Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר אוטומטי פלנטרי טוב, כמו זה שלהבנתי מצוי ב 2008, הוא נקודת פתיחה עודפת שכל רכב אחר עם רובוטים צריך להביא המון יתרונות אחרים בכדי לאזנה. הקרוס לא באמת בת תחרות כי היא חלשה ואינה יותר מ I20 גבוהה, לקפצ'ור כאמור גיר רובוטי וגם היא אחרי הכל קליאו מוגבהת. בכל מקרה אפשר ורצוי לעשות נסיעת מבחן ואחר כך לחזור לספר איך היה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טכנית ה2008 היא היורשת של ה207 סטיישן.

בסופו של יום כולם סופרמיני מוגבהות וביונדאי הכי פחות התאמצו מבחינת עיצוב.

פורסם

206, 207, 208 זה אותה פלטפורמה. אבל מנועים ועיצוב שונים. כך שטכנית זה 208 מוגבהת. הן מבחינת מכלולים והן מבחינה עצובית.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

2008 אינה 208 מוגבהת, השימוש באותה פלטפורמה ובאותם מכלולים נהוג אצל יצרנים רבים למכוניות רבות ואינו אומר הרבה, יש בוואנים של מרצדס מנועים וגירים של מכוניות הסלון שלהם, אם להביא דוגמה. תציץ במידות למשל, השווה את נפח תא המטען שב 2008 לזה שב 208 את זה שבקפצו'ר לזה שבקליאו, אבל פשוט יותר, חפש ברשת תמונות של המכוניות המדוברות ותוכל לראות בקלות מי נראית כמו מי ומי לא.

פורסם

רק כדי להבהיר. כולם פה מציינים שהגיר ברנו רובוטי, אבל זהו רובוטי כפול מצמדים, לא חד מצמדי, ומהנסיון שלי בקליאו גיר מצוין בניגוד לנסיון של מישהו אחר פה מסתבר.

פורסם

הגיר טוב ובהחלט עדיף על חד מצמדי ללא ספק,פשוט לא טוב כמו הDSG.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מסכים מאוד לגבי ההיסוס בהאצה בקפטור, אבל אישתי שנוהגת ברכב ביומיום לא מתלוננת

 

על משהו אחד כן יש הסכמה:

המזגן ברנו חלש.

Peugeot  5008 2023 

פורסם
הגיר טוב ובהחלט עדיף על חד מצמדי ללא ספק,פשוט לא טוב כמו הDSG.

 

הגיר ברנו לא עובד כמו הDSG בנסיעה,אבל לעומת הDSG,הוא דווקא מוכיח אמינות טובה.

פורסם

בנתיים אכן לא נשמעו תלונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
רק כדי להבהיר. כולם פה מציינים שהגיר ברנו רובוטי, אבל זהו רובוטי כפול מצמדים, לא חד מצמדי, ומהנסיון שלי בקליאו גיר מצוין בניגוד לנסיון של מישהו אחר פה מסתבר.

לא מכיר את הדו מצמדי של רנו, מכיר טוב את ה DSG ,TCT וקצת את זה שבקאיה, לא מתייחס לאמינות, לוקח כנתון שהיא סבירה, אבל אופן הפעולה של גירים כאלו פשוט מוצלח פחות מאשר זה שמפגין גיר פלנטרי, במיוחד במהירויות נמוכות, התחלת נסיעה ולחיצות נמרצות, יותר מכך בגיר פלנטרי לא צריך לחשוש מזחילות בפקקים, התחממות מצמדים ועוד. בקיצור וכפי שכבר כתבתי, אוטו עם גיר נורמלי מקבל אצלי ניקוד פתיחה משמעותית גבוה יותר.

פורסם
מסכים מאוד לגבי ההיסוס בהאצה בקפטור, אבל אישתי שנוהגת ברכב ביומיום לא מתלוננת

 

על משהו אחד כן יש הסכמה:

המזגן ברנו חלש.

 

אם אכן המזגן חלש, בחום יולי אוגוסט במדינתנו הקטנה והמיוזעת - זו סיבה מספיק טובה כדי לפסול את המכונית.

פורסם

חייב לציין שלא הרגשתי שהמזגן לא מקרר טוב גם בחום כבד.

כך שזאת לא סיבה לפסול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...