Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קפריסין זו אופציה מצויינת ואצלי הכל עבר חלק.צריך לדעת שנישואים אזרחיים בין יהודים יצריכו (חס וחלילה) גירושים ברבנות גם אם החתונה לא הייתה דתית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פות"ש אני הייתי בגישה כמו שלך, ממש 1:1.

חיפשנו במשך חודשים אלטרנטיבה לחתונה המסורתית, בסוף התפשרנו והתחתנו דרך רבנות 'צהר'.

הם היו ממש נחמדים לאורך כל הדרך וכו' - אבל עד היום, כל פעם שאני נזכר בחתונה שלי, אני נזכר בכשלון הזה. החרטה היחידה שלי מהחתונה היא שנכח שם אדם זר שבמקרה יש לו כיפה שהנחה טקס אישי שלי. כל פעם שאני רואה תמונות של החופה באלבום אני מתבאס שהתפשרנו על זה.

 

קיצר אל תתפשר, אלא אם אתה ממש ממש בלב שלם עם הפשרה הזו. למרות שבתכלס להתחתן בחו"ל או בארץ זה די אותו דבר, בדיעבד הייתי מתחתן בחו"ל (וכן, הייתי מתחתן, למרות האירציונליות המובנית שfalou מציג, בצדק).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בחיים לפעמים צריך להתגמש... במיוחד בזוגיות .

 

יהיה נחמד לאשה ללבוש לבן ,טקס טבעות, פשוט בלי כל הטרראם שמסביב.

 

לא הכל שחור ולבן... קצת אפור גם טוב ;)

פורסם

הבן אדם ביקש מבעל ניסיון שיסביר לו איך מתחתנים בצורה אזרחית.

איך הדיון בדיוק עבר למצב שמנסים לשכנע אותו לא להתחתן ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

בתור מי שהתחתן בפראג כאמור, אני יכול להגיד בוודאות שזו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי.

מינימום חרטא, הכל מתוקתק ועבר חלק לפי הספר. שלא לדבר על החסכון הכספי הכל כך גדול.

 

אם זה חשוב, אפשר גם לטוס עם המשפחה - זה לא יקר, מיוחד מאוד, ועל הדרך כולם מרוויחים קצת חוויה של חו"ל.

 

מקווה שעזרתי.

תרגיש חופשי לכתוב בה"פ אם יהיו שאלות.

פורסם
בדיוק התגובה שרציתי להגיב.

הכל נחמד וטוב ויפה, אבל חוקי היהדות (סוג של שריעה) במקרים אלה חלים לכל דבר ועניין לבני זוג יהודים.

כך ש... עדיף לטרוח וללכת Old school. זה מה שאני עשיתי.

אז אם אפשר לחסוך מעצמך את המפגש עם הרבנות לפחות במעמד החתונה, למה לא לעשות את זה?

 

חוץ מזה, למיטב ידיעתי להתגרש אפשר גם בבית משפט

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם
פות"ש אני הייתי בגישה כמו שלך, ממש 1:1.

חיפשנו במשך חודשים אלטרנטיבה לחתונה המסורתית, בסוף התפשרנו והתחתנו דרך רבנות 'צהר'.

הם היו ממש נחמדים לאורך כל הדרך וכו' - אבל עד היום, כל פעם שאני נזכר בחתונה שלי, אני נזכר בכשלון הזה. החרטה היחידה שלי מהחתונה היא שנכח שם אדם זר שבמקרה יש לו כיפה שהנחה טקס אישי שלי. כל פעם שאני רואה תמונות של החופה באלבום אני מתבאס שהתפשרנו על זה.

 

קיצר אל תתפשר, אלא אם אתה ממש ממש בלב שלם עם הפשרה הזו. למרות שבתכלס להתחתן בחו"ל או בארץ זה די אותו דבר, בדיעבד הייתי מתחתן בחו"ל (וכן, הייתי מתחתן, למרות האירציונליות המובנית שfalou מציג, בצדק).

 

זאת קצת הגזמה. כי תכלס, מה זה משנה? אז היה שם אדם "זר" (אפשר לחשוב שאספת אותו מאיזה פח מיחזור).

בואו נהיה דביקים קצת, מה שמשנה הוא איך תהיו בזוגיות ולא איך הפכתם לזוג.

ולפני שאתם עטים עליי, אני לא רק חילוני אלא מתנגד קשוח ביותר לכל מה שעאלק דתיים מנסים לכפות עליי (אבל מודה שפעם הייתי יותר מיליטנטי)

וגם אני חשבתי איך אני עוקף את הטקס הבאמת אולטרא פרימיטיבי הזה, למרות שבני משפחה שחשובים לי (כולל סבא חרדי שנפטר חודש אחרי החתונה)

היו נחנקים מעצם המחשבה. אז הורדתי טיפה טורים, חשבתי על זה בשקט והבנתי לבד שמה שמשנה הוא מה שאשתי ואני מגדירים לעצמנו.

