Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לתת תשובה טובה לזה שיש עכשיו בשוק המון הונדה סיוויק מהדגם הזה, מישהו לא היה מרוצה שם? התגלת איזשהי תקלה בדגמים?

 

אני מעוניין לרכוש אחת כזו, וההתלבטות שלי כאחד שאוהב אבזור ומשתמש המון בדיבורית בלותטות'(חשוב שתהיה מקורית עם שליטה מההגה), אני מתלבט בין דגם הספורט 2013 לבין הדגם שיצא ב2015.

 

אשמח לשמוע מכם, ואולי לקבל המלצות באיזה מחיר נכון לרכוש כל אחד מהדגמים, במיוחד תוך התחשבות במצבם בשוק(במגרשים לא ממהרים להוריד מחירים בינתיים)

פורסם (נערך)
Etshani ב2012 הרכב הגיע עם בקרת שיוט ומגביל מהירות?

כמה עלה לך טיפול 90? ואני אשמח אם תוכל להפנות אותי למקום שמוכרים מולטימדיה במחיר כזה

 

ברשותי מודל 2012 ברמת אבזור ספורט, מגיעה עם בקרת שיוט ומגביל מהירות. לדעתי ברמת אבזור קומפורט עדיין יש את מגביל המהירות , אבל בקרת שיוט אין.

 

 

מישהו יכול לתת תשובה טובה לזה שיש עכשיו בשוק המון הונדה סיוויק מהדגם הזה, מישהו לא היה מרוצה שם? התגלת איזשהי תקלה בדגמים?

 

אני מעוניין לרכוש אחת כזו, וההתלבטות שלי כאחד שאוהב אבזור ומשתמש המון בדיבורית בלותטות'(חשוב שתהיה מקורית עם שליטה מההגה), אני מתלבט בין דגם הספורט 2013 לבין הדגם שיצא ב2015.

 

אשמח לשמוע מכם, ואולי לקבל המלצות באיזה מחיר נכון לרכוש כל אחד מהדגמים, במיוחד תוך התחשבות במצבם בשוק(במגרשים לא ממהרים להוריד מחירים בינתיים)

לא מכיר איזו בעיה גורפת לדגמים האלה. אצלי עד כה רק טיפולים שוטפים (65 אלף ק"מ).

 

עריכה: הערת אגב, צריכת הדלק הממוצעת אצלי עומדת על 13 קמ/ל.

עריכה אחרונה על ידי Enforcer
פורסם

ב2015 הסיוויק עברה רענון קל עם שינויים עיצובים מבחוץ ותוספת אבזור החל מהגרסה הבסיסית של מערכת לבלימה אוטונומית במהירות עירונית ודיבורית ועוד קצת תוספות בגרסאות הבכירות.

אישית נהגתי באחת מ2012 ואחת מ2015 לאחר המתיחה, שמתי לב בעיקר לשינוי בהגה, שבדגם טרום מתיחת הפנים היה כבד (אפילו בצורה מוגזמת לטעמי) במהירות נמוכה ולאחר המתיחה נהיה סביר.

פורסם

אחד הרכבים המאכזבים...

קיבלתי סיביק 5 דלתות כרכב חלופי לשלושה ימים.

היו לי ציפיות מאוד גבוהות מהרכב עם התדמית הספוטיבית והמנוע החזק יחסית.

באותה תקופה היתה לי פוקוס סטיישן אוטומטית (כן, כן עם הגיר הידוע לשמצה).

כבר ביציאה מהחניה העיצוב הספוטיבי גבה מחיר בדמות ראות לקויה לאחור בגלל הספויילר באמצע החלון האחורי.

אחר כך ברמזורים, מבט ומישוש סביבת הנג אכזבו אותי עם מראה שהחזיר אותי לימי האטארי בשנות השמונים, הגה הפלסטיק (לחא ציפוי עור) לא נעים למגע ורק חלונות קדמיים עם תפעול אוטומטי מלא...

כשירדתי לנתיבי איילון קיוויתי שהכוח המתפרץ של המנוע ישפר את הרושם, אך נחלתי שוב באכזבה... זה חא שהרכב לא סוחב, אך היתה לי ציפייה שמנוע 1800 עם 140 כ"ס יספק זריזות וכוח... כנראה שאחרי שמתרגלים לתגובות מהירות של גיר dsg המאפשר למצות ולנצל את כוח המנוע היטב - קשה לחזור אחורה לגיר פלנטרי רגיל.

