Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי ניסן פרימרה 2007, הבעיה היא שאין חיבור AUX ואין אפשרות להחליף מערכת.

מישהו אמר לי שיש אפשרות לחבר למערכת מכשיר ע"י שימוש בתדר רדיו, ובמכשיר הזה יהיה חיבור AUX.

אשמח לקבל המלצה על מכשיר כזה באיכות טובה או מקום בירושלים שמתעסק עם כאלה דברים במחירים סבירים.

תודה.

פורסם

לפני כמה שנים השתמשתי במשדר פשוט והוא היה חשוף להפרעות רדיו בדומה להאזנה לתחנות רדיו רגילות,

אבל יתכן שמכשירים איכותיים מתגברים על כל ההפרעות.

פורסם

לא מבין למה החלטת לוותר על השרשור הזה שלך. ולחילופין למה לא לבצע חיפוש בפורום אודיו אחר השאלה הנוכחית שלך שכבר קיבלה מענה בעבר. חוץ מזה, התייחסת בעצמך שם לאפשרות של התקנת ר"ד רגיל, אם כי זה אולי ידרוש עבודה מיוחדת של בעל מקצוע.

 

יכול לברר אם מוצר כמו זה או זה (ושאר מוצרים דומים) יכולים להתאים לרכבך.

מכשירים שמבוססי משדר FM, הם בדר"כ באיכות לא גבוהה במיוחד וכאמור חשופים להפרעות, יתכן ומכשיר מסוג כזה יהיה קצת יותר "יציב", אבל הפתרונות הקודמים יהיו עדין עדיפים.

פורסם

לפי יוטיוב זה דאבל דין רגיל שאפשר להחליף.

המתאימים לתחנת רדיו לא עובדים בארץ, יש מלא תחנו. לא חוקיות שלא משאירות תדרים ריקים.

[video=youtube_share;gMRd8iODYdg]

אייל

×
×
  • תוכן חדש...