Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר כפול מצמדים.. בוולוו (הכל הסתדר לשביעות רצונו)


Kangaro
שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנוסף, רואים שהפורום באמת עוזר לאנשים חשוב לציין, אנשים שככה בקטנה זורקים "אני אקנה וולוו S60, א לא מישהו רשם משהו, טוב יורדים מזה..." מבלי לבדוק אפילו את סוגי התיבות, דגם הרכב, מה השתנה בו, ממש... ממש מדהים חייב לציין (בציניות ובזלזול כמובן, אל תקחו קשה, כי זה מצחיק).

 

אז מסתבר שיש קונים כאלו גם כן, עצוב באמת.

התיבה לא מעניינת אותי, מה שמעניין אותי שהיבואן מתנער מאחריות ואני לא רוצה לקנות מיבואן כזה שום דבר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היי, אני אעלה חבר שמטעה ומסיט, בוא נבהיר כמה עובדות קלות בכדי שיהיה לך קל להפיץ דברים בהמשך הדרך אתה יודע.

 

1. הגיר כפול המצמדים של פורד, מצמדים רטובים מהדגם של גטרג DCT450 ו DCT470 הם גירים אמינים מאוד - עובדה

 

2. עובדה נוספת היא כי הגיר כפול המצמדים היבש של גטרג ולא פורד, כדוגמא זה שנמצא בפוקוס נחל כשלון נחרץ ופורד הודתה בכך לאחר מספר שנים כי הגיר הוא כשלון ובעייתי, לא משהו שקרה ל DCT450, בוא נדייק

 

3. אכן, תקלות יש בהכל חביבי, זה העידן החדש אבל מה? התקלות בגירים היותר "יקרים" שנמצאים ברכבים היותר "יקרים" כגון המונדאו/וולוו מביא עימו תיקון יקר הרבה יותר לעומת היבש, כך יצא

 

 

לכן, אני לא מגיע להתנגח אבל רשמת דברים שהם קצת שטויות "שיעלה ויבוא" כאילו רק חיכית לתקלה הראשונה בתחום, נו בחייך זה ילדותי.

כן, תרצה או לא תרצה זה עובדתי, הגיר הרטוב אמין מאוד אבל נכון, יש בעיה אחת והיא משותפת לכל התיבות DCT (כפולות המצמדים) וזה זיהום השמן והחלפתו התדירה מאוד הנדרשת בכל התיבות הללו, כולן ולא סתם יש זוג מגנטים גדולים + 2 פילטרים בתיבה זו, כאשר אחד מהם חיצוני והמרכזי, פנימי.

 

תיבות יבשות לא סובלות מהזיהום שמן ותדירות ההחלפה ויש להן מבנה אחר לגמריי גם כן.

 

תטען מה שתרצה, רק חשוב שתדייק פשוט בפרטים שמישהו לא יחשוב שהגירים האלו קטסטרופליים, בחייך.

כשלון או לא במגאן ובפלואנס התיבות מחזיקות דיי יפה, מדובר כמה שזכור לי בתיבה זהה לזו שבפוקוס!

אצלי כמע 140 אלף ק''מ על קלצ'ים מקוריים (דווקא המחשב הוחלף) ויש לי מכרים שגם חצו את ה 200 אלף ק''מ עם קלצ'ים מקוריים.

 

יכול להיות שזה גם השידוך למנוע! יצא לי גם לדבר עם חבר עם פוקוס טיטניום 2.0 והגיר שלו כלל לא עשה לו בעיות, אולי גם פה השידוך מוצלח יותר.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה לא מעניינת אותי, מה שמעניין אותי שהיבואן מתנער מאחריות ואני לא רוצה לקנות מיבואן כזה שום דבר.

שמעת את הצד של היבואן ?

כאן שמענו רק צד אחד, ועד שלא נשמע את הצד השני לא נוכל לקבוע מי צודק ומי לא.

וזה קרה לא מעט פעמים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, רואים שהפורום באמת עוזר לאנשים חשוב לציין, אנשים שככה בקטנה זורקים "אני אקנה וולוו S60, א לא מישהו רשם משהו, טוב יורדים מזה..." מבלי לבדוק אפילו את סוגי התיבות, דגם הרכב, מה השתנה בו, ממש... ממש מדהים חייב לציין (בציניות ובזלזול כמובן, אל תקחו קשה, כי זה מצחיק).

