Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מבצע": טיפו 1.4 ידנית ב-86000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הריו 1.4 הידנית שנמכרה פה בעבר לא עפה כמו לחמניות , כנל הI30 סטיישן 1.4.

 

זה כי אנשים בוכים שאין להם כסף, אבל גיר ידני זה חובה...

 

 

יש היום מה שלא היה בכלל לפני שנים, פתרונות תחברותיים נאותים במחירים של עשרות אלפי ש"ח פחות ממשפחתיות המיינסטרים.

נכון, צריך לוותר על פינוקים, ברמת הגימור וגם באבזור, אולי גם ביצועים פחות טובים, אבל כל הצרכים (בניגוד לחשקים) נענים. הרכב מרווח מספיק למשפחה של שני ילדים, וייקח אותה מ-א' ל-ב'.

כל זה עם מימון נוח ושלוש שנים אחריות.

 

זה שיפור גדול מאוד ממה שהיה זמין פעם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה כי אנשים בוכים שאין להם כסף, אבל גיר ידני זה חובה...

 

 

יש היום מה שלא היה בכלל לפני שנים, פתרונות תחברותיים נאותים במחירים של עשרות אלפי ש"ח פחות ממשפחתיות המיינסטרים.

נכון, צריך לוותר על פינוקים, ברמת הגימור וגם באבזור, אולי גם ביצועים פחות טובים, אבל כל הצרכים (בניגוד לחשקים) נענים. הרכב מרווח מספיק למשפחה של שני ילדים, וייקח אותה מ-א' ל-ב'.

כל זה עם מימון נוח ושלוש שנים אחריות.

 

זה שיפור גדול מאוד ממה שהיה זמין פעם.

 

מסכים איתך לחלוטין.

הרפאיד היום בגודל של האוקטיבה הקודמת, הפלואנס בגודל של רכבי מנהלים שקדמו לה וכו'


×
×
  • תוכן חדש...