק, קשה לומר שהרווחיות שממנה נהנים היצרנים והיבואנים בישראל מתורגמת לשכר נאות לעובדים יצרניים או שירותיים שאינם בתפקיד ניהולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמענו על האיומים האלו שנהפוך למדינת עולם שלישי כבר לפני 20 שנה, וכלום לא קרה.

המחירים בישראל גבוהים מסיבה פשוטה - אנחנו מרוויחים טוב, וכל יבואן שעושק אותנו מעסיק מאות אנשים בשכר ראוי בהחלט.

אם אף אחד לא ירוויח בכלל כי נקנה הכל בחו"ל, שכרנו יצא בהפסדנו.

תחשבו על זה.

 

אם אתה בתור מנהל פורם ערב לכך שאני לא אקבל אזהרה, הרחקה וכיוצא בזה כמו שבדיוק קרה בעבר כאשר רשמתי בצורה מנומסת, אמיתית וכנה באוף טופיק אז אני מוכן. כל עוד אין כזאת הבטחה אז כנראה שאחד מהם "יטפל" בי יופי.

שום גזענות, שום שינאה, שום כלום. הכל מספרים ועובדות.

כמו שבתור רוכב אופנוע אני מודע לכך שרוכבי אופנועים מעורבים בכמות גדולה של תאונות ביחס לגודל שלהם בצי כל כלי הרכב בישראל ככה אני יכול להביא לך נתונים אחרים. אבל כאמור, המנהלים לא אוהבים את זה.

יש לי חבר טוב מנורווגיה, הכרנו בגלל התחביב המשותף של רכבי אספנות. נוורווגיה מדורגת כמקום מס 1 בעולם לחיות בו מכל הבחינות. הוא מסביר לי שהכל יקר שם.

אין נוסחאות קסם. מדינה סוציאליסטית (חזירית) על מנת להציע קיצבאות והטבות חייבת למסות את האזרחים שלה.

וזאת אחת הסיבות מדוע ישראל יקרה, נוורווגיה יקרה והרבה מדינות אחרות.

וכמו שהקיבוצים קרסו ונעלמו כי הם תמכו בסוציאליזם שהיום כבר אנחנו רואים את הפנים האמיתיות שלו, ככה מדינת ישראל תקרוס. זה הכל עניין של זמן.

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמה הודעות קודם, יש פירוט כמה אותן אוכלוסיות שמקבלות קיצבאות עולות למדינה לעומת הכנסות המדינה מהמס על הדלק. זו לא הבעיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...