Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיטת מספור חדשה של דגמי אאודי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האות A הופיע לראשונה באודי בסוף 94'.

ב A4 שהחליפה את ה 80 זה היה כמובן טבעי; מה שהיה מוזר זה שהאודי 100, שכבר היתה בערוב ימיה, הפכה בין לילה לאודי A6.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה די דומה למה שבמוו ומרצדס כבר עושות לפחות עשור. המספר מציין את רמת הדגם שכוללת כח ואיבזור, ואינו מציין את נפח המנוע.

הספק וכו כן, אבל איבזור לא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ה-V8 גם התחרתה ב-DMT באותן שנים.

נכון, ואיזה סאונד היה לה!

 

 

...

מכונית "כל אלומיניום" הראשונה הייתה A8 שיצאה ב 1994.

נכון, צודק בוקי.

 

וזה המקום להכניס שוב את אותה אודי 200 קוואטרו בעלת בודי של V8 של מכר מאוסטריה, שביצע בה שינויים ושדרוגים שהפכו אותה לסופרקאר של ממש. ככה היא נראתה כשאני פגשתי אותה לפני כמה שנים, אז "רק" עם 580 כ"ס:

 

P9064206.JPG

 

להזכירכם; עבודת כפיים אדירה להתאים את שני הבודי'ס השונים בין ה-200 ל-V8 (לא אותו דבר למרות שנראה כך), בלמים של פורשה, אינספור שידרוגי מנוע לתמוך בטורבו אחר, הנמכות ומה לא.

 

ולפני שבוע התבשרתי שהבחור עלה מדרגה נוספת בדרך ל- 700 כ"ס שמכוון אליהם:

 

פורסם
מכשירי תנועה כבר שם, עם הסופר סוויפט.

יורש ראוי לסופר רייסר וסופר לנסר?

 

ומה עם i25 accent ו-i35 elantra?

 

ההבדל הוא שכאן מדובר ביבואנים של ארץ קטנה ושם בהנהלה העולמית של מותג יוקרה.

 

אני מנחש שלפני השינוי הושקעו כמה מיליונים במחקר על מה שחשוב לקהל היעד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מיותר ומוזר. בבמוו ומרצדס לא מציינים הספק. מציינים סוג מנוי אם כי לא בנפח אלא בשם קוד כביכול. (340 זה 3.0 טורבו, 320 האמת זה 2.0 טורבו, 330 זה גם 2.0 אבל מחוזק וכן הלאה). מוזר הקטע של בין הספק כזה להספק כזה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

^

זה גם מפגר. איפה הימים שלמספרים היתה משמעות ישירה, כמו סדרת הדגם או נפח מנוע. גם אם לא הכרת את המפרטים של הרכבים, יכולת לפחות לקבל מושג מהמספרים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הספק וכו כן, אבל איבזור לא.

 

 

עליה בתת דגם בהחלט כוללת שיפור ברמת האיבזור הסטנדרטי, לעיתים משמעותי ביותר. אם אתה טוען שלא - תן דוגמא איפה.

 

אגב - הצעד של Audi מתבקש בעולם בו רכבים יגיעו עם מנועים חשמליים או שיטות הנעה אחרות, כדי ליצור יכולת השוואה בין דגמים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
פעם שטרם חשבו לייצר את הדור הצעיר

 

כבר היה להם אודי 60 אודי 70 , 80 , 100 וכו'

 

נדמה לי שגם היו מספרי ביניים כמו 75.

 

יבוא רבי חן וישפוך לנו אור

 

במקומם הייתי חוזר גם לזה, ומוציא דגמים עם שמות כמו 80-35, כאשר הספרה האחרונה מציינת גם את סוג תיבת ההילוכים (0 ידני, 5 אוטומטי). לגירסאות חזקות (מה שנקרא היום S) הייתי שם 5 בתור הספרה השניה במספר הראשון, לדוגמא 85-60.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לי נשמע דווקא טבעי וממש לא שונה בהשוואה למצב ב-BMW. כמו שסדרה 3 באה ב-318, 320, 330, 340 - הגיוני שגם A4 תקבל מספור שיציין הספק (ולא נפח מנוע, בשל שלל צורות הנעה). בעיני זה דווקא עושה סדר ולא מבלבל.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

אני מציע שגם כול דוגמנית תקבל איזה מספר שמציין את שלל הנתונים הרלוונטים במקום שנחפש באינטרנט.

איזה כייף לי :)

פורסם
מיותר ומוזר. בבמוו ומרצדס לא מציינים הספק. מציינים סוג מנוי אם כי לא בנפח אלא בשם קוד כביכול. (340 זה 3.0 טורבו, 320 האמת זה 2.0 טורבו, 330 זה גם 2.0 אבל מחוזק וכן הלאה). מוזר הקטע של בין הספק כזה להספק כזה.

 

בעבר הלא רחוק המספרים אכן ציינו נפחים. המצב השתנה עם המעבר למנועי טורבו אשר סיפקו את אותם הספקים (ומעלה) מנפחים קטנים יותר.

 

לא מבין את הפליאה, בגדול מדובר ביישור קו עם במוו ומרצדס, פירוש הכ"ס (או נפח במרצדס/במוו) הוא סה"כ תירוץ לסמל שהצרכן יכול לשאת בגאווה בזמן שהוא מוכיח שהוא הוציא יותר כסף מהשכן עם הספרה הנמוכה.

אחרת, איך פשוטי העם יבדילו בין 125 עם חבילת M-ספורט, לm135 ו- m140?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אההה

 

יש כאלה גם בעולם הנאור האירופאי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...