פורסם

רכשתי לפני כחודש אחת חדשה 2017 כזאת 0 ק"מ מליסינג (אני עדיין רשום כיד 1), התלבטתי די הרבה בינה לבין הi35, בסוף המחיר אמר את שלו 101K לעומת 117K ליונדאי. עשיתי 1500 ק"מ בינתיים, מאוד נהנה מהרכב, שקט מאוד, דבר שמאוד חשוב לי. המצערת האלקטרונית גורמת לך לנהוג בעדינות ולחסוך דלק, בינתיים לפי המחשב הצריכה הממוצעת 8 ל' ל100 ק"מ, הרוב בעיר.

אם רוצים להשתולל, מעבירים ל-S ומשחקים עם המנופים (הנתון של 10ש' מ0-ל100 נכון...בדוק). החלפתי את המערכת המקורית לאנדרואיד, שיפור מדהים בצליל (אם מישהו רוצה את המערכת המקורית...500ש"ח). הבעיה היחידה שהbluetooth, נמצא במחשב של הרכב ולא במערכת, כך שיש לי עכשיו 2, צריך לשים לב למה מתחברים.

לגבי טיפולים, במוסך הונדה באשדוד מבקשים 650 ש"ח לטיפול קטן. לדעתי סביר (יותר זול מהאופנוע שיש לי).

 

לסיכום מאוד מרוצה (ודי קשה לעשות אותי כזה)

פורסם
אחד הרכבים המאכזבים...

קיבלתי סיביק 5 דלתות כרכב חלופי לשלושה ימים.

היו לי ציפיות מאוד גבוהות מהרכב עם התדמית הספוטיבית והמנוע החזק יחסית.

באותה תקופה היתה לי פוקוס סטיישן אוטומטית (כן, כן עם הגיר הידוע לשמצה).

כבר ביציאה מהחניה העיצוב הספוטיבי גבה מחיר בדמות ראות לקויה לאחור בגלל הספויילר באמצע החלון האחורי.

אחר כך ברמזורים, מבט ומישוש סביבת הנג אכזבו אותי עם מראה שהחזיר אותי לימי האטארי בשנות השמונים, הגה הפלסטיק (לחא ציפוי עור) לא נעים למגע ורק חלונות קדמיים עם תפעול אוטומטי מלא...

כשירדתי לנתיבי איילון קיוויתי שהכוח המתפרץ של המנוע ישפר את הרושם, אך נחלתי שוב באכזבה... זה חא שהרכב לא סוחב, אך היתה לי ציפייה שמנוע 1800 עם 140 כ"ס יספק זריזות וכוח... כנראה שאחרי שמתרגלים לתגובות מהירות של גיר dsg המאפשר למצות ולנצל את כוח המנוע היטב - קשה לחזור אחורה לגיר פלנטרי רגיל.

זה ממש לא קשור לסוג התיבה, זה קשור לכיול התיבה לכיוון של חיסכון בדלק.

פורסם

Kanter_m פשוט היכנס להגדרות הבלוטוס במכשיר, לחץ על ההתקן שמובנה ברכב בצד שלו (יש אייקון של הגדרות) ולחץ על ״שכח התקן״. כעת הוא לא ינסה להתחבר אליו שוב

פורסם
Kanter_m פשוט היכנס להגדרות הבלוטוס במכשיר, לחץ על ההתקן שמובנה ברכב בצד שלו (יש אייקון של הגדרות) ולחץ על ״שכח התקן״. כעת הוא לא ינסה להתחבר אליו שוב

 

עשיתי ככה, וזה חוזר על עצמו

פורסם

זה רכב זריז יחסית, בשום פנים לא מטוס, ומי שמנסה לצבוע אותו ככזה הוא מגזים.

התגובה של המנוע / גיר די איטית, והרכב על אף העיצוב הקרבי לא ממש מספק את הסחורה, נקודות האור של הרכב זה האמינות והישיבה על הכביש, יש כאלה שאוהבים את הקשיחות שלו שמקנה לו ספורטיביות מה

 

הספיריט הקודמת שלי הייתה זריזה מההונדה הזו ןגם היא הייתה נחנקת לפעמים.

 

ונתון של 10 שניות ל100 סביר מאוד.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

גם לנו במשפחה יש הרכב, שנת 2013 גרסת ספורט,

האבזור עשיר יותר ממה שמתאר פותח השרשור אך עדיין מאכזב ביחס לאבזור בקטגוריה.

