Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

לאחרונה התחדשנו בהונדה ג'אז שנת 2019 נפח 1.3 גיר רציף

ברכב מותקנת המערכת המקורית אך ראיתי שאין חיבור לאינטרנט, הדבר הראשון היה לחבר את המערכת דרך הסלולארי שלי.

אז הכל באמת עובד, כולל הוויז שהתעדכן.

אני מעוניין לחבר את המערכת לאינטרנט באופן קבוע עם סים נוסף.

ברכב ישנו ספרון של "אדי מערכות" על המערכת סטריאו, בשיחה איתם הם לא איתרו את הרכב ובכל מקרה ביקשו בסביבות 500 ש"ח להתקנה ראשונה ועוד 100 ומשהו שקל לחבילה כל שנה, מה שנראה לי יקר בטירוף.

בכל מקרה חיפשתי מתחת לתא כפפות ומצאתי שם מוחבא כבל USB של המערכת.

1. האם המערכת המקורי מגיעה עם חיבור לסים או רק USB לחיבור חיצוני.

2. במידה והחיבור מבוצע דרך USB ויש לקנות סטיק ( מודם ) האם יש משהו מומלץ או דברים מסוימים שיש לבדוק לפני רכישה באיביי.

אם יש למישהו איזה מדריך בנושא אשמח לקבל.   

×
×
  • תוכן חדש...