 

אז מסתבר שיש קונים כאלו גם כן, עצוב באמת.

 

אני חושב שפספסת את העניין. אנשים לא חושבים לבטל קנייה של רכב בגלל תקלה ספציפית אלא בגלל היחס של היבואן. כל יבואן צריך להבין שיחס כזה ירחיק ממנו קונים, על אחת כמה וכמה יבואן של מותג יוקרה - שם הציפיות מהשירות גבוהות יותר. אם אני הייתי בשוק לוולוו - המקרה הזה היה גורם לי להיכנס לאולם של לקסוס ולבדוק את הדגמים שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא פספסתי שום דבר, יש תקנון ויש חוזים.

אתה חושב שזה חדש רק לוולוו? אתה חשוב שיאן תרגילים כאלו בלקסוס? אאודי? BMW? נו באמת.

 

אגב, זה שאתה נכנס לאולם הסמוך מבלי להבין או ללמוד את הדגמים החדשים השונים ומהות השוני בינהם, מראה שזה לא משנה לך באמת המותג, אתה כנראה מחפש משהו אחר.

אולי טויוטה קורולה תתאים, עם התיבה החדשה למשל :wink:

 

אבל איזה יחס לא טוב הוא קיבל? בדקו, אמרו מה שאמרו, הציעו GOOD WILL וכו', לא משנה אבל טיפול יש בנושא.

לא אתה ולא אני המומחים לקבוע מה היה שם או איך החוזה עובד או מה אומר התקנון, יש סייגים שגם היצרנים מתנערים בהם אם צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשלון או לא במגאן ובפלואנס התיבות מחזיקות דיי יפה, מדובר כמה שזכור לי בתיבה זהה לזו שבפוקוס!

אצלי כמע 140 אלף ק''מ על קלצ'ים מקוריים (דווקא המחשב הוחלף) ויש לי מכרים שגם חצו את ה 200 אלף ק''מ עם קלצ'ים מקוריים.

 

יכול להיות שזה גם השידוך למנוע! יצא לי גם לדבר עם חבר עם פוקוס טיטניום 2.0 והגיר שלו כלל לא עשה לו בעיות, אולי גם פה השידוך מוצלח יותר.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

מסכים, בוודאי.

 

לא חסר רכבי ליסינג או פרטיים עם POWERSHIFT רטובת המצמדים שהגיעו גם ל 200K ו 150K בכיף בתוך שנים בודדות, כל עוד הקפידו על שגרת טיפולים בזמן.

 

אנשים חייבים להבין שכל הטכנולוגיות החדשות או הנסיוניות תמיד יהיו, במידה וזה לא מתאים יהיה על הרוכשים לחפש רכבים אחרים נו מה לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם התעניינתי ועד עכשיו מעוניין במונדאו טיטניום אך אין ספק שנושא הגיר מרתיע אותי, ברכב שהתעניינתי הוחלף כבר גיר אך אין שם אף אחד שיבטיח לי שהוא לא ידפק שוב בטווח זמן קצר, גם עם זה לא ממש יש לי בעיה, הבעיה מתחילה בעלות התיקון! גיר חדש 30 אלף ש''ח!

 

איפה העלויות של פעם? אנשים היו בוכים על גיר אוטומט או ידני שדרש שיפוץ בעלות של 3 אלף ש''ח! היום זה כפול 10 והם גם לא מחזיקים יותר מהגירים של פעם אלא ההפך.

 

לי אישית גיר ידני היה פותר את כל הבעיות אך בארץ כמו בארץ, לפנק לפנק לפנק...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא פספסתי שום דבר, יש תקנון ויש חוזים.

אתה חושב שזה חדש רק לוולוו? אתה חשוב שיאן תרגילים כאלו בלקסוס? אאודי? BMW? נו באמת.

 

אגב, זה שאתה נכנס לאולם הסמוך מבלי להבין או ללמוד את הדגמים החדשים השונים ומהות השוני בינהם, מראה שזה לא משנה לך באמת המותג, אתה כנראה מחפש משהו אחר.

