Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיוויק לא עגלה בשום צורה, היא פשוט לא חזקה בצורה יוצאת דופן, יש לה כח סביר במריחת דוושה, בסשאר הזמן היא באמת מתנהגת כאחת שחסכון בדלק הוא בראש מעייניה.

 

נסעתי על דגם הסדאן לפני הדגם האחרון עם מנוע הטורבו, ולא ממש התלהבתי.

 

הרגיש לי כמו 1.6 עם טיפה יותר כח, וגם אני נוסע על מגוון רכבי ליסינג שיש בחברה שבה אני עובד - ויש את כל מה שפרטת ואף יותר.

 

אם זה יתרום לדיון,

אני ממקם את הסיוויק מתחת ל 308, ומעל האוקטביה.

 

כל השאר, סיד קורולה ושאר העגלות עם מנועי 1.6 יישארו למטה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

מסכים איתך אלון הסיוויק קצת יותר חזקה ממשפחתיות מקבילות. לאחרונה נהגתי בסיוויק בחדשה 1500 טורבו, מאזדה 3 החדשה מנוע 2000 וברור שאין מה להשוות ביחס אליהם הסיוויק 1800 באמת מרגישה חלשה

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לפי מה שאני מתרשם מהדברים, הסיוויק הידנית שהייתה לי הרבה יותר חזקה מהאוטומטית.

הפתיחה של הידנית טיפה כבדה (אלא אם מזנקים עם סל"ד גבוהה) ורק ב 3500 סל"ד מגיעה מדרגת כוח ראשונה ולקראת 6000 מגיעה עוד דחיפה קטנה. ביחד עם מוט ההילוכים הקצר והקליקי מתקבלת חווית מהיגה טובה בסך הכל.

אני יודע שזה לא משקף כלום, אבל בסופ"ש האחרון נהגתי בגולף 1.4 - 125 כ"ס בעליות לצפת - הגולף הגיעה באחת העליות (אחרי שפר) לאותה מהירות שהסיוויק הידנית עשתה..

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

משפחתית קומפקטית נהדרת, וככזו, מעבר לעניין האבזור החסר, יש לה חיסרון דיי מורגש של הגה חד מידי סביב המרכז במהירויות גבוהות, דבר שמציק קצת בנהיגה מנהלתית במהירויות גבוהות איתה.

וגם הונדה מודעים לבעיה כך שבמתיחת הפנים המינורית שלא הזכרתם כאן ושבוצעה באמצע 2013 (מתחילת 2014 בארץ) ההגה רוכך משמעותית.

 

המנוע עצמו אמין מאוד אבל בהחלט לא מהפנינים של הונדה והוא סביר בלבד מבחינת הביצועים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...