Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הערב הגיע עדכון נוסף של 450 מגה. לא הצלחתי למצוא מה חדש הפעם, אבל כמו שידידנו הבטיח - אפשר לדפדף בין התחנות ברדיוס באמצעות הבורר בהגה... חידוש ענק.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מניח שהוייז מתעדכן על הדרך גם כן, כיוון שבכל פעם שהם מוציאים עדכון פעם בחודש לדוגמא, הוייז עובר 2-3 עדכונים עד אז.

מאוד מעיק שאין יכולת לעדכן רק את הוייז או פר אפליקציה.

 

(הרי אם המערכת מבוססת אנדרואיד, כמה כבר עדכונים יש אם בכלל, אלה אם כן יש המון תיקוני באגים כאלו ואחרים).

כל הסרט נע סביב כך שאם הוא רוצה לעדכן את האפליקציה, את וייז ועוד כמה אפליקציות, זה דורש עדכון מלא של המערכת, מאוד מאוד מציק ומעיק.

 

לא משנה מה, על המפתחים לעבוד בנושא של עדכון פר אפליקציה ולשנות את השיטה, אי אפשר לעדכן בכל פעם 450 מגהבייטים ולשרוף 20-30 דקות בנסיעה כי המערכת מושבתת, אין בלוטות' וכו' וכו'.

 

די לעדכונים הגדולים, אנא, עברו לעדכונים פר אפליקציה בעדכון הגדול הבא שלכם.

פורסם

1. כלמוביל מוציאים חבילות של עדכונים כי קשה לנהל מאות עדכונים קטנים.

2. באפשרות הלקוח לדחות את העדכון ולבקש שיבצעו אותו כחלק מהטיפול התקופתי (להבנתי ללא חיוב)

3. מי שחס על חבילה הנתונים שלו יכול לבצע את העדכון בחניית הבית/עבודה ולהתחבר ל-WiFi של הבית/עבודה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
1. כלמוביל מוציאים חבילות של עדכונים כי קשה לנהל מאות עדכונים קטנים.

2. באפשרות הלקוח לדחות את העדכון ולבקש שיבצעו אותו כחלק מהטיפול התקופתי (להבנתי ללא חיוב)

3. מי שחס על חבילה הנתונים שלו יכול לבצע את העדכון בחניית הבית/עבודה ולהתחבר ל-WiFi של הבית/עבודה

 

תשאיר את המצבר עובד חצי שעה? אתה מתכוון גם לחכות באוטו או להשאיר אותו דולק וללכת? דבר שני, פחות מפריע לי הנפח גלישה.

הבעיה העיקרית היא שכל ההגדרות נמחקות לחלוטין: חיוג מהיר, מקומות בווייז, תחנות רדיו, אייקונים במסכי הבית...

מתיש להגדיר הכל מחדש

פורסם

לבעלי מיצובישי/יונדאי יש פתרון - אם פותחים את המערכת אפשר להתקין אפליקציות מהגוגל פליי, ואז כמובן הכל מתעדכן לבד, פר אפליקציה ובאופן שקוף למשתמש.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?626465-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%9C%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
1. כלמוביל מוציאים חבילות של עדכונים כי קשה לנהל מאות עדכונים קטנים.

2. באפשרות הלקוח לדחות את העדכון ולבקש שיבצעו אותו כחלק מהטיפול התקופתי (להבנתי ללא חיוב)

3. מי שחס על חבילה הנתונים שלו יכול לבצע את העדכון בחניית הבית/עבודה ולהתחבר ל-WiFi של הבית/עבודה

 

1. כל עדכון כזה לוקח 20-30 דקות

2. אני רוצה עדכון לוייז מדי שבוע, כאשר החברה מוציאה את זה ולא פעם בחודש כאשר היו 3 עדכונים או יותר באותו החודש

3. לא חסים על חבילת העדכונים מהסיבה הפשוטה, זה לוקח עד חצי שעה כולל ההתקנה והכל, זה החלק המתיש. אני צריך להפסיד נסיעה מענגת בלי רדיו, מוזיקה, טלפונים או קבלת שיחות רק בגלל זה? לא תודה.

4. החלק החריג ביותר הוא בכך שהמערכת מוחקת הכל, יש להגדיר מחדש את כל המערכת! להתחבר בבלוטות', הגדרות וכל מיני דברים שהגדרת קודם לכן.

 

אז אם נראה לך שככה אמורים להראות העדכונים והסבל שנובע מכך, אין לי מה להוסיף.

פורסם
לבעלי מיצובישי/יונדאי יש פתרון - אם פותחים את המערכת אפשר להתקין אפליקציות מהגוגל פליי, ואז כמובן הכל מתעדכן לבד, פר אפליקציה ובאופן שקוף למשתמש.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?626465-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A6%D7%94-%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%9C%D7%9E%D7%A1%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99

במערכות החדשות של האנדרואיד 5.1 הפליי לא עובד אבל אפשר להוריד APK'S ולהתקין

-= Clio 4 1.2T =-

IFR A130-6.1 - Focal Music Premium

פורסם

הווייז הזה מחרפן אותי. אחרי העדכון הוא כותב שהוא לא מכיר אותי והנתונים שלי אבדו במערכת השמש :(

פורסם

לא מעדכן עד לטיפול. בכלל, מה ההגיון להוציא את הHU המקורי במפעל, ואז להתקין משהו סיני בשקל ורבע ועוד להשקיע ב"פיתוח" של השיקוץ הזה. זה באמת עד כדי-כך משתלם לכלמוביל?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
לא מעדכן עד לטיפול. בכלל, מה ההגיון להוציא את הHU המקורי במפעל, ואז להתקין משהו סיני בשקל ורבע ועוד להשקיע ב"פיתוח" של השיקוץ הזה. זה באמת עד כדי-כך משתלם לכלמוביל?

 

זה משתלם ליבואן כי הוא מנסה להיות קשוב לרצונותיו של הצרכן הממוצע אני מכיר לא אחד ולא שניים שהמערכת הסינית הזאת הכריעה את הכף מול המתחרים. ממה שאני הספקתי להתרשם ממנה היא מערכת מספקת בהחלט - גם אם היא לא האיכותית ביותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מכל המערכות שקיימות כיום בעולם הרכב, זו המערכת הטובה ביותר. כך הבנתי מכל מה שקראתי בנושא. אני אישית מאוד מרוצה. אני משאיר את הרכב בחניה, מחובר לרשת האלחוטית, והוא מתעדכן. המצבר לא נגמר.

 

מה שכן מעצבן זה ההגדרות שנמחקות, וצריך להגדיר שם וסיסמה בוויז ואני כל פעם שוכח.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
מכל המערכות שקיימות כיום בעולם הרכב, זו המערכת הטובה ביותר. כך הבנתי מכל מה שקראתי בנושא. אני אישית מאוד מרוצה. אני משאיר את הרכב בחניה, מחובר לרשת האלחוטית, והוא מתעדכן. המצבר לא נגמר.

 

מה שכן מעצבן זה ההגדרות שנמחקות, וצריך להגדיר שם וסיסמה בוויז ואני כל פעם שוכח.

 

בוא לא נגזים, המערכת סבירה לחלוטין.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...