לא סכום בכתובה, לא מילים מוזרות שאומרים במיקרופון. זרמתי, בקיצור. גם עם רב מ"צהר" שהם באמת הצד היפה של היהדות.

למי אכפת מה כתוב על הדף הזה? לא יודע כמה "שמתי עליה" ולא יודע אפילו איפה היא נמצאת. אשתי שווה עבורי פי כמה יותר מהנוסחה הקבועה של ח"י כפול שנים ביחד.

 

מה שאני אומר פה באמצע יום עבודה כאילו אין לי משהו אחר לעשות, זה שמה הביג דיל?

להתחתן ברבנות? איפה זה מול עשרות שנים של "הפרעה דתית" במדינה הזו?...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם
פות"ש אני הייתי בגישה כמו שלך, ממש 1:1.

חיפשנו במשך חודשים אלטרנטיבה לחתונה המסורתית, בסוף התפשרנו והתחתנו דרך רבנות 'צהר'.

הם היו ממש נחמדים לאורך כל הדרך וכו' - אבל עד היום, כל פעם שאני נזכר בחתונה שלי, אני נזכר בכשלון הזה. החרטה היחידה שלי מהחתונה היא שנכח שם אדם זר שבמקרה יש לו כיפה שהנחה טקס אישי שלי. כל פעם שאני רואה תמונות של החופה באלבום אני מתבאס שהתפשרנו על זה.

 

קיצר אל תתפשר, אלא אם אתה ממש ממש בלב שלם עם הפשרה הזו. למרות שבתכלס להתחתן בחו"ל או בארץ זה די אותו דבר, בדיעבד הייתי מתחתן בחו"ל (וכן, הייתי מתחתן, למרות האירציונליות המובנית שfalou מציג, בצדק).

 

זאת קצת הגזמה. כי תכלס, מה זה משנה? אז היה שם אדם "זר" (אפשר לחשוב שאספת אותו מאיזה פח מיחזור).

בואו נהיה דביקים קצת, מה שמשנה הוא איך תהיו בזוגיות ולא איך הפכתם לזוג.

ולפני שאתם עטים עליי, אני לא רק חילוני אלא מתנגד קשוח ביותר לכל מה שעאלק דתיים מנסים לכפות עליי

(אבל מודה שפעם הייתי יותר מיליטנטי) וגם אני חשבתי איך אני עוקף את הטקס הבאמת אולטרא פרימיטיבי הזה,

למרות שבני משפחה שחשובים לי (כולל סבא חרדי שנפטר חודש אחרי החתונה)

היו נחנקים מעצם המחשבה. אז הורדתי טיפה טורים, חשבתי על זה בשקט והבנתי לבד שמה שמשנה הוא מה שאשתי ואני מגדירים לעצמנו.

לא סכום בכתובה, לא מילים מוזרות שאומרים במיקרופון. זרמתי, בקיצור. גם עם רב מ"צהר" שהם באמת הצד היפה של היהדות.

למי אכפת מה כתוב על הדף הזה? לא יודע כמה "שמתי עליה" ולא יודע אפילו איפה היא נמצאת.

אשתי שווה עבורי פי כמה יותר מהנוסחה הקבועה של ח"י כפול שנים ביחד.

 

מה שאני אומר פה באמצע יום עבודה כאילו אין לי משהו אחר לעשות, זה שמה הביג דיל?

להתחתן ברבנות? איפה זה מול עשרות שנים של "הפרעה דתית" במדינה הזו?...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

איתי - אין כאן הגזמה, שכן מדובר בהרגשה האישית שלי ואני בטח לא משקר או מעוות בשביל איזה שרשור לא קשור בפורום.

לי באופן אישי יש תחושה לא טובה כשאני נזכר איך התכופפתי מול ממסד הרבנות. לי מאוד הפריע, ומפריע, שהיה אדם זר שאינו קשור למשפחה שלי, לא מעריך אותי, שאיני מעריך אותו את פועלו או את השקפת עולמו - סתם אדם שרירותי שבמקרה מאמין בישות מסוימת, אשר נטוע במרכז אחד הימים הכי כיפיים בחיים שלי וגוזל זמן יקר.

