Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת חלון בגג.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם עליי לחשוש מהתקנת חלון בגג?

נתקלתי בחבר'ה מגנות שמבצעים התקנות מקצועיות.

האם הדבר מסכן את גג הרכב?

האם מישהו התקין ויכול לתת חוות דעת?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אין צורך בחתימה....

פורסם

הם נחשבים מקצועיים ומבצעים התקנות ליבואנים, ככה שבעקרון אין לך מה לחשוש.

קח בחשבון שאם הרכב באחריות אז היא כנראה תפוג עקב ההתקנה הזאת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

שום אחריות לא תפוג! למה לכתוב סתם?!

לאחר חיתוך הגג מתבצע טיפול נגד חלודה ואם תתפתח חלודה בגג, יש לך אחריות מתקין.

המתקין דואג גם לרישוי מתאים כולל רישום ברישיון הרכב.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם
שום אחריות לא תפוג! למה לכתוב סתם?!

לאחר חיתוך הגג מתבצע טיפול נגד חלודה ואם תתפתח חלודה בגג, יש לך אחריות מתקין.

המתקין דואג גם לרישוי מתאים כולל רישום ברישיון הרכב.

 

היה פה לא מזמן מישהו עם הונדה באחריות שבירר עם היבואן ואמרו לו בפירוש שהאחריות תפוג, אבל כמובן שעדיף לקפוץ ולהלעיז. מה עוזרת לי אחריות מתקין אם יש בעיה ברכב והיבואן מתנער כי הוא טוען שמתקין הגג עשה נזק למשהו אחר?

 

בכל מקרה רכבו של פות"ש לא באחריות כך שמדובר בדיון תיאורתטי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
הם נחשבים מקצועיים ומבצעים התקנות ליבואנים, ככה שבעקרון אין לך מה לחשוש.

קח בחשבון שאם הרכב באחריות אז היא כנראה תפוג עקב ההתקנה הזאת.

 

מה זאת אומרת מבצעים התקנות ליבואנים?

כשאתה מזמין רכב ברמת גימור הגבוהה יותר עם סאן רוף, הרכב לא מגיע עם סאן רוף מהמפעל?

פורסם

אוקיי ממבט קצר באתר שלהם הבנתי

חלונות גג לא מקוריים הם עם כפתורי שליטה שנראים כמו קודן וכשהחלון נפתח, הוא נפתח מעל לגג ולא לתוך הגג

פורסם

אתה לא טועה ויתרה מכך, הם עושים לכל דגמי הסובארו התקנה מקומית.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אין צורך בחתימה....

פורסם

נניח רכשתי אוטו חדש, האם ניתן לדעת בשקיפות מלאה איזה מהתוספות שהוספתי יותקנו בארץ ואיזה יגיעו מהיצרן?

לא היה לי מושג שאשכרה עושים סאן רוף בארץ לרכבים חדשים.

פורסם

הסאנרוף המזוייף? לא תודה.

את האמת שההצעה לסאנרוף לא באה ממני, אלא מאישתי.

אין צורך בחתימה....

×
×
  • תוכן חדש...