Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייל שרוצה לקנות רכב ויש אפשרות שיהיה תקופות שעד שבועיים לא אהיה בבית.

 

האם יש בעיה חוקית שהרכב ישב בחניה שבועיים? יש לו טסט ביטוח וכו' מן הסתם.

 

האם עליי לצפות לנזק מצד השכנים?

 

תודה

פורסם

לגבי השאלה הראשונה אין בעיה

 

לגבי השאלה השניה, אתה לא מצפה לתשובה.

 

אם תחנה ללא הפרעה לאחרים תקווה שלא יזיקו לרכב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין בעיה שרכב יעמוד בחנייה שבועיים.

במקרה הכי גרוע הוא לא יניע לך.

 

בקשר לשכנים - לשכנים שלי לא תהיה בעיה (יש לי שכן עם רכב שבקושי מזיז אותו) - לגבי שלך.. רק אתה יודע.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב שלי חנה ככה חודשיים. אומנם נדרשתי להחליף מצבר, אבל חוץ מזה היה בסדר גמור.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)

עד 60 יום זה לא מהווה מטרד. מעבר לזה? תקבל התרעה שתוך 14 יום הרכב ייגרר.

 

כל זה במידה והרכב בחנייה ציבורית, לא חנייה פרטית שלך בטאבו.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

כשהיה לי אקסנט עם לכה מתקלפת , הפריע לרעננית מסויימת שאני מחנה 3 ימים ונוסע לבסיס.

עם הגטס הייתי גם 28 יום מחוץ לבית וכשחזרתי היא הייתה מלאה בחול אבק ועלים... אבל אף אחד לא התלונן.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

אם מדובר בת"א (לא יודע לגבי ערים אחרות), כל עוד הרכב עם טסט לא מניחים דרישה לפינוי, הדרישה לפינוי מיועדת רק לרכבים ללא טסט (פג תוקף הטסט), או לרכבים ללא לוחית רישוי.

אם הרכב יהיה מוזנח/מלוכלך שנראה כמו רכב נטוש אפילו שיש לו טסט, יתכן שיתקשרו לבעל הרכב שינקה או שיזיז אותו, מבררים אם בעל הרכב נפטר/חו"ל.

אז שבועיים לא אמורה להיות בעיה.

פורסם

לא חושב שיש בעיה לעמיד רכב בחניה כמובן ולא במקום שמפריע להולכי רגל או לתנועה.

כל עוד לרכב יש טסט בתוקף אין בעיה לעמיד אותו חניה ציבורית ליד מקום מגורך.

 

אני אומר זאת כי גם אני מעמיד את הרכב שלי לתקופה של שבוע שבועיים ואפילו יותר ללא תזוזה,גם שהרכב מלוכלך מסופות חול וכו'...

 

לפעמים לשכנים יש צרות עין כי אתה בעצם תופס חניה על חשבונם במיוחד שיש מצוקת חניה ברחוב,לגבי פגיעה ברכב הכול יכול לקרות ,ממליץ לך להתקין מצלמה מהדירה שלך לכיוון הרכב.

פורסם

אין שום בעיה שתחנה את הרכב כמה שבא לך, ובתנאי שהוא עם טסט בתוקף, ואתה חונה בהתאם לתקנות החניה המקומיות.

הקישור שהובא כאן מדבר על רכב נטוש ולכן אינו רלוונטי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...