Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 2011 1.4 16V - יומן אחזקה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב נרכש מתערוכת "אוטומוטור", MC מקורי

 

אתה מאיזור רשל"צ? נתקלתי בך כמה פעמים. נראית נהדר!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יפה

מאיפה הזמנת את היחידה? אשמח ללינק.

 

בבקשה :)

 

http://www.ebay.com/itm/151672126283?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם
אתה מאיזור רשל"צ? נתקלתי בך כמה פעמים. נראית נהדר!

תודה רבה! לא מרשל"צ אבל עובר לעיתים תכופות באיזור

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

כבר תקופה שאני מחפש לקנות מגירה כזו אבל בשחור בגלל צבע פנים הרכב אצלי...לצערי המחיר גבוה יחסית כשמדובר במגירה שחורה...

יש אביזרים רבים לסקודות באתר הזה: http://www.superskoda.com/fabia-ii/

יצא לי להזמין מהם כבר ידיות כסופות

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

Elifx,

למה שלא תזמין ותצבע בארץ? יהיה לך הרבה יותר פשוט מאשר להמתין עד שיצוץ משהו מתאים..

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם
Elifx,

למה שלא תזמין ותצבע בארץ? יהיה לך הרבה יותר פשוט מאשר להמתין עד שיצוץ משהו מתאים..

לא חושב שאגיע לרמה מספיק טובה בצביעה כך שלא יובחן ההבדל..בכל מקרה אני מניח שאבקר בצ'כיה בתקופה הקרובה ואוכל אולי למצוא שם אקזמפלר מתאים מחיר שווה נפש.

כמו כן, לא מדובר בצבע שחור אלא באפור כהה. אותו גוון הגיע באאודי A3 בתחילת שנות ה2000 ובגולף R32 ועוד כמה VAGיות - ועדיין לא מצאתי את המגירה הזו.

מה שכן מצאתי זה גוף תאורה לנוסעים בצבע אפור מתאים מאאודי A3 - אתקין אותו ואשתף כאן בתוצאות (תאורה אחורית מאוד נחוצה כיוון שהמושבים הקדמיים די גבוהים ומסתירים את האור לגמרי מהגוף הקדמי). אצלי בכל אופן אין תאורה אחורית כלל, כן ראיתי שחלק מהפאביות דווקא כן מגיעות עם תאורה.

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

עדכון חם מהתנור !

 

לאחר חפירה ארוכה ברחבי הרשת ובדיקת צמיגים, החלטתי כי ארכוש רבעיית פאלקן 914ze.

המידה שנועלת הפאביה הינה 185.60.14 ורביעיית הצמיגים נרכשה דרך TireClub והורכבה בצמיגי מזור הממוקמים באיזור התעשייה באבן יהודה.

 

ברצוני לציין לחיוב את אלדד מ-TireClub שהעניק חווית קנייה נעימה, דאג למחיר אטרקטיבי והכי חשוב - שלח צמיגים עם ריח של ים. משמע, תאריך הייצור המוטבע על הצמיגים הינו 4416 (סוף נובמבר תחילת דצמבר!).

 

עוד נקודה לחיוב, הבעלים של צמיגי מזור פינה מזמנו, העלה את הגברת על הליפט והחליף במהירות את הצמיגים כמו גם בדק את הצמיג הרזרבי וניפח אוויר. כל הכבוד על שירות נעים.

 

עלות הצמיגים לאחר הנחות שונות (רביעיית צמיגים + הנחת קארספורום) - 888 ש"ח.

ובנוסף, DreamCard שישלח בעתיד בשווי של 100 ש"ח.

 

אעדכן בנוגע לחווית הנהיגה ברגע שאצבור מעט ק"מ איתם.

 

מור

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.
buy.BIKEDEALZ.net - אתר הדילים לרוכבים.

פורסם

היי מור, תתחדש!

תן לצמיגים כמה עשרות ק"מ עד ששכבת ההגנה תרד והצמיגים יגיעו לביצועים אופטימליים.

בלי שום קשר - תודה רבה על המחמאות והמילים החמות, נשמח לעמוד לרשותך ולרשות כל גולשי קארספורום גם בעתיד.

פורסם
היי מור, תתחדש!

תן לצמיגים כמה עשרות ק"מ עד ששכבת ההגנה תרד והצמיגים יגיעו לביצועים אופטימליים.

בלי שום קשר - תודה רבה על המחמאות והמילים החמות, נשמח לעמוד לרשותך ולרשות כל גולשי קארספורום גם בעתיד.

 

קצת מאכזב לגלות שלפני שבועיים רכשתי דרככם רבעיית צמיגים בעלות של 1250 שח ( גם פלקן 914 ) ולא קיבלתי שובר על סך 100 ש"ח ( למרות שבפעם הקודמת כן קיבלתי ). חשבתי שהאופציה ירדה מהאתר.

לא נעים לגלות את זה ככה..

פורסם

תבדוק את מידת הצמיגים אצלך.

 

גם אני שילמתי (אמנם לפני שנה) מחיר יותר גבוה, אחרי שעשיתי השוואת מחירים מאוד יסודית.

לכן בדקתי וראיתי שאצלי הצמיגים פשוט יותר גדולים, גם בקוטר וגם ברוחב. לכן סביר שהמחיר יהיה גבוה יותר.

פורסם
קצת מאכזב לגלות שלפני שבועיים רכשתי דרככם רבעיית צמיגים בעלות של 1250 שח ( גם פלקן 914 ) ולא קיבלתי שובר על סך 100 ש"ח ( למרות שבפעם הקודמת כן קיבלתי ). חשבתי שהאופציה ירדה מהאתר.

לא נעים לגלות את זה ככה..

 

שלום דניאל,

לא כל כך הבנתי את הטענה שלך.

מבצע ה-Dream Card היה בתוקף החל מאוגוסט 2014 ועד דצמבר 2015.

המבצע הופסק וחזר שוב לפעילות ב-12 לפברואר לפני שבוע בדיוק. ראה כאן את התקנון באתר שלנו.

אתה מתבאס מזה שקנית צמיגים לפני שבועיים, מה יגידו אלה שקנו צמיגים ב-11 לפברואר?

תמיד יהיו כאלה שקנו בדיוק לפני תחילת מבצע.


×
×
  • תוכן חדש...