חייב לציין שהרכב הינו אכזבה ענקית, מנוע חלש מאוד ועייף, בטח ובטח בימי הקיץ עם מזגן,

על מנת לקבל כח נדרש לאמץ אותו וגם אז המצב לא להיט.

הפלסטיקה משעממת ויש תחושה שהיא זולה ולא איכותית (לפחות הפלסטיקים בחלק התחתון).

כפי שנאמר, החלון האחורי מטומטם וכמעט ללא שדי ראיה עם ספוילר לא תורם לכלום.

הדבר החיובי היחיד הם הכסאות שהינם נוחים וחובקים ותחושת ההגה, מתקשר ומגיב טוב

אנחנו עם צמיגים עם חתך 18 ואיכות הספיגה מזעזעת.

בקיצור אכזבה גדולה.

אמינות עד כה כמצופה מיפנית (אך גם מאזדה וטויוטה בעלות אמינות גבוהה).

פורסם

אומנם השרשור נפתח לפני מספר חודשים, אני רוצה רק להוסיף הארה קטנה שלי בקשר לגיר אוטומטי בהונדה.

 

גיר אוטומטי פלנטארי הפך אצל מביני עינין שם נרדף לגיר אוטומטי מסורתי, לכן כאשר רוצים להגיד שברכב יש גיר אוטומטי מסורתי רגיל אומרים פלנטארי. ב99% הניחוש הוא נכון, אבל יש רכבים עם גירים אוטומטיים לחלוטין מסוג אחר.

 

ספציפית יש כאלה גם בהונדה. אני לא יודע איזה גיר בדיוק יש בסיוויק מהדגם המדובר, אבל מי שרוצה ללמוד קצת על גירים אוטומטיים לא מהסוגים הרגילים יכול לצפות למשל בסרט הזה שמספר על גיר אוטומטי לא פלנטארי 5 הילוכים של הונדה:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אגב זה לא רק ב-5 הילוכים.

 

לחבר יש סיוויק 2005 עם גיר 4 הילוכים שיוצא לי לנסוע עליה מדי פעם, והתיבה הזאת מתנהגת ממש שונה מתיבות 4 הילוכים אחרות שאני מכיר(לטובה, לא AL4 ). אולי זאת הסיבה למה הרכב הזה גם חסכוני יותר ומרגיש זריז יותר מרכבים עם מנועי אטמוספרים אחרים.

פורסם

הרבה אנשים נוטים לטעות ולחשוב שהרכב חלש אבל לדעתי כמו שכתבתי זאת תוצאה של דוושת תאוצה ארוכה שגורמת לנהג לא למשוך טורים (השערה שלי ניסיון לחסוך דלק).

בכל אופן, ביחס למתחרים הסיוויק יותר זריזה נמדד ביחס לi35, קורולה, אוקטביה 1200 סמק ועוד מס משפחתיות כך שלומר עגלה זאת טעות. (לא שעשיתי "פתיחות" ביניהן פשוט יוצא לי לנהוג גם עליהם הרבה) הסיוויק 0-100 מדוד 10.6 שניות נתון טוב. התיבת הילוכים חייב לציין שהיא מהטובות שקיימות, מתפקדת מצויין במיוחד בעליות/ירידות חזקות.

טל, לגבי האבזור אני דיברתי על דגם comfort שהוא מאכזב מאוד מהבחינה הזאת.

דבר אחרון, אני שומע הרבה תלונות על הספויילר שפוגע בשדה ראייה, אין לי מושג על מה התלונה אף פעם לא הפריע לי.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
מסכים איתך שיש איזה קסם שמחזיר את הלקוחות פעם אחר פעם לקנות הונדה

יש לזה תדמית של "אלפא יפנית", לא יודע עד כמה נכון היום, אבל היה נכון לסיויק שהייתה פה בשנות ה90 עם מנוע 127 כ"ס (רק שבניגוד לאלפא זה לא היה על ליפט כל שני וחמישי).

וחוץ מזה, הדגמים של הונדה נראים יותר טוב מדגמי טויוטה מקבילים (טויוטה היא המתחרה האמיתית היחידה שיש להונדה, ואנשים שבאים במיינדסט של "רק טויוטה או הונדה", לא ירצו משהו אחר), לכן אנשים חוזרים להונדה פעם אחר פעם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...