Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרו לי שניסו לכוון או "ללמד" את המחשב בניסיון לתקן את הבעיה אבל זה לא עזר.

נשאר לי לסמוך על המילה שלהם.

אני חושב שדי השתוללתי עם הנהיגה כמעט ולא הייתי נוסע על E, לא אוהב את ההתנהגות של הגיר הרובוטי. הרכב הזה לא בנוי לנהיגה לא רגועה, רק לא חשבתי שהבעיות יגיעו אחרי 30k.

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אסף ואיתמר החליפו קלאץ' ביאריס שכללה פירוק גשר קדמי ללא ליפט...

 

מסכים כמובן שזה עינוי.

מסכים 10-12 שעות , לעומת שעה וחצי על ליפט , לא מומלץ לסובלים מבעיות גב , אבל אם הם עושים אני יותר מאשמח לתת יד [emoji6]

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

כמו שפריג'י ידידי הוותיק ציין - ליפט זה לילדות.

 

הבעיה היא רק שנצטרך גם את סלבה בתהליך, כי יש לו סורק מקורי והוא יכול לאפס את הרובוט.

Stay Dirty

פורסם

האמת הרכבים האלו מצויינים..

חזקים ובסוף אמינים מאוד (לפחות הטויוטות) אני מניח שהצרפתיות שומרות על המוניטין הגרוע הן לא צריכות גיר רובוטי כדי לעשות תקלות.

שש שנים על גיר רובוטי עם אפס תקלות, בסך הכל יש תחזוקה של קלאץ ורובוט פעם ב שמונה שנים..

פורסם

נהגתי בגיר הזה על היאריס במשך 6 שנים ואני מאוד אהבתי אותו, אם הייתי יכול הייתי קונה רכב עם הגיר הזה בדיוק.

פורסם

אני מתכוון לאוריס קורולה ויאריס, ..

150 אלף לקלאץ זה נראה לי סביר לגמרי.

לגבי עלויות, יש לא מעט מוסכים שיעשו את העבודה לא בהפרש גדול מזה של קלאץ רגיל..

פורסם

הוחלף הקלאץ', 3800 ש"ח.

אני חייב להגיד שיש שיפור בהתנהגות, כמובן שהתקלה של ההחלקה נפתרה.

אני לא משתמש יותר בידני אלא רק בE, לא בא לי להיכנס שוב להוצאות כאלה, עדיין ההתנהגות של הגיר היא לא משהו, אבל זה מה שיש כרגע :).

אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהעבודה, ובמקרים כאלה אני באמת מעדיף לשלם קצת יותר למוסך שעושה רושם של אמין ויודע את העבודה.

פורסם (נערך)

מזל טוב,

אם אכן הרכב עבר 30 אלף אולי שווה לכתוב מכתב ליצרן לנסות לקבל חלק מהחזר העבודה (ביחוד אם זה מורשה).

לגבי טיב העבודה , אני חייב לציין שחשבתי פעם כמוך , אבל נוכחתי לדעת לצערי שיש לא מעט שרלטנים גם במוסכים מורשים ש"יודעים" את העבודה.

הייתה לי תקלה במגאן 2 שדוושת הגז הייתה נתקעת לחוצה בפול גז (מצערת חשמלית), לקח בערך 4 חודשים שבדרך רצו להחליף חצי מהמערכות ברכב באלפי שקלים , עד שלבסוף אני אמרתי להם מה להחליף , וגם אז הם סיפרו סיפורים שהיה צריך להחליף את כל השאר(רק בשביל ההסבר , ניסו להחליף מחשב הנעה, קוילים, מצערת , צמות חשמל,פלאגים --> הבעיה הייתה בדוושה עצמה) כל זה אחרי ניתוח של "מומחה" מטעם קרסו

בסוף אין דבר יותר טוב מביצוע תחקיר והבנה בסיסית לתהליך..

החלפה של קלאץ בגיר רובוטי זה לחלוטין לזו ברכב ידני רגיל.

יש שני דברים שצריך לעשות בנוסף.

ברגע שיש מחשב למעשה ההליך הופך רגיל לחלוטין.

יש לבצע פעולה של החזרת הזרוע של הרובוט למצב נייטרלי (כדי לאפשר התאמה של המיקום ולהימנע מפעולה ידנית שגם זו לא ממש מצריכה יום לימודים ארוך).

הפעולה השנייה (החלפה סטנדרטית לחלוטין...)

פעולה האחרונה זה איפוס במחשב- משהו שנשמע מפוצץ ומצריך המון ידע אבל בפועל לחיצה על כפתור עושה את כל העבודה, ומשם נסיעת מבחן משלימה את הלימוד.

כיום יש יותר ויותר רכבים רובוטיים ולכן גם מספר בעלי המקצוע שיודעים לטפל הולך וגדל...

עקומת הלימוד של בעלי המקצוע הביאה להמון תקלות ובהלות של התחזוקה של גירים אילו.

אני לא חושב הגיר באחיות הגדולות AL4 הרבה יותר טוב, מניסיוני מתחיל לבעוט אחרי 70 אלף.

 

בלי קשר רכב מסוג זה מצריך אופי נהיגה עדין, אילו לא רכבים למירוצים ולפעולות ספורטיביות, ברגע שאתה מבין את זה יהיה לך רכב שישרת אותך נאמנה.

 

כך או כך עם היסטוריה של צרפתית אחת , אני לא מתקרב יותר לרכבים כאלו.

 

על מנת לדעת האם גיר מתנהג יפה או לא, צריך להשוות לרכב ידני ולא לרכב אוטומטי וכמובן לעשות תיאום ציפיות.

 

נוסף על כך אם זכרוני אינו מטעה אותי ה107 מצוידת בגיר הזהה לחלוטין ליאריס שלדעתי נוסעות מצויין והרבה יותר כיפיות מתיבה אוטומטית רגילה.

הרכבים הרובוטים צריכים לשמש כיתרון ולא כחיסרון.

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי poratnir
פורסם

 

כך או כך עם היסטוריה של צרפתית אחת , אני לא מתקרב יותר לרכבים כאלו.

 

חשוב שתדע, פיז'ו 107 זה טויוטה לכל דבר.

 

מיוצר באותו מפעל יחד עם טויוטה אייגו, יש לו מנוע של טויוטה, גיר של טויוטה, מערכת חשמל ומחשוב של טויוטה.

 

בעצם הדבר הצרפיתי היחידי זה הסמל ועיצוב קצת שונה.

 

 

לכן קשה לי להבין על מה אתה מדבר.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...