Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי אנשי קשר עם יותר ממספר אחד. בלחיצה על האיש קשר, מוצג שני מספרים מצד שמאל ואפשר לבחור באחד מהם. הוויז לא השתגע לי אחרי העידכון. ואפליקציית רדיוס היא הדבר הכי טוב שיש במערכת הזאת, אחרי הוויז שאין יותר שימושי ממנו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אוטוטו נגמרת לי שנת ההטבה לדאטה ברכב. מבחינת מחיר אצל כלמוביל יוצא אותו דבר כמו ללכת ולקנות סים דאטה ברשת סלולארית. אז מה מומלץ? יש הבדל?

פורסם

לי יש שני סימים על מספר אחד (סים כפול של אורנג'). אז כשנגמרה השנה, הוצאתי את הסים שלהם ושמתי את הסים השני שלי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אוטוטו נגמרת לי שנת ההטבה לדאטה ברכב. מבחינת מחיר אצל כלמוביל יוצא אותו דבר כמו ללכת ולקנות סים דאטה ברשת סלולארית. אז מה מומלץ? יש הבדל?

 

אצל כלמוביל עולה 12 ש"ח לחודש ל-3GB - אני לא מכיר תוכנית דאטה זולה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היום התקשרתי לפרטנר, שם אני מנוי סלולר, ונאמר לי שסים עם 1 ג'יגה יעלה 10 שח בחודש, ו-3 ג'יגה יעלה 13.

אנסה לבדוק מולם שלא טעו אבל בהנחה ולא, יש העדפות לכאן או לכאן?

פורסם

אם אתה לוקח את החבילה של כלמוביל אתה רק צריך לשלם במרכז השירות - וזהו. ל צריך לקחת סים להחליף וכו'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון בנוגע לאפליקציה של רדיוס 100FM במערכת של כלמוביל,

 

היי יודע שלקח זמן אבל אחרי המון עבודה אתמול הוצאנו גרסה חדשה וענקית לאפליקציה שלנו בכלמוביל!

מה חדש ?

 

* ניגון אוטומטי של התחנה האחרונה שלה האזנתם

* התווספו תחנות חדשות

* שיפור הAI שלומד את ההעדפות שלכם

* הצגה של הערוצים המושמעים במידה וזיפזפתם ואתם לא באפליציה לדוגמא בWaze

* שיפור האודיו, היציבות והדחיסה כדי לחסוך ברוחב פס

 

* ושמרתי את הטוב לסוף.... החלפת שירים בתוך הערוצים!!! ע"י לחיצה על הכפתור במסך או ע"י לחיצה כפולה בההגה! מבטיח לכם שזה ישנה לכם את החווית הנהיגה :)

 

אנחנו כבר עובדים במרץ על הגרסה הבאה

המשך נהיגה נעימה!

פורסם
עדכון בנוגע לאפליקציה של רדיוס 100FM במערכת של כלמוביל,

 

היי יודע שלקח זמן אבל אחרי המון עבודה אתמול הוצאנו גרסה חדשה וענקית לאפליקציה שלנו בכלמוביל!

מה חדש ?

 

* ניגון אוטומטי של התחנה האחרונה שלה האזנתם

* התווספו תחנות חדשות

* שיפור הAI שלומד את ההעדפות שלכם

* הצגה של הערוצים המושמעים במידה וזיפזפתם ואתם לא באפליציה לדוגמא בWaze

* שיפור האודיו, היציבות והדחיסה כדי לחסוך ברוחב פס

 

* ושמרתי את הטוב לסוף.... החלפת שירים בתוך הערוצים!!! ע"י לחיצה על הכפתור במסך או ע"י לחיצה כפולה בההגה! מבטיח לכם שזה ישנה לכם את החווית הנהיגה :)

 

אנחנו כבר עובדים במרץ על הגרסה הבאה

המשך נהיגה נעימה!

 

וואו! תודה!

 

אני מודה ומתוודה, אפליקציית רדיוס היא הדבר הכי בשימוש אצלי על המסך, וויז לוקח מקום שני...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
עדכון בנוגע לאפליקציה של רדיוס 100FM במערכת של כלמוביל,

 

היי יודע שלקח זמן אבל אחרי המון עבודה אתמול הוצאנו גרסה חדשה וענקית לאפליקציה שלנו בכלמוביל!

מה חדש ?

 

* ניגון אוטומטי של התחנה האחרונה שלה האזנתם

* התווספו תחנות חדשות

* שיפור הAI שלומד את ההעדפות שלכם

* הצגה של הערוצים המושמעים במידה וזיפזפתם ואתם לא באפליציה לדוגמא בWaze

* שיפור האודיו, היציבות והדחיסה כדי לחסוך ברוחב פס

 

* ושמרתי את הטוב לסוף.... החלפת שירים בתוך הערוצים!!! ע"י לחיצה על הכפתור במסך או ע"י לחיצה כפולה בההגה! מבטיח לכם שזה ישנה לכם את החווית הנהיגה :)

 

אנחנו כבר עובדים במרץ על הגרסה הבאה

המשך נהיגה נעימה!

 

היי, תודה על העדכון.

 

רציתי לדעת האם ה "באג" ברכבי טוסון ידוע לכם, שכאשר מבקשים להעביר תחנה זה מקפיץ ב 2 תחנות קדימה או אחורה?

פורסם

תודה רבה על העדכון.

שני דברים שנתקלתי.

 

1. העברת שיר לא עובדת בערוץ ההיסטוריה (אמנם לא שיר אבל עדיין)

2. עדיין בערוץ ההיסטוריה - המון פעמים אני מתחיל לשמוע פרק מסויים ומייד לאחר פרסומת הפרק מתחלף לפרק אחר. מאד מעצבן.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...