Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאיזה רכב, אם הרכב קטן, אולי עדיף כי המוזיקה לכלל הרכב תגיע מהרמקולים הקדמיים.

במידה והרכב בגודל משפחתית ויותר , אפשר להוסיף רמקולים ליצירת אוירה נוספת.

 

ספר מה עוד יש ברכב - איזה רמקולים, וכיצד הרמקולים החדשים יקבלו חיבור.

האם בדלתות יש כבר רמקולים אחרים, ואתה רוצה להחליף / לשדרג.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מדובר בסקודה ראפיד.

כרגע מותקן ברכב סט קומפוננט של הרץ סדרת mille

מוגבר ע"י מגבר 4 ערוצים של הרץ.

מונובלוק סאונד סרטים עם סאב jl audio.

יש לי סט של מורל וירטוס שהוופר (מיד באס ) צריך לחזור מתיקון (כבר חודשיים - בזמן הזה התחדשתי ועברתי להרץ )

חשבתי לשים את אותם בדלתות מאחור מוגברים. יש לי 2 ערוצים פנויים.

משום מה חסרים לי צלילים של בין הסאב לבין הטוויטר.

הציוד הותקן ע"י מתקין תותח

פורסם

רשום בבקשה דגמים מדוייקים של כל הציוד. הוסף מידע גם לגבי יחידת הראש.

יתכן וניתן להפיק יותר ממנו כבר כעת ללא הוספת ציוד נוסף.

 

האם בוצע בידוד/איטום?

פורסם

בעניין: הוספת וופרים לדלתות האחוריות ?

לצערי לא מצאתי תואם מקור עם יציאות RCA לרכב

אני לא מחליף יחידת ראש ליחידה אחרת בגלל שניתוק הגבלת החלקה , כיווני אורות ועוד פונקציות שנעשות רק דרך היחידה המקורית.

השקעתי במנחת איכותי מאוד של אודיסון שהוא מספר 1.

קומפוננט HERTZ MPK 165.3

מגבר Hertz HE4/.1 4 channel 800W class d

סאב jl audio 10w3

מוגבר ע"י מונובלוק saundstrem picaso class d

בידוד מקומי מאחורי המיד לא כל הדלת.

 

אגב, תודה למתיישבים.

פורסם

זה רעיון רע.

המיקום בדלתות האחוריות הוא מיקום אקוסטי גרוע.

המיקום המומלץ הוא על המגש האחורי ,ואם כבר אתה מוסיף אז את כל הסט ולא רק את הוופרים.

 

ומה זאת אומרת :

"משום מה חסרים לי צלילים של בין הסאב לבין הטוויטר".?



 

פורסם

ברכב הקודם שלי היה מורכב הסט של המורל וירטוס. אותם שירים נשמעים כעת אחרת.

זאת אומרת שהטוויטרים והסאב נשמעים היטב ויש צלילים שאני לא שומע אותם או שומע חלש ביחס לסט הקודם. אני מדבר על סאונד בתדרים של המיד סאב.

פורסם

אתה יכול להעלות תמונה של הכיוונים במגבר?

(ואם יש צורך לסמן לאן בדיוק החוגה בכפתור פונה, אז גם זה יהיה נחמד)

 

כמו כן, בהתאם לבקשותיו של אדי (lanosforce) בשרשורים אחרים האם תוכל לעשות מדידת RTA באמצעות אפליקציה פשוטה בטלפון בעת ניגון רעש ורוד? זה יכול אולי לעזור לאתר את טווח התדרים הבעייתי.

 

אגב, ברור שזה ישמע כעת אחרת.

גם רכב אחר וגם סט אחר של חברה אחרת.

פורסם

א', מציע לענין בשרשור את אדי עצמו (lanosforce) וגם את אייל (ליין מן). אולי איתם יגיעו עוד מומחים :wink:.

מהבנתי הצנועה בנושא, נראה לי שהפיק הזה שיש לך באזור ה-1.5K-2K הרץ מאפיל לך על תחום המיד-באס שאתה מחפש.

את הפיק בגבוהים אני מייחס לטעות מדידה (סביר שמגבלת מיקרופון של הטלפון או משהו בסגנון), אם כי אולי טעות בידי.

מציע גם במקביל לעבור על השרשור לאודיופיל המתחיל, בעיקר אולי החל מההתייחסות בעמ' השני ל"עקומת הבית".

 

ב', תעביר את ה-MODE של הקרוסאובר השמאלי (A) ל-Hi Pass (עד הסוף שמאלה).

בהנחה והסימונים של כפתור התדרים מציגים נקודות ליניאריות, אז המיקום הנוכחי בין 40 לקו מעליו הוא פחות או יותר הגיוני.

כך הוופר לא יצטרך להתאמץ לנגן תדרים נמוכים (אותם משלים הסאב) ואולי זה קצת יקל עליו בשחזור שאר התדרים.

בהזדמנות זאת, העלה אולי גם תמונה של הכיוונים במגבר הסאב, לוודא שגם הם במקום הנכון.

פורסם

את הכיוון הראשוני הזה עשה לי המתקין (אני לא נגעתי בגלל חוסר ידע )

להבנתי ה HI PASS ינגן רק את התדרים הגבוהים , משמע לא יגיע לקרוס תדרים נמוכים למיד, מה שיגרום רק לטוויטר לנגן.

 

יכול להיות שפשוט הורדת הציפ בקרוס ל -1 DB יכול לאזן קצת את העניין?

או שעדיף לא לגעת בזה?

פורסם

היי-פאס אכן מעביר רק תדרים גבוהים יותר ממה שמכוון אליו.

אבל האזור בין ה-40 לפס מעליו (שנניח ליניארי ולכן מייצג כ-130 הרץ) הוא אזור שמנוגן בצורה עדיפה ע"י הסאבוופר (הכוונה לתדרים שנמוכים מנקודת הכיוון בטווח המדובר). נקודת החיתוך בין המידבאס לטוויטר בכלל נמצאת ב-3.5K הרץ.

 

אם הטוויטר נשמע לך חזק באופן כללי, ניתן בהחלט להנחית אותו דרך הקרוס (אין לך הרבה אפשרויות אחרות לעשות זאת בתצורה הנוכחית ממילא). אבל אתה בטוח שיש לך שם אפשרות ל- 1dB-? לפי מה שאני רואה קיים רק 0dB או 2dB+.

 

אפשרות נוספת תהיה לשנות את הזוויות אליהן מופנים הטוויטרים.

פורסם

אבדוק בחוברת של הקומפוננט אם אפשר להוריד DB לפני שאני פותח את הדלת.

 

לגבי הטוויטר, לא ניתן לשנות זווית - הוא יושב בדלת במקום יעודי.

×
×
  • תוכן חדש...