Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מדוע לא נכון? למרות שהרכב הוחזק 6 שנים בכל זאת המחיר משתווה לליסינג, בליסינג בתקופה של 6 שנים אתה מקבל 2 רכבים חדשים (כל 3 שנים בערך)

בליסינג אין עלות מימון

בליסינג אין קניית סיכון

 

אם אני מבין נכון, אתה טוען שמהחישוב של פות"ש עולה המסקנה שמשתלם לרכוש רכב פרטי ולא לקחת בליסינג.



הבחור החזיק ברכב כמעט 6 שנים אז בהכרח העלות החודשית שלו תהיה פחותה מליסינג 3 שנים.

השוואה נכונה היא בין החזקת רכב פרטי חדש במשך 3 שנים לליסינג 3 שנים.

מי שרוצה לחסוך כסף עדיף לו להחזיק ברכב כמה שיותר זמן. זה מה שאני עושה. הרכב של אשתי אצלנו כבר 7 שנים, ואת שלי אני מתכוון להחזיק יותר מ-3 שנים.

 

ודאי שבליסינג יש עלות מימון כי אתה לא שם את כל הכסף בהתחלה אלא בתשלומים חודשיים. פות"ש לא חשף מה היתה העלות ההונית של רכישת הרכב (בין אם בהלוואה ובין אם במזומן. וגם למזומן יש עלות הונית).

 

ברור שבליסינג יש קניית סיכון כי אם הרכב לימון או בלתי ניתן למכירה במחיר נורמלי או בעיתי מכל סיבה אחרת, חברת הליסינג תספוג את הנזק.

עריכה אחרונה על ידי ETAA
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פות"ש סך הכל שיתף אותנו בכל העלויות ותודתנו על כך.

שורה תחתנה אני אומר שלמרות שהוא החזיק ברכב כ6 שנים (וכתוצאה מכך העלויות אמורות לרדת כי ירידת הערך מתמתנת), בכל זאת העלות החודשית משתווה לעלות ליסינג לסגמנט דומה!

באותה עלות אתה יכול להנות מרכב חדש כל 3 שנים ללא עלויות מימון וכדומה.

פורסם (נערך)

לא משתווה. אפילו אם קיימת עסקה ב-1700 לחודש כולל מקדמה לאיביזה, ואפילו אם נכון להשוות איביזה לפאביה (לגבי האפילו אם הראשון אני לא משוכנע, לגבי השני אני לא מסכים), עדיין יש הפרש של כ-350 ש״ח בחודש שהם כ-12,500 ש״ח על פני 3 שנים או 25,000 על פני 6 השנים בהן פות״ש החזיק את הרכב.

 

ממש לא אותה העלות.

 

 

עריכה: בדקתי באתר של שלמה סיקסט מה כלול בליסינג הפרטי התפעולי (שמחירו, אגב, הוא 1600 לחודש + מקדמה של 8900, מה שיוצא בערך 1850 לחודש). קודם כל, לא מצאתי זכר לכיסוי עלות הרישוי השנתית, כך שזה כנראה נופל על הקונה (במקרה שלנו - 8574 ש״ח על פני 6 שנים, כלומר נוסף להפרש עוד כ-120 ש״ח בחודש). שנית, זה כולל 2 טיפולים ו״תחזוקה״ ב-3 השנים המדוברות, ולא ברור מה הטיפולים/תחזוקה האלה כוללים (לא הצלחתי למצוא בשום מקום באתר). כמו כן, מצוין שהתשלום כולל ביטוח חובה ו״כיסוי נזקים״ - לא ביטוח מקיף. לא ברור מה ה״כיסוי נזקים״ הזה כולל - האם זה מכסה כל נזק לרכב? האם זה מכסה נזקים לצד ג׳?

 

בקיצור, על פניו נראה שההפרש גדול יותר. 1850 לחודש + 120 על אגרות רישוי נותן הפרש של כ-600 ש״ח לחודש, או כ-21,500 ש״ח ל-3 שנים, 43,000 ש״ח לתקופה המלאה של 6 השנים. וזה לפני שבדקנו איזה כיסוי ביטוחי בדיוק אנחנו מקבלים ומה בדיוק 2 הטיפולים השנתיים מכסים.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
זה ניתוח לא נכון.

...

אגב, מוזר שעלויות טיפולים ב6 שנים הן כ"כ נמוכות. מעולם למשל לא החליפו בלמים?

 

לא הוחלפו בלמים , בבדיקה שלפני המכירה נמצא כי צריך להחליף רפידות בלם קידמיות (כ 420 ש"ח) העלות שוקללה במחיר הרכב.

 

 

בקשר להון עצמי לפני הקניה ועלות הרכב (מישהו שאל) , הרכב עלה 101 על הכביש כולל הכל , הון עצמי היה 61K ונילקחה הלוואה (במימון של צ'מפיון) מבנק הפועלים על סך 40K לשלוש שנים ללא רבית (כאמור זאת הייתה הטבה של צ'מפיון)

 

 

עבור התאונה וההחלפה של החלקים הורד כ 2000 שקל

פורסם

חייב לציין שהמספרים האלה מחרידים.

 

עשיתי בדיוק את אותו חישוב ברכב שלי רק שהוא שווה 10 אלף, והטיפולים הוא נעלם X, והגעתי לפער של 70 אלף ב-6 שנים. פאקינג 70 אלף שקל.

 

אני לא אוהב להכנס לאף אחד לכיס, ויכול להיות שזה כלום כסף בשביל חלק מהאנשים. אבל מילא לשלם כאלה סכומים על בהמות ברמה אחרת כמו איזה מרצדס AMG או קורבט. אבל בשביל פאביה?(במחילה מכבודה האדיר) , פשוט לא נתפס לי.

פורסם
חייב לציין שהמספרים האלה מחרידים.

 

עשיתי בדיוק את אותו חישוב ברכב שלי רק שהוא שווה 10 אלף, והטיפולים הוא נעלם X, והגעתי לפער של 70 אלף ב-6 שנים. פאקינג 70 אלף שקל.

 

אני לא אוהב להכנס לאף אחד לכיס, ויכול להיות שזה כלום כסף בשביל חלק מהאנשים. אבל מילא לשלם כאלה סכומים על בהמות ברמה אחרת כמו איזה מרצדס AMG או קורבט. אבל בשביל פאביה?(במחילה מכבודה האדיר) , פשוט לא נתפס לי.

תקנה אופניים יד 2 ב300 שקל ויהיו לך פחות הוצאות אפילו מהרכב שלך

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

אגב, מוזר שעלויות טיפולים ב6 שנים הן כ"כ נמוכות. מעולם למשל לא החליפו בלמים?

 

זה לא דבר חריג בסקודות שהבלמים מחזיקים הרבה מעל הממוצע. ניסיוני זהה - פביה ורומסטר. הייטי שלי בת שלוש עם 45K ק״מ ולרפידות יש עוד הרבה מאד ״בשר״.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רכב מעניין מאוד ושידרוג ענק,מחכה לסיקור שלך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...