Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מבצע": טיפו 1.4 ידנית ב-86000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שאלתי את עצמי. כי לא מעניין אותי. הרכב הזה לא אופציה בשבילי, לא אופציה בשביל אשתי, לא בשביל אחי או אשתו, אבא שלי, גיסי או כל אחד אחר שאני מכיר. לכן הוא לא מעניין אותי. אם יהיו יותר או פחות טיפו על הכביש לא ישפר ולא ירע את מצב רוחי.

 

אותך אני רואה שהוא מעניין, ועל כן יש לך, בגדול, כמה אפשרויות. לקנות אותו במחיר שהוא מוצע, לקנות מתחרה (אותה ראפיד, שבניכוי חששות DSG7 היא באמת מכונית לא רעה), לנסוע לרומניה ולקנות שם - העולם מונח לרגליך, יוסי. אבל מה, אתה באת עם וונדטה לטיפו, והאמת אין לי מושג למה. מסבירים לך, באופן יחסי לחו"ל היא מתומחרת כמו כל היתר. דוגרי - מה לעזאזל אתה רוצה? מה נטפלת למובילת המשפחות עולם שלישי הזאת?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שכחתם רק לציין פרט קטן ושולי, שברומניה השכר הממוצע הוא 650 יורו בחודש ברוטו (פחות מ-3000 ש"ח...).

בארץ השכר הממוצע הוא באזור 10,000 ש"ח.

בעצם, בתמונה הכוללת, מסכנים הרומנים שהם צריכים לשלם כ"כ הרבה על רכב..

פורסם

אבל הטיפו זולה!

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אף אחד אינו נטפל "לעזאזל" וחלילה לרכב הזה, בניגוד למה שאתה חושב. היו לי אלפות, לנציות, ופיאטים, בעבר, יותר מאשר לך היו ועוד יהיו.

הרכב הזה, די בסדר, לפי המבחנים שנערכו עליו בחו"ל.

וכמו שהוא לא מעניין אותך ועוד הרבה אנשים כאן, הוא לא מהווה אופצייה אטרקטיבית למחירו. כאן. יש?

זו גם הסיבה שהוא אינו מעניין אף כתב רכב בארץ. או הרבה לקוחות. לא רלוונטי.

תנסה להדביק עליו מחיר של, נגיד, 77000 שקל, ומבטיח לך, שימי הזוהר של ה-UNO וה-PUNTO של פעם יחזרו במהרה. וקבלת להיט מכירות.

פעם קנו אצלנו רק אוטומטיות. כמעט. 1600. כשתמחרו גיר רגיל במחיר נורמלי, כבר לא היה אכפת לאף אחד פתאום שיש עוד דוושה ברכבם. התחילו להימכר. בכמויות. הכל יחסי, כן?

ונכון, פעם רציתי לקנות את ה-אוטומטית. המחיר דווקא היה נסבל.

אבל נוחות הנסיעה הזוועתית, בעיקר בכבישים שלא נסללו "אתמול", רעש המנוע, הגיר העצל, שאינו ממהר להוריד הילוכים, תצרוכת הדלק הנוראית של רכב ההשכרה שהיה ברשותי, ולבסוף גולת הכותרת, המוביל איי, שסמל"ת אינם מעוניינים להיפרד ממנו, כל אלה הכריעו לבסוף, לאי הזמנת הרכב.

אין שום קשר בין הטיפו "ההיא" ל-1400 הנוכחית, ש{לדעתי} עדיין יקרה מדי לשוק ולדרישות שלנו. כאן.

כל אחד בדעותיו. כן?

עכשיו לך תשכנע לקוח שהוא צריך לשפוך 87000 שקל על רכב סדאן, 1400 עם גיר רגיל, פיאט, עם מוניטין של פיאט{מבלי לפגוע,כן?}, ועוד כאלה. וכמובן 92000 שקל אחרי ה"מבצע" הנוכחי. אילו היית איש מכירות, שם, היית מצליח?

פורסם

יוסי, הכל טוב, הכל מעולה. לא שווה את הכסף. גרוטאה מתה, וזה עוד לפני שהחלידה מרוב תקלות החשמל. עדיין לא הבנתי למה היא אייטם, על אחת כמה וכמה אם היא לא מעניינת אף אחד - למה היא מעניינת אותך? אתה רוצה לקנות? תנהל מו"מ. לא מצליח? תקנה מתחרה. רוצה דווקא אותה? תקנה. לא הבנתי מה טובה הטיפו מאחרות שהיא מקבלת אייטם. ראית כבר (רק שאתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך) שהיא דווקא מתומחרת סביר ביחס לחו"ל. או שאתה כמו ההוא משרשור ג'וליה שרצה וולוצ'ה והיא יקרה לו? רבאכ, גם לי הג'וליה תלתן יקרה מדי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הג'וליה תלתן אכן יקרה אבסולוטית עבורי, ואני אכן מאמין שהיא מתומחרת סביר לאיכויות שלה. מה שדורקי אמר, אפילו בלי הקריצה בסוף.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
עדיין לא הבנתי למה היא אייטם, על אחת כמה וכמה אם היא לא מעניינת אף אחד - למה היא מעניינת אותך? אתה רוצה לקנות? תנהל מו"מ. לא מצליח? תקנה מתחרה. רוצה דווקא אותה? תקנה. לא הבנתי מה טובה הטיפו מאחרות שהיא מקבלת אייטם...

 

לא זכור לי שחוקי הפורום קובעים שפותח שרשור צריך לנמק את הסיבות שהביאו אותו לפתיחת השרשור...

 

מה פתאום הוא מודה?

הג'וליה מתומחרת סופר סביר ביחס לאיכויות שלה, אבל היא יקרה אבסולוטית ;-)

כמו שאמר לי פעם לקוח עם כלב תחש עם עודף משקל שגרם לו להראות יותר רחב מארוך, "הוא נמוך למשקלו"...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא זכור לי שחוקי הפורום קובעים שפותח שרשור צריך לנמק את הסיבות שהביאו אותו לפתיחת השרשור...

 

לא זכור לי שחוקי הפורום אוסרים עלי לשאול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

spoken like a true lawyer :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שכחתם רק לציין פרט קטן ושולי, שברומניה השכר הממוצע הוא 650 יורו בחודש ברוטו (פחות מ-3000 ש"ח...).

בארץ השכר הממוצע הוא באזור 10,000 ש"ח.

בעצם, בתמונה הכוללת, מסכנים הרומנים שהם צריכים לשלם כ"כ הרבה על רכב..

 

שכר ממוצע זה אומר שיש אנשים שמקבלים פחות מזה,שלא תחשוב בטעות שמישהו שמקבל 10 אלף נקי בחודש יסתכל לכיוון טיפו בכלל.

בכללי המחיר סביר לדעתי.

שבוע הבא יש תוכנית של עושות חשבון בערוץ 10 לגבי רכבים כדאי להסתכל.


×
×
  • תוכן חדש...