אולי טויוטה קורולה תתאים, עם התיבה החדשה למשל :wink:

 

אבל איזה יחס לא טוב הוא קיבל? בדקו, אמרו מה שאמרו, הציעו GOOD WILL וכו', לא משנה אבל טיפול יש בנושא.

לא אתה ולא אני המומחים לקבוע מה היה שם או איך החוזה עובד או מה אומר התקנון, יש סייגים שגם היצרנים מתנערים בהם אם צריך.

 

הנסיון שלי עם יוניון מוטורס (טויוטה ולקסוס) הוא הפוך - הולכים לקראתך הרבה מעבר לתקנון ולמתחייב.

תסתכל על איך שהם התמודדו עם בעיות הבוצה במנוע למשל (לא נסיון אישי שלי).

להגיד שכל היבואנים אותו דבר משרת את הגרועים שבהם, מוציא את הרוח מהמפרשים של אלה שמנסים לנהוג אחרת ומדרדר את כולם לרף התחתון של השירות.

האינטרס שלנו הוא לבדל כמה שיותר בין היבואנים ולתת חיזוקים חיוביים לכל יבואן שפועל טוב וחיזוקים שליליים לרעים שביניהם - אחרת לעולם לא יהיה שיפור. זו הגישה הצרכנית האמריקאית ובטווח הרחוק היא עובדת.

אז כן - צ'מפיון גרועים ואני לא אקנה מהם. לובינסקי היו גרועים אבל ניכר רצון לשינוי. טלקאר ויוניון טובים מהממוצע ומאיר כנראה פחות טובים. ולו רק על 2 שנות האחריות על רכב יוקרה מגיע להם לא למכור אף רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מאיר לא אשמים בשנתיים אחריות, ועל חלק מהדגמים הם מצליחים להוציא שלוש מהיצרן.

בלי קשר ללא ספק לא כל היבואנים שווים ביחסם. כל האמור להלן הוא מניסיוני האישי בלבד, מייצג רק חוויות שלי בשירות ואין בהן להעיד על הכלל והכל לכאורה:

יוניון מוטורס הם דוגמא חריגה לטובה וצריכים להיות ברירת המחדל של כל רוכש רכב (חבל שגיפוני לקסוס מגיעים או ביקר מדי או בפח אשפה).

צמפיון דוגמא חריגה לרעה (יש להם מזל שהם יבואני VAG).

אצל לובינסקי יש מחלה של חוסר מקצועיות במוסכים כבר 16 שנה לפחות למרות הרצון הטוב שלהם (יש לי עשרות סיפורים הזויים).

קרסו בסדר גמור. לא טובים באופן מיוחד אבל אין לי תלונות.

ניסיון לא רע יש לי עם כלמוביל (למרות שקשה לי לסלוח להם על המולטימדיה פח אשפה והמובילאיי).

ניסיון טוב גם עם מכשירי תנועה.

 

עם מאיר עוד אין לי ניסיון. בקרוב מאוד יהיה עם רכב די יקר, ואני מודה שאני קצת חושש, האמינות של הרכבים שלהם דפוקה וזה ידוע, אם השרות לא יודע לכפר על זה, זו בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, רואים שהפורום באמת עוזר לאנשים חשוב לציין, אנשים שככה בקטנה זורקים "אני אקנה וולוו S60, א לא מישהו רשם משהו, טוב יורדים מזה..." מבלי לבדוק אפילו את סוגי התיבות, דגם הרכב, מה השתנה בו, ממש... ממש מדהים חייב לציין (בציניות ובזלזול כמובן, אל תקחו קשה, כי זה מצחיק).

אז מסתבר שיש קונים כאלו גם כן, עצוב באמת.

 

ממש מדהים, שיש חברי פורום שכאילו מצטטים אבל לא ממש, ומזה מסיקים מסקנות (שגויות), כי אני למשל התייחסתי להתנהלות של היבואן שיש לה אפקט מצנן. עצוב באמת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם התעניינתי ועד עכשיו מעוניין במונדאו טיטניום אך אין ספק שנושא הגיר מרתיע אותי, ברכב שהתעניינתי הוחלף כבר גיר אך אין שם אף אחד שיבטיח לי שהוא לא ידפק שוב בטווח זמן קצר, גם עם זה לא ממש יש לי בעיה, הבעיה מתחילה בעלות התיקון! גיר חדש 30 אלף ש''ח!

