Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני עד 60000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני יודע שהנושא הזה נטחן עד דק, אבל אני מחפש המלצה לרכב סופר מיני עד 60000 ש"ח.

הדרישות הן אמינות, אחזקה זולה, ושיהיה חסכוני ככל שניתן.

אני גם עובד וגר באזור חיפה, אז רצוי מנוע שידע להתמודד עם העליות.

 

בעיקרון הרכבים שחשבתי עליהם עד כה הם:

סיאט איביזה/סקודה פאביה, יונאי i20, וטויוטה יאריס.

השנתון שאני מחפש הוא 2011-2012.

 

אשמח להמלצה על רכב שיוכל להיכנס בתקציב.

 

תודה!

פורסם

קניית רכב גרמני עם גיר DSG7 ועוד ללא אחריות זה לא פחות מלהיות מהמר כבד.

טויוטה יאריס- גם היא מגיעה בחלק מהדגמים עם גיר רובוטי-שם יש אולי פחות תקלות אבל לא בטוח,שיהיה לך נעים לנסוע ברכב כזה.

לא כתבת אם אתה מעוניין בידני או אוטומטי,כדאי לבדוק אם יש ספייסטאר ידנית חדשה ואם כן עם איזה מנוע היא מגיעה.

אם רק אוטומטי I20 אופציה לא רעה והייתי מסתכל גם על סוזוקי סוויפט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

במידה וזה רק אוטמוט הייתי באמת הולך חושב על האופציה של I20 או מוסיף לרשימה את הקיה פיקנטו,לגבי אמינות שתיהן מאוד אמינות, לי אישית היה יותר ניסיון אישי עם פיקנטו ואני יכול להגיד שהרכב מצויין ומאוד אמין,

יצא לך לנהוג על אחת מהמכוניות שציינת? לוודא שזה באמת נוח ומתאים לך?

פורסם

יצא לי לנהוג על האיביזה והפאביה. רכבים מהנים סה"כ, אבל אני חושש מהאחזקה שלהם.

 

על הטויוטה ועל ה-i20 לא יצא לי לנהוג עדיין.

פורסם

הפיקנטו קצת קטנה לי ואת הספייס סטאר אני לא ממש מכיר.

 

מישהו יכול להמליץ על מה עדיף ללכת - i20 או יאריס?

יש עוד רכבים שכדאי לשקול?

פורסם

פיקנטו זו מיני, ריו זו סופרמיני עם מכלולים זהים לI20.

מבדיקה אכן יאריס 2012 נכנסת בתקציב ולה יש גיר רציף.

מיצובישי ספייס סטאר, ניסן מיקרה , הונדה ג'אז גם אופציות ריאליות.

פורסם

ניסאן מיקרה והונדה ג'אז הם לא רכבים יפים בעיניי.

אם ההתלבטות כרגע היא בין i20 לבין יאריס, כאשר היאריס כמובן יקרה יותר עבור אותו שנתון, על מה הייתם ממליצים?

פורסם (נערך)

למען הסר ספק, סקודה פאביה 2012 אוטומט.

מומלץ או לא?

 

המגיב הראשון קצת הפתיע אותי אם ההמלצה השלילית החריפה.

עריכה אחרונה על ידי SkeletonBoy
פורסם

הגיר יכול להיות סוג של הימור , יכול להיות שיעבוד תקין (יש כאלה) ,יכול להיות שידרוש החלפת מצמדים שאולי אפשר לבלוע את זה ומקרה קיצוני, החלפה של מוח גיר.

פורסם

מה עם קיו ריו ידנית? לדעתי זאת יכולה להיות אופציה טובה. המרווח הפנימי שלה טוב (ציינת את זה כשמשהו שחשוב לך), איכות הנסיעה בסדר גמור (אם כי כדאי שתיקח לנסיעת מבחן ותרגיש בעצמך) ותא המטען מציע אחלה נפח ביחס לאחרות בקטגוריה.

×
×
  • תוכן חדש...