Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזגן ברנו מספיק. אבל ברנו אני נוסע על טמפ' מינימום, בזמן שבמכוניות אחרות מעל מינימום ומהירות אוורור יותר נמוכה. הוא עדיין צספק את הסחורה אבל ביותר מאמץ. מיקום פתחים וכיוונון גם לא להיט.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי בעיה כזאת בסיטרואן. שם הוא מקרר יפה מאוד. פשוט לא נכנס ישר אחרי התנעה. לוקח איזה חצי דקה עד שמתחיל לקרר. קטע צרפתי כזה של שמירה על מדחס ומערכת חשמל. אומנם הוא לא מזגן של לקסוס, אבל אין לו מה להתבייש. במיוחד לאומת רנו, שכאמור עושה את העבודה בצורה פחות משכנעת.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

כבעלים של קפצ'ור, 0.9 ידנית.

 

אני מסכים לגבי המזגן, הוא אכן חלש בצורה מסויימת.

באם הרכב חנה בצל, אכן המזגן מצליח להתמודד עם החום ברכב.

במידה והרכב שהה בשמש, קיים קושי בקירור. אגב הייתי עם הרכב בחברה, בדקו לחצים וטמפ מזגן בפתחים והכל תקין.

 

הנושא נפתר במקצת באמצעות שימוש קבוע במגן שמש גדול שמכסה את כל השמשה. אבל עדיין המזגן מקרר פחות טוב מ2 רכבים אחרים שנמצאים ברשותנו. (אחד מהם כבר חוגג כבר 20 ).

 

אכן פתחי המזגן, בעיקר האמצעיים הם בעייתים מבחינת כיוון.

 

בהבט של הגיר, אין לי מה לתרום, לשמחתי ולשמחת אישתי, אנחנו נוהגים רק עם גיר ידני.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
היונדאי עצלה, לארץ היא מגיעה עם שילוב מנוע גיר שכבר לא קיים כמעט (מנוע לא מוגש וגיר אוטומטי 4 הילוכים). לא רואה שום סיבה להעדיף אותה על פני המתחרות, אלא אם כן חיים לפי סטיגמות וקונים רק יונדאי/קיה וכו, כי זה ״הכי אמין״ וגם חושבים רק על שמירת הערך.

ההתלבטות בין הפיג׳ו לרנו היא הגיונית יותר. שתיהן מודגשות וזריזות יחסית. לרנו גיר כפול מצמדים, לפיג׳ו אוטומטי פלנטרי. שתיהן, בינתיים, לא הראו בעיות אמינות מיוחדות כלשהן. לא נהגתי בהן אבל ישנן טענות שהרנו פחות נוחה והמרווח מאחור קטן יותר.

מבחינת אבזור, האבזור בגרסת ״פרימיום״ של הפיג׳ו לדעתי לא מצדיק לקרוא לה פרימיום (מזגן מכני, למשל).

כמו תמיד, נסיעת מבחן תפתור לך את הדילמה. שתיהן ראויות וסך הכל מציעות את אותה חבילה, עד שתגיע (אולי עוד מאה שנה) המזדה cx3 לארץ, אבל היא גם תעלה יותר.

מה רע ״בסטיגמות״ של אמינות ושמירת ערך. בדרך כלל מקור הסטיגמות האלה שבאמת יש שמירת ערך ואמינות גבוהה ואלה שתי סיבות מצויינות לקנות רכב לדעתי. אלה חלק מהסיבות הראשיות לכך שאני על קיה כבר שנה...

פורסם

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה רע ״בסטיגמות״ של אמינות ושמירת ערך. בדרך כלל מקור הסטיגמות האלה שבאמת יש שמירת ערך ואמינות גבוהה ואלה שתי סיבות מצויינות לקנות רכב לדעתי. אלה חלק מהסיבות הראשיות לכך שאני על קיה כבר שנה...

 

זה הביצה והתרנגולת. שמירת הערך היא בין היתר תוצאה של הסטיגמה ואפקט העדר בארץ. להזכיר את הבדיחות על רוכשי קיה לפני כך וכך שנים?

שלא תבין אותי לא נכון, קיה יצרנית מצוינת לדעתי, אני רק אומר שיש פה מספיק מבחר וצריך לקחת בחשבון רכבים נוספים שלפעמים יותר מתאימים לצרכים ושמירת ערך, כמו כל אלמנט פרקטי בשיקולים לרכישת רכב, היא לא ערך עליון - מה עם טכנולוגיה מתקדמת? זריזות? ליונדאי קרוס אין משהו מיוחד להציע בגרסה המשווקת.

אם היתה מגיעה במפרט מתקדם, אולי הייתי מעדיף אותה על המתחרות, כשנושא שמירת הערך הוא פרמטר מתווסף ולא בלעדי.


×
×
  • תוכן חדש...