Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, ברשותי הונדה ג'אז 2003.

זהו חורף שני כבר שיש לי את האוטו, ויש לו בעיה קשה של חדירת מים לחלק האחורי של האוטו - מרחב הרגליים של המושבים האחוריים ומתחת למשטח הבגאז'. חורף שעבר הוצאתי מהמושבים האחוריים שני מגבות גוף גדולות ספוגות מים. עברתי פה על העצות לבעיות כאלו ואין מצב שכמות כזו באה מהמערכת של האוטו, מזגן / נוזל קירור / נוזל שמשות. רק מבחוץ. השאלה היא מאיפה זה חודר. אשמח להערות המחכימות

פורסם

ידוע לך על תאונה שהרכב עבר/החלפת חלקי מרכב? גש לפחח שיבדוק תיקוני פחחות/החלפת דלתות וכיוב'. יתכן וחודרים מים עקב תיקון רשלני

seat leon 1.8 20v

פורסם

ניסית לאתר לבד?

אתה יכול לשבת מאחור,ומישהו אחר מתחיל לשפוך מים,כך אולי תוכל לראות מאיפה הבעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היית לי בעיה דומה בתא המטען בסיוויק 00'. ניסיתי לאתר את מקור חדירת המים...נכנסתי לתא המטען, שפכתי מים עם צינור ואטמתי חורים בתחתית. לא עזר שום דבר עד שלא הבחנתי בסדקים קטנים מתחת לגומיית תא המטען. אחרי האטימה שלה הכל נפתר.

הסדקים הקטנים האלה יצרו בריכות של 10 ליטר בימים גשומים במיוחד. אני חיפשתי חורים גדולים...לא עלה בדעתי שמדובר בסדקים קטנים. גם הג'אז ידועה בבעיית חדירת מים. בדוק את הגומיה והפח מסביב. בהצלחה

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

×
×
  • תוכן חדש...