Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול שאלתי פה בפורום היכן ניתן לקנות כיסויים יפים לאוטו .

היום נסעתי לסיבוב קטן בחנויות היותר גדולות (אייס , הום סנטר , ואוטו דיפו)

אייס - אותם מחירים ב-ד-י-ו-ק כמו ב אוטו דיפו , מבחר יותר קטן

הום סנטר - יקר , חוסר במבחר

אוטו דיפו (כמה שאני שונא את המקום) - מחירים יקרים , מלבד מבצעים שפשוט נותנים חשק לקנות

מצאתי כיסוי ב 120 ש"ח , פשוט מושלם , מה שחיפשתי , מבחר גדול מאד .

 

שורה תחתונה , תלכו , תחפשו בחנויות האלה , ושווה לקנות שם , רק את המוצרים שבמבצע , אבל ממש שווה .

פורסם

כמו שידידינו מלמעלה אמר אייס=אוטו דיפו

 

אגב אמרתי לך אתמול [בדיון שלך] שיש להם את המבצע ב120 שח לכיסויים..שמח שאתה מרוצה [אגב יהיה נחמד אם תעלה תמונה הממחישה את הכיסויים מולבשים על המושבים].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מניסיון אישי של כמה פעמים - בחנויות החלפים לרכב ה"רגילות" (לא ברשתות), כמו ביפו, תחנה מרכזית פ"ת וכו', אפשר להשיג את אותו מוצר במחירים זולים בהרבה.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

לא היה לי כח להתחיל לעשות סיבובים סביב עצמי

הגעתי לאיזור (חוצות המפרץ) שבו יש את 3 החנויות כמעט צמודות אחת לשניה

עשיתי השוואה קטנה וקניתי

החנות ה"חפרית" הכי קרובה היא מאד רחוקה ורק המרחק הפך את הקניה שם ללא שווה .

 

אני אנסה להעלות תמונות מחר (שיהיה אור)

פורסם

אם כבר מדברים על זה - בפולו יש פלסטיק מעצבן בתחתית המושב, המונע הלבשה של הכיסוי.

 

האם לפרק ?

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם
אם כבר מדברים על זה - בפולו יש פלסטיק מעצבן בתחתית המושב, המונע הלבשה של הכיסוי.

 

האם לפרק ?

 

גם בפביה יש את זה..

תיקח את הוו המתכתי של חוטי קשירה ותפוס אותו בחלק התחתון של הפלסטיק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא הבנתי על איזה פלסטיק מדובר ואיפה

 

מחר בכל מקרה אני אנסה לצלם את המושבים.

תודה לכולם על העזרה

×
×
  • תוכן חדש...