Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כה, הוא הוכיח את אמינותו.

ללא תקלות חריגות, הצלחה של ממש.

 

אם כי לעיתים יש איזה "ניצנים" של תקלה ששומעים מדי פעם.

על פי רוב, מדובר על אמינות מוחלטת

פורסם
עד כה, הוא הוכיח את אמינותו.

ללא תקלות חריגות, הצלחה של ממש.

 

אם כי לעיתים יש איזה "ניצנים" של תקלה ששומעים מדי פעם.

על פי רוב, מדובר על אמינות מוחלטת

מה לגבי הגיר הדו מצמדי של רנו קליאו ושל יונדאי I30?

פורסם

לגבי זה של רנו, לא יודע לגבי אמינות, אבל יש השהייה מאוד ארוכה בתחילת נסיעה, מאוד מעצבן, ואפילו קצת מסוכן שאתה רוצה לעבור צומת מהר

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
לגבי זה של רנו, לא יודע לגבי אמינות, אבל יש השהייה מאוד ארוכה בתחילת נסיעה, מאוד מעצבן, ואפילו קצת מסוכן שאתה רוצה לעבור צומת מהר

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שמח לשמוע

אז אני מתרחק מקליאו

פורסם

אני לא רואה בהתנהגות הגיר משהו מסוכן.

נכון, הגיר לא מהיר כמו ה dsg אבל לטעמי אין בו שום דבר מסוכן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שמח לשמוע

אז אני מתרחק מקליאו

 

אין פה משהו מסוכן - דווקא בתחילת הנסיעה הרגשתי יותר דיליי בDSG מאשר הEDC של רנו.

 

דבר אחד כן, בלתת קיקדאון בהפתעה(לאחר שיוט) הגיר מגיב לאט - לא מסוכן לאט אבל קצת מציק לאט(כמו בלעבור משיוט להאצה,ממישור לתת עוד גז לקראת עלייה וכו') - אני למדתי להעביר אותו למצב ידני שאני מגיע למצב כזה(ללא העברת הילוך רק הזזת הידית) ובכך "לשחרר" את הגיר - אני סך הכל מבסוט מהשילוב גיר-מנוע של הקליאו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מה שאני כן זוכר, שיש פה חבר פורום שTCT הלך לו אחרי שנתיים ו12 אלף קילומטרים, וסמלת עשו לו בלאגנים עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...