Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשוב שתדע, פיז'ו 107 זה טויוטה לכל דבר.

 

מיוצר באותו מפעל יחד עם טויוטה אייגו, יש לו מנוע של טויוטה, גיר של טויוטה, מערכת חשמל ומחשוב של טויוטה.

 

בעצם הדבר הצרפיתי היחידי זה הסמל ועיצוב קצת שונה.

 

 

לכן קשה לי להבין על מה אתה מדבר.

 

לא חושב שזה משנה בדיוק מי ייצר את הרכב כמו שמשנה לבעל הרכב העניין עם המצמדים בגיר שהולכים כל כך מהר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגובה שלי הייתה לporatnir שטען שהגיר הזה בטויוטה אמין אבל בפיז'ו לא. חשוב לציין שמדובר באותו רכב בדיוק שברובו תוכנן על ידי טויוטה.

 

כמו כן בשימוש מתחשב יותר המצמדים האלו ב 107/אייגו מחזיקים לדעתי בסביבות 80-90 אלף ק"מ. שזה גם לא הרבה בכלל, אבל יותר סביר מ 30 אלף.

 

 

פורסם

הסיבה היחידה שאני מחזיק רכב כזה היא סיבה כלכלית.

אני לא נהנה יתר על המידה מהנהיגה, ואם איתקל בעוד תקלות שדורשות תיקונים יקרים - מוכר את הרכב ללא היסוס.

 

התחזוקה של הרכב הזה מאוד סבירה, אבל אם מנגד אצטרך להוציא אלפי שקלים כל כמה חודשים על תיקונים - זה כבר לא יהיה שווה.

 

בכל מקרה, אני בדעה שהגיר הרובוטי הזה מאוד לא נעים לנסיעה, אבל שוב, זה רכב שלא מיועד לסוג הנהיגה שלי.

ברור לי שזה די אני שהתעללתי בקלאץ'.

 

איך אומרים, מהכיס לומדים הכי טוב.

אם מישהו רוצה המלצה על רכב קטן זריז וחסכוני - אמליץ בחום. אבל שום יתרון מעבר לזה :) .

 

ואם צריך המלצות על המוסך, אמליץ גם בכיף.

פורסם

נדמה לי שהגיע הזמן לאסוף את כל השירשורים הדנים כאן בהחלפת קלאצ'ים ע"ח היבואן אצל צ'מפיון לכרוך אותם בכריכה נאה ולהגיע ללובינסקי עם התמיהה המתבקשת, איך זה אצלם כן ואצלך לא.

פורסם
הסיבה היחידה שאני מחזיק רכב כזה היא סיבה כלכלית.

אני לא נהנה יתר על המידה מהנהיגה, ואם איתקל בעוד תקלות שדורשות תיקונים יקרים - מוכר את הרכב ללא היסוס.

 

התחזוקה של הרכב הזה מאוד סבירה, אבל אם מנגד אצטרך להוציא אלפי שקלים כל כמה חודשים על תיקונים - זה כבר לא יהיה שווה.

 

 

בכל מקרה, אני בדעה שהגיר הרובוטי הזה מאוד לא נעים לנסיעה, אבל שוב, זה רכב שלא מיועד לסוג הנהיגה שלי.

ברור לי שזה די אני שהתעללתי בקלאץ'.

 

איך אומרים, מהכיס לומדים הכי טוב.

אם מישהו רוצה המלצה על רכב קטן זריז וחסכוני - אמליץ בחום. אבל שום יתרון מעבר לזה :) .

 

ואם צריך המלצות על המוסך, אמליץ גם בכיף.

 

מה בדיוק חסכוני בזה?

אתה יודע כמה תקלות/החלפות/שאר שטוית שצפויות גיר אוטומט רגיל כמו שיש בסוזוקי אלטו למשל? 0 עד לסביבות ה-200 אלף קילומטר.

 

אתה יודע כמה תצטרך לנסוע בשביל לפצות על תיקון קלאץ ב-3800 שקל בחיסכון בדלק? סביבות ה-70 אלף קילומטר לעומת סוזוקי אלטו. זה רק בשביל להשתוות. רק אחר כך תתחיל לחסוך.

 

תחשוב שוב על ההמלצה -"חיסכון".

פורסם

סוזוקי זה רכב בסיסי ולמרות שהוא מתעלה עלה 107 באמינות המבחן היהי האמיתי 108 רובטית מול סלריו(על מנת להוכיח עליונת יפנית באמינות).

חוץ מזה אלטו היא פחות בטיחותית.