 

איפה העלויות של פעם? אנשים היו בוכים על גיר אוטומט או ידני שדרש שיפוץ בעלות של 3 אלף ש''ח! היום זה כפול 10 והם גם לא מחזיקים יותר מהגירים של פעם אלא ההפך.

 

לי אישית גיר ידני היה פותר את כל הבעיות אך בארץ כמו בארץ, לפנק לפנק לפנק...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

לא יכול להיות שהחליפו גיר, הרי זה הגיר הכי אמין בעולם, תשאל את אוטומטי1...

 

לאוטומטי1, אין לי כוונה להתנגח אתך, אני מבין שאתה מאוד אוהב את הרכב שלך ולחצתי על נקודה רגישה כנראה.

עכשיו תשתה כוס מים ותרגע. ;)

אין לי ניסיון עם הגיר הנ״ל (יש לי עם היבש) ולא ביצעתי מחקר עומק עליו (הוא לא כל כך מעניין אותי אם לומר את האמת).

אני סך הכל מצטט את מנהל מוסך מורשה פורד בו אני מטפל (אם אתה רוצה לדעת איזה מוסך תפנה בפרטי).

כאשר החלפתי שוב מצמדים בפיאסטה של אישתי, תוך כדי שיחה אתו הוא אמר לי במפורש שהגיר של המונדאו גם כן צרות צרורות.

כאשר אמרתי לו שזה מפתיע אותי ואני הייתי בטוח שהוא אמין הרבה יותר מהיבש, הוא ציין שיש גם אתו מלא תקלות רק שבו הן גם יקרות פי כמה וכמה.

למה לא כללו אותו בהארכת אחריות, כנראה בגלל שיש הרבה פחות מכוניות כאלו על הכביש כך שלפורד היה הרבה יותר קל להסתיר את זה.

אגב זכור לי מקרה נוסף של חבר פורום כאן שרכש smax טיטניום חדשה ואכל ממנה לוקשים עם הגיר.

אני מאוד מקווה שהגיר שלך ימשיך להפגין אמינות (ולא, אני לא ציני) אך אני ממש לא בטוח שזה גיר כל כך אמין כמו שאתה מציג אותו (על פי מנהל המוסך כמובן).

 

לגבי הוולוו S60 שירדתי ממנה, לא מדובר על חדשה אלא על משומשת בת שנה-שנתיים.

וכן, מה לעשות, מספיק סיפור אחד כזה להוריד אותי לגמרי מהסיפור, בטח כאשר שומעים איך היבואן עצמו מתנער מהבעיה.

אגב אם הגיר כל כך אמין, למה היבואן החריג את מחשב ניהול התיבה?!

אני אומר לך למה, כי הוא יודע טוב טוב מה מתקלקל בגיר הזה...

ולהאשים את השמן זה הכי קל, תעשה לי טובה..

 

 

שאלה, האם גם בוולוו XC60 שנת 2014 ומעלה יש את אותו הגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות.

נציגה ממאיר פנתה אלי והציעה לעזור בנושא, בינתיים אני מתרשם לטובה מהיחס ומהנכונות שלהם לעזור.

כרגע החליטו שיש לבצע עוד בדיקות במוסך.

אני אעדכן בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מדהים, שיש חברי פורום שכאילו מצטטים אבל לא ממש, ומזה מסיקים מסקנות (שגויות), כי אני למשל התייחסתי להתנהלות של היבואן שיש לה אפקט מצנן. עצוב באמת.

 

כן הא, בוא נבכה ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול להיות שהחליפו גיר, הרי זה הגיר הכי אמין בעולם, תשאל את אוטומטי1...

 

לאוטומטי1, אין לי כוונה להתנגח אתך, אני מבין שאתה מאוד אוהב את הרכב שלך ולחצתי על נקודה רגישה כנראה.

עכשיו תשתה כוס מים ותרגע. ;)

אין לי ניסיון עם הגיר הנ״ל (יש לי עם היבש) ולא ביצעתי מחקר עומק עליו (הוא לא כל כך מעניין אותי אם לומר את האמת).

