Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מדובר בגולף GTI MK5

ראיתי את הפרסום הנ"ל לגבי קלאץ מחוזק\משופר ל-DSG6:

http://www.pitstop.co.il/Product/apr-dsg-clutch

הרכב מקורי לחלוטין ונוסע תקין, לעיתים יש קפיצות קטנות בעיקר בתחילת נסיעה וברוורס.

ולפי המוסכניק הקלאץ קצת עייף אך לא משהו קריטי שדורש החלפה...

אני מתלבט אם להתקין את המשופר למקרה שאחליט בעתיד לשפר את האוטו...

יש לי כמה שאלות בנוגע לקלאץ ואודה לעזרתכם.

 

1. האם הוא באמת יותר טוב מהמקורי ועדיף עליו?

2. לא יהיה יותר זול להזמין אותו מחו"ל? אני בחודש הבא אהיה בארה"ב.

3. יש חלקים נלווים שצריך להחליף כשמחליפים קלאץ?

 

תודה

פורסם

לפי דף המוצר באתר של APR מדובר בקלאץ' מחוזק שמכיל יותר פלטות מהמקורי. באופן כללי הוא מיועד לרכבים משופרים בהם עובר יותר כח בתמסורת, לא יודע אם הוא מתאים לרכב סטוק.

אם יתפסו אותך במסלול הירוק אתה עלול להשאיר קנס נאה ואולי אפילו את הקלאץ', כי פקיד חרוץ מידי עלול להחליט שאתה צריך להציג לו אישור משרד התחבורה או איזו שטות אחרת. שיקול שלך.

כשמחליפים קלאץ' צריך להחליף נוזל בתיבה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אם תקנה בחול,אחריות במפורש לא תקבל (מנסיון).

אצלי החלפת שמן (2500ש"ח) בגיר שיפרה משמעותית את

פעולת הגיר,והחלפת תכנה עוד יותר עזרה ואצלי היו 430-450 כ"ס בגלגל

ויותר מ 25000 ק"מ בנסיעה יום יומית.

פורסם

אני יכול לנסות את מה שאמרת אבל זה לא זול החלפת שמן פלוס תוכנה, למעשה המחיר לא רחוק מעלות קלאץ חדש שנראה לי שאחרי 8 שנים הגיוני שהוא עשה כבר את שלו..

פורסם

אני לא הייתי מתעסק עם זה - הקלאץ' המקורי עושה עבודה טובה מאוד ואני לא רואה שום סיבה להתקין חלק לא סטנדרטי שעלול לסבך את העניינים, במיוחד אם הרכב שלך סטוק (לא משופר).

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...