פורסם

גם 108 זה רכב שכל המכלולים שלו משותפים עם טויוטה אייגו החדשה(למעט מנוע 1.2 שהוא של פיז'ו, 1.0 טויוטה למייטב ידיעתי).

 

על איזה עליונות יפנית אתם מדברים?

שתיהן יפניות שמיוצרות במדינות פחות מפותחות.

 

לסלריו יש גיר רובוטי גם.

 

 

פורסם

הכוונה שלי הייתה שהשוואת של אלטו ל107 היא בעיתית כי הם לא בנויים באותו סגנון של גיר.

ובמידה והבחור רוצה להלל את סוזוקי ולהגדיר את ה107 ככשלון הוא צריך להשוואת את סלריו מול ה107 או 108 או האייגו כי אחרת השוואה תמיד תהיה לטובת האלטו בגלל הגיר האוטומטי שלה.

פורסם

לדעתי השוואה לאלטו היא לא נכונה.

השוואה צריכה לא רק להיות לפי קטוגריית רכב אלא גם לפי סוג הגיר.

לכן השוואת אמינות של 107 צריכה להיות מול סיאט מיי ואחיותיה או סלריו.

הרכבים היחידים שאפשר להשוואת באמת את האלטו מול זה I10 ואחותה כי בשניהם גיר פלנטרי ושמה היא מנצחת בחסכון אבל מפסידה בנוחות.

פורסם

יש לנו רכב עם גיר כזה, יאריס. באמת לא רכב לעיר. פות''ש אתה תעשה בשכל אם תמכור אותו בתנאי הנסיעה שלך.

 

לגבי אמינות, דווקא שימוש במצב הידני ונהיגה מושכלת תשמור את הקלאץ', כי בעצם תוותר על המון החלפות הילוך מיותרות, בעיקר הורדות הילוך בעת בלימה מחמישי לשלישי במקום לרביעי.

 

אצלנו האוטו כבר 60 אלף עם אותו קלאץ' שהוחלף אצל הבעלים הקודם כ20 אלף לפני שרכשנו. 80 אלף לקלאץ' שעוד נוסע היטב ולא עובר חיים פשוטים עם עליות וירידות זה בסדר גמור. אם תידרש החלפה אני ואסף נתלבש על הבעיה ונחסוך כמה אלפיות. האמינו לי שאת החיסכון בדלק אנחנו מרגישים היטב בעו''ש.

פורסם

שוב אחדד,

אני לא מכיר את האייגו , אבל לבסוף בשש שנים האחרונות יש לי ולבני משפחתי יותר מרכב רובוטי אחד...

אין שום בעיה איתם.

 

לגבי מי שאמר שהקו הוא אותו קו, יכול להיות, אני בטוח ששאר החלקים אינם זהים במאת האחוזים ואולי דומים למדי.

 

בקווים זהים יש המון תהליכי הוזלה שעושים שלא בכרח יהיו ברכב ה"מקביל" לחברו.

 

בסופו של דבר זה שהגיר זהה , לא אומר שיהיה תפקוד זהה ברכבה על רכב אחר.

 

בסך הכל אמרתי שאני את שלי למדתי ולא אקנה יותר רכב צרפתי כהוא זה.

 

יש אנשים שלא יוותר על הנוחות של הרכב, בסופו של דבר יש מכלולים דומים/זהים , לא ממש משנה .

פורסם

נוהג בצרפתייה שנת 2002

הסוד לצרפתית לדעתי?

גירים ידניים ואחזקה מכנית נכונה. קיבלתם בובה של רכב בתמורה מלאה לכסף !!

 

חבר כל רכב שתנהג בו באגרסיביות במשך 30k יפתח בלאי כזה או אחר קח זאת בחשבון..

 

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

שלומי

פורסם (נערך)

הלו, כאן מדובר באוטו בן ארבע עם 30K ק"מ, לא באיזו ענתיקה מתוחזקת היטב עם גיר ידני. אוטו מקביל לו אצל צ'מפיון, מקבל מיד קלאצ'ים חדשים עם בונבוניירה ובקשת סליחה, בלי קשר לשאלה באיזו אגרסיביות ננהג. ואת זה כותב מי שאמנם נוהג בענתיקה שבנו בפולקסוואגן לפני המון שנים, אבל עושה זאת בין השאר כי הוא חושב שאיכות החדשות, עם כל האותיות והצעצועים האלקטרוניים המשוכללים, פשוט לא מגיעה לשם וגם מעדיף בכל זמן נתון את המכוניות בחנות של לובינסקי, אבל כשיש כזה הבדל ביחס של היבואן, צריך לציין זאת ואולי גם לכעוס.

עריכה אחרונה על ידי רועי5

×
×
  • תוכן חדש...