אני סך הכל מצטט את מנהל מוסך מורשה פורד בו אני מטפל (אם אתה רוצה לדעת איזה מוסך תפנה בפרטי).

כאשר החלפתי שוב מצמדים בפיאסטה של אישתי, תוך כדי שיחה אתו הוא אמר לי במפורש שהגיר של המונדאו גם כן צרות צרורות.

כאשר אמרתי לו שזה מפתיע אותי ואני הייתי בטוח שהוא אמין הרבה יותר מהיבש, הוא ציין שיש גם אתו מלא תקלות רק שבו הן גם יקרות פי כמה וכמה.

למה לא כללו אותו בהארכת אחריות, כנראה בגלל שיש הרבה פחות מכוניות כאלו על הכביש כך שלפורד היה הרבה יותר קל להסתיר את זה.

אגב זכור לי מקרה נוסף של חבר פורום כאן שרכש smax טיטניום חדשה ואכל ממנה לוקשים עם הגיר.

אני מאוד מקווה שהגיר שלך ימשיך להפגין אמינות (ולא, אני לא ציני) אך אני ממש לא בטוח שזה גיר כל כך אמין כמו שאתה מציג אותו (על פי מנהל המוסך כמובן).

 

לגבי הוולוו S60 שירדתי ממנה, לא מדובר על חדשה אלא על משומשת בת שנה-שנתיים.

וכן, מה לעשות, מספיק סיפור אחד כזה להוריד אותי לגמרי מהסיפור, בטח כאשר שומעים איך היבואן עצמו מתנער מהבעיה.

אגב אם הגיר כל כך אמין, למה היבואן החריג את מחשב ניהול התיבה?!

אני אומר לך למה, כי הוא יודע טוב טוב מה מתקלקל בגיר הזה...

ולהאשים את השמן זה הכי קל, תעשה לי טובה..

 

 

שאלה, האם גם בוולוו XC60 שנת 2014 ומעלה יש את אותו הגיר?

 

 

זה בסדר, יש מספר כלי רכב בבית ומאז ומעולם נהגתי בכמה עשרות לאורך תקופות לא קצרות ואני אוהב רק את מה שהרכב מציע, יש לא קצת חסרונות ברכב שאותם אני לא אוהב, תתפלא. :lol:

 

לכן, אני הייתי ענייני כמובן ללא כוונות להתנגח אלה פשוט לדייק קצת יותר ביחס למצב שהוצג, מן הסתם.

 

אתה חושב שאני לא מודע לבעיות שיש עם הגיר כמו שיש בעיות בכל דבר בחיים? ובגל לזה רשמתי בסייג מאוד מיוחד, יש תקלות כאלו ואחרות והבאסה שלהן? שהן יקרות.

אולם, כן אפשר למנוע את חלקן על ידי תחזוקה נאותה ונכונה ומוקדמת מן הצפוי.

 

אלו רכבים שלא זולים כל כך לאחזקה אך מציעים דברים בתמורה לכך, דברים שצריך לבלוע במידה ורוצה כמובן להחזיק רכב בסגנון.

 

ולכן, בהשוואה לגיר היבש שעובדתית פורד יצאה בהצהרה על הבעיות איתו, הגיר הרטוב גם לו יש תקלות, השאלה האם מדובר על תקלות סדרתיות או לא, אלו לא תקלות סדרתיות בהשוואה לגיר היבש ואת זה צריך להבין.

 

מסכים שאנשים צריכים להבין ולקרוא וללמוד מהפורום כמה שיותר, לדוגמא, אם לוקחים רכב כזה, יהיה עליהם לקחת בחשבון שמומלצת תחזוקה מונעת קצת יקרה ומוקדמת מן הצפוי אך במקרה של תקלה, הסכומים לא קטנים, מסכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאקינג 25K אלף ק"מ! איזה תירוץ נורמלי יכול להיות פה לתקלה בגיר בקילומטרז' נמוך כזה?!

 

אין פה מקום להנחה בתיקון. לא 6 אלף ולא שקל בודד. מקווה מאוד שבמאיר מבינים גם שמשהו פה חריג, ויסדרו את הרכב על חשבונם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...