Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סליל הצתה לקיה פיקנטו 11 - 1250


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, ברשותי קיה פיקנטו 11 אוטו', נפח 1250

לאחרונה התחילו רעידות קלות במנוע בעצירה משולב סמל מנוע מהבהב.

בחיבור סורק למחשב, נמצאה 'תקלה במערכת ההצתה'.

 

החלפתי 4 פלגים, עשיתי בדיקת חוטי הצתה, כולם מגיבים בהוצאת החוט.

נשאר לי סליל הצתה

 

רכשתי סליל לפיקנטו/ספארק מודל 2730102600.

 

14641917_10209643716081946_1457281719826974012_n.jpg

 

 

 

הסליל הקיים הוא סליל אחר

14713580_10209643716161948_3227820367905986121_n.jpg

 

 

לאחר בדיקה לדגם המנוע G4LA 1250 נמצא כי הסליל התואם זה סליל ליונדאי I20

 

https://www.onderdelenlijn.nl/en/car-parts-stock/information/make/hyundai/model/i10/part/ignition-coil/partid/4552723/

 

 

 

כל חנויות חלקי חילוף שבדקתי מציעים לי אוטומטית את אותו הדגם שרכשתי 2730102600

 

 

האם מישהו יכול לעזור לי במציאת הסליל התואם לרכב?

עריכה אחרונה על ידי Hyundai1
פורסם
27301-03100

 

[ATTACH=CONFIG]474801[/ATTACH]

 

בכל מקרה אל תקנה סתם סליל לפני שאתה סורק שוב ומוציא קוד תקלה.

 

 

אוקי, כמו שחשבתי, תודה.

בכל מקרה מה עלות ממוצעת של הסליל הזה?

פורסם (נערך)

תתקשר ליונדאי שופ כדי לברר, כי לצערי אין לא באיביי ולא בקוראפס.

 

במקביל תנסה להעביר את הסליל עצמו לבראקט הישן, יכול להיות שזה אותו סליל בבסיס, רק ברזלים שונים.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם
תתקשר ליונדאי שופ כדי לברר, כי לצערי אין לא באיביי ולא בקוראפס.

 

במקביל תנסה להעביר את הסליל עצמו לבראקט הישן, יכול להיות שזה אותו סליל בבסיס, רק ברזלים שונים.

 

זה נראה אותו סליל, השאלה האם הוא מתאים לדגם לפי המפרט הטכני?



ראיתי שהוא מתאים לנפח מנוע אלף .. ולא 1250 כמו שקיים אצלי

פורסם

P0300 זוהתה הצתה מאוחרת בצילינדר אחד או יותר

P0304 זוהתה הצתה החטאת בעירה בצילינדר 4

P0314 זוהתה הצתה החטאת בעירה בצילינדר בודד (לא זוהה הצילינדר)

פורסם (נערך)

^ לפי מספרי התקלות הנ"ל, נראה שיש בעיה בהצתה בצילינדר מס' 4.

מכיוון שהחלפת פלאגים ובדקת את חוטי ההצתה, סביר להניח שאכן מדובר בסליל הצתה תקול של צילינדר מס'4.

 

תוכל להחליף את הסלילים בין הצילינדרים ואז לסרוק תקלות.

למשל תחליף בין סלילי ההצתה של צילינדר 4 עם צילינדר 3.

ואז אתה אמור לקבל קוד תקלה P303 במקום P304 וכך תוכל לדעת שאכן הסליל תקול.

 

טיפ - לפני החלפת הסלילים (3 ו-4) לצורך הבדיקה, תדאג לסמן את סליל הצתה מס'4 כדי שתוכל לדעת איזה סליל הוא התקול.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם

אוקי, תודה.

 

חיברתי את הרכיב אנגי ועשיתי סריקה ..

קיבלתי גם

 

P0036 - כשל במעגל חימום חיישן חמצן ( צד 1 חיישן אחורי)

 

האם זה תוצאה של התקלות הקודמות ?

פורסם
1. זה לא בהכרח קשור לתקלות הקודמות שהופיעו

2. האם החלפת בין סלילי ההצתה (3 ו-4) והתקבל הפעם קוד תקלה P303 ?

 

החלפתי, אך המנוע לא מניע.

וגם עשיתי סריקה באנגי הוא עדיין נשאר על צילנדר 4, אך לדעתי לא הספיק ללמוד את התקלה.

פורסם

נשמע שישנן עוד תקלות מלבד הבעיה בסליל ההצתה..

 

1. המצבר חדש ?

2. ניסית להניע עם כבלים ?

3. אם אפשרי, תאפס את קודי התקלה ותסרוק מחדש - תעדכן אותנו

4. תשקול להתייעץ עם אסף (במידה שפנוי) ואם זה דחוף ואתה לא תופס אותו אז כדאי להזמין גרר ולהכניס למוסך.

×
×
  • תוכן חדש...