Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לרכב מסוג סיטרואן c4 2011

באיזור המרכז.

במחיר שפוי וביצוע מקצועי.

מילוי גז למזגן כמובן !!!

יש חיה כזאת? או שאני הוזה?

עריכה אחרונה על ידי technet
נשמטה המילה למזגן מהכותרת
פורסם

כדאי לך לקנות שעונים ובלון גז. בפעם הראשונה אם אין גז בכלל תלך לעשות וואקום אצל בעל מקצוע. מאז כל פעם שביצועי המיזוג פוחתים תמלא גז עם שעונים. בלון גז יכל להספיק ל 15 מילויים ועולה בערך 350 שקל. על השעונים תסתכל כהשקעה חד פעמית.... אם אתה לא מתכנן לתקן אתה תחסוך המון כסף על מילוי גז כל כמה חודשים.

פורסם

כפר ירכא יש מוסכים פתוחים בשבת . קצת רחוק מהמרכז . תעשה טיול משולב לגליל...

אולי יש בטירה מוסך פתוח עם המכונה הזו אבל אני לא מכיר. הדרישה למכונה החדשה היא קשיחה?

פורסם

ביקשת מחיר שפוי..... אולי בשבילך מחיר שפוי זה 250 ולא 350 כמו שגובים על התהליך. אם אתה רוצה להישאר במצב הזה יתכן שכדאי לך מה שהצעתי... כמו כן לרוב בעלי מקצוע לא מבצעים וואקום מלא אלא רק 10 דקות כדי לחסוך זמן מכונה ולטפל בעוד רכבים. בכל מקרה העצות שלי לא תואמות לשאלה שלך או לתשובה שאתה רוצה לקבל. אף בעל מקצוע לא יקח מחיר יותר נמוך ואם כן יתכן שהמכונה שלו לא מתוחזקת כי יש למכונה פילטרים וסופגי לחות שצריך להחליף אותם כל שנה. מה שיקרה זה שאתה תקבל גז עם לחות שתגרום לנזק ארוך טווח למערכת. אבל שוב אל תקשיב לעצות שלי הן עצות אחיתופל.

פורסם

לדעתי אתה לא צריך את המכונה, מאחר ויש לך דליפה.

המכונה שואבת את גז הקרור, שוקלת ומכניסה בדיוק את הכמות.

בזמן השאיבה, וביצוע הואקום - מאחר ויש לך דליפה, יכנס אויר מבחוץ למערכת.

 

לכן עדיף לא להוציא את הגז, רק למלא גז לפי הלחצים הנדרשים במערכת.

ואת זה אפשר עם בלון ושעונים.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

danniel

האם אין אפשרות עם בלון, שעון וצנרת ולפי מידת הלחץ המופיעה בשעון.

לבצע השלמת מילוי ללחץ אשר מבקש היצרן, האם במצב הנ"ל חובה מכונה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אמי לא חושב שאפשר עם שעונים להגיע לכמות קרר מדוייקת שקבע היצרן.

 

הטולרנסים קטנים, נניח 600 גרם +/- 25 גרם.

 

 

פורסם

danniel

האם אין אפשרות עם בלון, שעון וצנרת ולפי מידת הלחץ המופיעה בשעון.

לבצע השלמת מילוי ללחץ אשר מבקש היצרן, האם במצב הנ"ל חובה מכונה.

 

אייל.

מה שאמר בוקי, מילוי קרר רק עם משקל אחרת לא תטען את המערכת כמו שצריך או תטען יותר מידי.

×
×
  • תוכן חדש...