הרי אם היית שומע מחבר על שהביא את אורן זריף להנחות את החופה שלו כי בזמנו הוא חשב שאורן זריף הוא מכשף כל יכול, ולאחר המעשה היה אומר שהוא מתחרט על כך - אני מניח שאולי היית מבין מאיפה הגיעה תחושת ה"למה עשיתי את זה לעזאזל" שלו(?)

 

קיצר לך - אין תחושות כאלו. שמח בשבילך, לא בצחוק.

אבל עבורי ועבור סט הערכים שלי: להתפשר באופן כ"כ חד, כ"כ גס, אל מול השקפת העולם שלי - זו תעודת עניות להליך קבלת ההחלטות שלי דאז. ותאמין לי שלא קל או נעים לי להודות ככה במה שאני רואה ככשל בפה מלא.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • אחראי פורום
פורסם

אני חלילה לא מתווכח עם ההרגשה והערכים שלך. שים לב, הדגשתי שאני מאותו כפר דווקא כדי להראות איך גם טיפוסים כמונו

יכולים לבחור בעוד דרך (מחוסר זמן וכסף להרים חתונה בחו"ל - למשל; גם לאשתי היה חשוב להיצמד למסורת)

בלי לאבד את לגמרי כל העקרונות שלהם. יכול להיות שאתה יותר קיצוני ממני

(בעיקר נכון לתקופה ההיא, היום אני לא מוותר להם אבל משתדל לחיות עם פחות מלחמות בראש)

ושלך זה יותר מפריע, אבל שואל אותך: מה קרה ב-money time?

למה בסוף עם כל מה שאתה מתאר, התחתנת סטנדרט?

לפני שאתה עונה: כל תשובה לגיטימית. אנחנו הרי לא יכולים כל החיים לחיות לפי רק מה שאנחנו רוצים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
יהיה נחמד לאשה ללבוש לבן ,טקס טבעות, פשוט בלי כל הטרראם שמסביב.

 

אפשר לעשות גם את זה, בלי רישום נישואים בחו"ל.

גם הייתי בחתונות של זוגות מעורבים, שעשו קידוש עם "רב" וחופה וכל הווג'ראס, ואת הרישום בפועל עשו בחו"ל.

אבל הטקס עצמו, נראה רגיל ודתי למהדרין.

 

יש יתרונות לרישום נישואים מסודר. זה פורט גם בקישור שהבאתי.

אבל אין סיבה רגשית​ לרישום במשרד הפנים, אלא אם גם זה רומנטי בעיני מישהו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אנחנו כבר פה, שאלה לגבי גירושין: כולכם אומרים שחייבים ברבנות גם אם לא התחתנו בחו"ל. למה בעצם אי אפשר גם להתגרש בחו"ל? ענייני אזרחות (רישום במשרד הפנים של המדינה)?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

לגבי המאניטיים: חשבתי שלהטיס עצמי לחו"ל זו גם "תבוסה" לכהני הדת, שכן הם בעצם כופים עלי טיסה לא מתוכננת. חבר מהעבודה סיפר על צהר ועל כך שהם מאוד נחמדים וחביבים ומכבדים את החילונים עד כמה שאפשר, וידעתי שהמשפחות של שנינו ישמחו אם יהיה רב - מפה לשם אמרתי פאק איט וזרמתי. השורה התחתונה לגבי מה אני חושב על זה פורסמה לעיל.

מה שהייתי עושה, בדיעבד, זה טקס אזרחי ובאחת הטיסות שלנו לחו"ל מדביק קפיצה למקום שיסדיר את זה. גם ככה אנחנו בחו"ל לפחות פעם בשנה.

 

ברית: אם יגיע היום, ברור שלא רב ובטח שלא טקס (ולא אכביר במילים בשביל לא להעליב בטעות). כמובן ששאלת מליון הדולר היא האם לעשות את ההליך הזה בכלליות - וכאן אין לי תשובה כי לא באמת בדקתי, אבל יש סיכוי סביר שלא. אם לא אמצא שום הצדקה רפואית - לגמרי אשקול לא לבצע ולתת לילד הדמיוני להחליט בעצמו כשיגיע לגיל המתאים, ולא לקבל עבורו את ההחלטה כי אבא שלי קיבל אותה עבורי. הבעיה המרכזית עם הגישה הזו היא שלי לא באמת מפריע שחתכו את מר ג'ונסון ואני חילוני גמור ככה שקיימת סבירות גבוהה שגם לאותו ילד דמיוני לא תהיה בעיה... קיצר אחלה סוגיה, התשובה אליה בטוח לא תהיה "כי ככה עשו לי" או "עם נבחר"

כמובן שכל הנ"ל היא הדעה שלי בלבד, ואם לאשתי תהיה איזושהי השגה חריפה אז נדון בכך ונחליט יחד.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...